Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-10-2024 13:57:00 |
Składania : | 16-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-10-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-10-08 15:41 | Grażyna Kowalczyk |
Informacje
techniczne
na
temat
Serwisu
MojePPK
W ramach projektu i usług rozwojowych dla Serwisu MojePPK została przygotowana następująca dokumentacja, której aktualna wersja znajduje się w repozytorium firmy PFR Portal PPK: • Dokumentacja techniczna portalu PPK - z komponentami systemu, bezpieczeństwem i uwierzytelnianiem, technologią • Architektura – ogólny schemat architektury systemu z dokumentacji technicznej portalu PPK • Instrukcja obsługi Panelu Agenta - aplikacja wspomagająca pracę infolinii Serwisu MojePPK umożliwiająca Pracownikom CC wyszukiwanie i przeglądanie informacji dot. kont użytkowników serwisu MojePPK • Walidacje w procesach logowania/rejestracji/resetu hasła/przypomnienia loginu Wgląd w szczegółową dokumentację techniczną w niezbędnym zakresie będzie możliwy w terminie od dnia ogłoszenia postępowania, po podpisaniu umowy NDA, w siedzibie Zamawiającego PFR PORTAL PPK, przy ul. Kruczej 50 w Warszawie w godz. 09.00 – 17.00. W celu uzgodnienia terminu spotkania uprzejmie prosimy o kontakt: klaudyna.kafara@pfrportal.pl |
Komunikaty