Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2024 12:54:00 |
Składania : | 09-04-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 09-04-2024 09:35:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest: wymiana dwóch wind oraz adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lumumby 12 w Łodzi.
Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część 1. Wymiana dwóch wind osobowych
Wymiana dwóch wind osobowych, wymiana układów mechanicznych, napędowych, elektrycznych, sterowania i łączności oraz utylizacja pozostałych odpadów demontażowych (poza złomem demontażowym). W zakres prac wchodzi demontaż dwóch wind osobowych wraz z drzwiami przystankowymi oraz wykucie 10 otworów drzwiowych w co drugiej kondygnacji, gdyż istniejące windy zatrzymują się jedynie na kondygnacjach -1, 0, +1, +3, +5, +7, +9, +11.
Część 2. Adaptacja pokoju nauki i toalety ogólnodostępnej
Adaptacja pomieszczeń (pokoju nauki oraz łazienki) na parterze budynku X Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami (pokój mieszkalny wraz z łazienką oraz łazienkę ogólnodostępną przystosowaną dla osób z niepełnosprawnościami) wraz z instalacją wewnętrzną wodnokanalizacyjną i elektryczną, montażem nowej stolarki drzwiowej i okiennej oraz robotami wykończeniowymi i towarzyszącymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-12 13:53 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust.1 oraz art. 260 ustawy Pzp publikuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty (cz.1.) i unieważnieniu postepowania (cz.2.) |
2024-04-09 14:28 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2024-04-09 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
Część
1.
600
000,00
zł
brutto;
Cześć
2:
150
000,00
zł
brutto. |
2024-04-04 10:53 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu odpowiedzi na przesłane w dniu 03.04.2024 r. pytania Wykonawcy dotyczące zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania - część 1. W związku z wpłynięciem w dniu 03.04.2024 r. pytaniami Wykonawcy i odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego wprowadzono zmiany do zapisów SWZ |
2024-04-04 10:51 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
03.04.2024
r.
pytania
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania
-
część
1. W związku z wpłynięciem w dniu 03.04.2024 r. pytaniami Wykonawcy i odpowiedziami udzielonymi przez Zamawiającego wprowadzono zmiany do zapisów SWZ, Formularza oferty (Zał. nr 1 do SWZ), Projektu umowy (Zał. nr 5a do SWZ cz.1.) oraz wydłużono termin składania i otwarcia ofert do dnia 09.04.2024 r. W załączeniu: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_04.04.2024, SWZ_aktualizacja 040.04.2024, Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_aktualizacja 04.04.2024, Zał. nr 5a_Projekt umowy_cz. 1.windy_aktualizacja 04.04.2024, Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja 04.04.2024. Ogłoszenie o zmianie [...].pdf SWZ_X DS UŁ - aktual [...].docx Zał. nr 1 do SWZ_For [...].doc |
2024-03-29 08:44 | Sławomir Jaroszczak | W związku z wydłużeniem terminu składania ofert, Zamawiający publikuje w załączeniu zaktualizowany Załącznik nr 8_Wykaz osób, uwzględniający zmienioną datę w Części 1. i Części 2. - Przeciętna liczba zatrudnionych. |
2024-03-28 09:56 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
28.03.2024
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania. Pytanie Wykonawcy: Proszę o wskazanie gdzie na platformie znajduje się dokumentacja projektowa (Załącznik nr 10 do SWZ)? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający publikuje w załączeniu Załącznik nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa. W związku z dzisiejszą publikacją termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 05.04.2024 r. Zał. nr 10 do SWZ_Do [...].zip |
2024-03-27 14:08 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
doprecyzowuje
odpowiedź
na
pytanie
Wykonawcy
z
dnia
27.03.2024
r.
udzieloną
dzisiaj
o
godz.
09:38:42: Pytanie Wykonawcy: Proszę o informację czy wymieniane 2 dźwigi osobowe mają pracować w grupie 4 dźwigów czy niezależnie. Doprecyzowana odpowiedź Zamawiającego: Dźwigi objęte przetargiem nie muszą ale mogą jeździć w grupie w dwoma pozostałymi dźwigami. |
2024-03-27 09:38 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
27.03.2024
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: Pytanie Wykonawcy: Proszę o informację czy wymieniane 2 dźwigi osobowe mają pracować w grupie 4 dźwigów czy niezależnie. Odpowiedź Zamawiającego: Dźwigi objęte przetargiem mają jeździć w grupie w dwoma pozostałymi dźwigami. |
2024-03-21 11:59 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
na
podstawie
art.
286
ust.
7,
w
zw.
z
art.
286
ust.
1
SWZ,
publikuje
w
załączeniu
aktualizacje
załączników
nr
5a
i
5b
do
SWZ
-
projekty
umowy
dla
cz.1.
i
cz.2.
przedmiotowego
postępowania. Wprowadzone zmiany redakcyjne dotyczą zapisów: § 6 ust. 2 pkt 7), § 13 ust. 4, § 19 ust. 1 pkt. 1) e) i § 19 ust. 1 pkt. 2) b), § 20 ust. 1 pkt. 4) i § 20 ust. 2 - obu projektów umów. |
Komunikaty