Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków Centrum Szkoleniowo–Konferencyjnego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi – etap II (Nr sprawy: 22/DIR/UŁ/2019) - przetarg nieograniczony

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2019 11:48:00
Składania : 26-11-2019 09:30:00
Otwarcia : 26-11-2019 10:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.  


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2019-OJS208-506486-pl.pdf pdf 170.81 2019-10-30 12:49:20 Postępowanie
Zał. nr 1_Formularz oferty.docx docx 56.33 2019-10-30 12:49:47 Postępowanie
Zał. nr 2a_JEDZ.doc doc 182 2019-10-30 12:49:57 Postępowanie
Zał. nr 2b_Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf pdf 1221.79 2019-10-30 12:50:03 Postępowanie
Zał. nr 3a-1_ARCHITEKTURA, WNĘTRZA, POZWOLENIA, EKSPERTYZY.ZIP ZIP 72708.5 2019-10-30 12:50:27 Postępowanie
Zał. nr 3a-2_DROGI, SANITARNE, ELEKTRYCZNE.ZIP ZIP 82722.55 2019-10-30 12:50:41 Postępowanie
Zał. nr 3a-3_KONSTRUKCJA.ZIP ZIP 73674.41 2019-10-30 12:50:51 Postępowanie
Zał. nr 3a-4_WENTYLACJA.ZIP ZIP 82162.32 2019-10-30 12:51:05 Postępowanie
Zał. nr 3a-5_DOKUMENTACJA ZAMIENNA.ZIP ZIP 54106.25 2019-10-30 12:51:15 Postępowanie
Zał. nr 3b_STWiORB.zip zip 5656.3 2019-10-30 12:51:26 Postępowanie
Zał. nr 4a_Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK).xls xls 39 2019-10-30 12:51:32 Postępowanie
Zał. nr 4b_Kosztorysy nakładcze.ZIP ZIP 7197.92 2019-10-30 12:51:37 Postępowanie
Zał. nr 5_Ośw. o przynależ. do gr. kapitał..docx docx 47.6 2019-10-30 12:51:43 Postępowanie
Zał. nr 6_Projekt umowy.docx docx 102.14 2019-10-30 12:51:50 Postępowanie
Zał. nr 7_Rodzaje robót_umowy o pracę.docx docx 16.72 2019-10-30 12:51:54 Postępowanie
Zał. nr 8_Wykaz wykonanych robót.docx docx 24.57 2019-10-30 12:51:59 Postępowanie
Zał. nr 9_Wykaz robót drogowych.docx docx 54.17 2019-10-30 12:52:05 Postępowanie
Zał. nr 10_Wykaz osób.docx docx 54.76 2019-10-30 12:52:11 Postępowanie
Zał. nr 11_Ośw. o braku wyroku sądu.docx docx 41.44 2019-10-30 12:52:15 Postępowanie
Zał. nr 12_Ośw. o braku zakazu ubiegania się o zp.docx docx 41.09 2019-10-30 12:52:21 Postępowanie
Zał. nr 13_Ośw. o niezaleganiaw padatkach i opłatach.docx docx 41.26 2019-10-30 12:54:03 Postępowanie
SIWZ_CSK_(1)_do publikacji.docx docx 157.66 2019-10-30 12:54:22 Postępowanie
Zał. nr 9_Wykaz osób.docx docx 54.75 2019-10-30 13:07:20 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2a-5_DOKUMENTACJA ZAMIENNA.ZIP ZIP 54106.25 2019-10-30 13:08:38 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2b_STWiORB.zip zip 5656.3 2019-10-30 13:08:15 Publiczna wiadomość
Zał. nr 3a_Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK).xls xls 39 2019-10-30 13:08:08 Publiczna wiadomość
Zał. nr 3b_Kosztorysy nakładcze.ZIP ZIP 7197.92 2019-10-30 13:08:01 Publiczna wiadomość
Zał. nr 4_Ośw. o przynależ. do gr. kapitał..docx docx 47.59 2019-10-30 13:07:52 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5_Projekt umowy.docx docx 102.5 2019-10-30 13:07:46 Publiczna wiadomość
SIWZ_CSK_(2)_aktualizacja 28.10.2019_do publikacji.docx docx 157.52 2019-10-30 13:10:11 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1_Formularz oferty.docx docx 56.33 2019-10-30 13:09:45 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2a-1_ARCHITEKTURA, WNĘTRZA, POZWOLENIA, EKSPERTYZY.ZIP ZIP 72708.5 2019-10-30 13:09:30 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2a-2_DROGI, SANITARNE, ELEKTRYCZNE.ZIP ZIP 82722.55 2019-10-30 13:09:18 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2a-3_KONSTRUKCJA.ZIP ZIP 73674.41 2019-10-30 13:09:03 Publiczna wiadomość
