Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.263.1.2023 Zakup wraz z dostawą sterylnego sprzętu jednorazowego użytku (z podziałem na 16 zadań)

Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2023 09:25:00
Składania : 14-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-09-2023 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 do SWZ - formularz ofertowy.docx docx 27.67 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - JEDZ.pdf pdf 84.09 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - JEDZ.xml xml 124.29 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 3a do SWZ - instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1651.81 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie sankcyjne.docx docx 22.05 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 2023-OJS155-497038-pl.pdf pdf 308.26 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
SWZ - sterylny sprzęt jednorazowego użytku.pdf pdf 449.58 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - wzór umowy.doc doc 105.5 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad. 1-16.xlsx xlsx 104.72 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 3.docx docx 14.21 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 4.docx docx 14.86 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 5.docx docx 14.21 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 1.docx docx 21.72 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 2.docx docx 24.86 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 7.docx docx 22.06 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 8.docx docx 16.87 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 9.docx docx 20.35 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 10.docx docx 14.47 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 6.docx docx 14.43 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 13.docx docx 14.78 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 14.docx docx 14.76 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 15.docx docx 14.56 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 16.docx docx 15.75 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 11.docx docx 17.7 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - kryteria jakości - zad. 12.docx docx 15.86 2023-08-14 09:25:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SWZ.pdf pdf 411.14 2023-09-08 12:13:52 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do umowy - zad. 1-16 - korekta z dnia 08.09.2023.xlsx xlsx 104.84 2023-09-08 12:13:52 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 263.2 2023-09-14 12:12:07 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 305.25 2023-10-19 14:10:15 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu zadania nr 8.pdf pdf 259.46 2023-10-20 10:53:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS227-713336-pl.pdf pdf 382.19 2023-11-24 12:35:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-24 12:35 Zamówienia Publiczne W załączeniu ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-10-20 10:53 Zamówienia Publiczne Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) informuje o unieważnieniu zadania nr 8 - Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku – Pakiet H w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zakup wraz z dostawą sterylnego sprzętu jednorazowego użytku (z podziałem na 16 zadań).

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-10-19 14:10 Zamówienia Publiczne Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zakup wraz z dostawą sterylnego sprzętu jednorazowego użytku (z podziałem na 16 zadań) w zadaniach nr 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 15 i 16 wybrano najkorzystniejsze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-10-19 13:55 Zamówienia Publiczne Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-09-14 12:12 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
w zadaniu nr 1 - 134 810,57 zł;
w zadaniu nr 2 - 271 335,96 zł;
w zadaniu nr 3 - 14 040,00 zł;
w zadaniu nr 4 - 68 523,30 zł;
w zadaniu nr 5 - 46 137,60 zł;
w zadaniu nr 6 - 1 801,44 zł;
w zadaniu nr 7 - 122 231,97 zł;
w zadaniu nr 8 - 23 918,97 zł;
w zadaniu nr 9 - 43 750,32 zł;
w zadaniu nr 10 - 9 614,16 zł;
w zadaniu nr 11 - 144 693,00 zł;
w zadaniu nr 12 - 10 481,40 zł;
w zadaniu nr 13 - 36 477,00 zł;
w zadaniu nr 14 - 67 767,84 zł;
w zadaniu nr 15 - 17 853,48 zł;
w zadaniu nr 16 - 23 328,00 zł.
2023-09-08 12:13 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SWZ.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1 do um [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 933