Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.242.93.NB.2021 Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach oraz na terenie nieruchomości

Natalia Borek-Butkiewicz
TBS Lokum Świnoujście Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 13:13:00
Składania : 09-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 09-12-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 174.93 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
SWZ - utrzymanie czystości i porządku.pdf pdf 849.53 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - zadanie nr 1 - utrzymanie czystości i porządku w budynkach.pdf pdf 423.3 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 2- zadanie nr 2 - utrzymanie czystości i porządku w budynkach użytkowych.pdf pdf 433.84 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - zadanie nr 3 -utrzymanie czystości i porządku w budynkach - Holenderska 2 i Steyera 51.pdf pdf 289.72 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 4 - zadanie nr 4 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach - Gmina Miasto Świnoujście.pdf pdf 493.78 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 5 - zadanie nr 5 - Utrzymanie czystości i porządku w budynku z lokalami przeznaczonymi na najem socjalny - Modrzejewska 20.pdf pdf 287.73 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 6 - projekt umowy.pdf pdf 601.26 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 6a - zał. do umowy - oświadczenie.docx docx 22.04 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - formularz ofertowy.docx docx 34.89 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 7a - oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków.docx docx 27.18 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 7b - zobowiązanie podmiotu udostostępniającego zasoby.docx docx 27.32 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 8 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 16.82 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 9 - oświadczenie o aktualności.docx docx 31.08 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
załącznik nr 10 - wykaz usług.docx docx 26.79 2021-11-24 13:13:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 423.06 2021-12-09 11:54:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 437.41 2021-12-20 14:39:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 165.64 2021-12-27 14:07:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-27 14:07 Natalia Borek-Butkiewicz Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-20 14:39 Natalia Borek-Butkiewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-09 11:54 Natalia Borek-Butkiewicz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 999 330,36 zł/brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 612