Zał. nr 2a-4_WENTYLACJA.ZIP ZIP 82162.32 2019-10-30 13:08:50 Publiczna wiadomość
Zał. nr 6_Rodzaje robót_umowy o pracę.docx docx 16.73 2019-10-30 13:07:41 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7_Wykaz wykonanych robót.docx docx 24.55 2019-10-30 13:07:35 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8_Wykaz robót drogowych.docx docx 53.71 2019-10-30 13:07:31 Publiczna wiadomość
Zał. nr 10_Ośw. o braku wyroku sądu.docx docx 41.43 2019-10-30 13:07:16 Publiczna wiadomość
Zał. nr 11_Ośw. o braku zakazu ubiegania się o zp.docx docx 41.08 2019-10-30 13:07:11 Publiczna wiadomość
Zał. nr 12_Ośw. o niezaleganiaw padatkach i opłatach.docx docx 41.06 2019-10-30 13:07:03 Publiczna wiadomość
2019-OJS208-506486-pl (1) Sprostowanaie opublikowane .pdf pdf 170.81 2019-11-06 10:04:55 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_766_KM_2019 z dnia 18.11.2019.pdf pdf 151.6 2019-11-18 10:55:12 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_747_KM_2019 z dnia 12.11.2019.pdf pdf 310.75 2019-11-13 10:38:05 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_769_KM_2019 z dnia 18.11.2019.pdf pdf 172.69 2019-11-18 11:22:45 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_776_KM_2019 z dnia 19.11.2019.pdf pdf 318.87 2019-11-19 09:34:45 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 18.11.2019 z załącznikiem - listą obecności.pdf pdf 391.5 2019-11-19 15:03:27 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_782_KM_2019 z dnia 20.11.2019.pdf pdf 1340.44 2019-11-20 10:20:04 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_785_KM_2019 z dnia 21.11.2019.pdf pdf 327.86 2019-11-21 10:13:15 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_790_KM_2019 z dnia 22.11.2019.pdf pdf 778.9 2019-11-22 13:59:14 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 244.92 2019-11-26 12:10:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 207.04 2019-11-27 10:07:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-11-27 10:08 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) przedstawia w załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2019-11-26 12:12 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) przedstawia w załączeniu Informację z otwarcia ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: "Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków Centrum Szkoleniowo–Konferencyjnego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi – etap II" (Nr sprawy: 22/DIR/UŁ/2019)

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-22 13:59 Krzysztof Michalak Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE 1:
W celu dokonania rzetelnej i wiarygodnej wyceny, dokładnej weryfikacji dokumentacji oraz koniecznością złożenia kosztorysów do oferty, uprzejmie prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 03.12.2019r.

ODPOWIEDŹ 1:
Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.


PYTANIE 2:
W przedmiarze dotyczącym termomodernizacji w dziale 10. Docieplenie podłogi na gruncie brakuje usunięcia gruntu w celu zachowania obecnego poziomu posadzki. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

ODPOWIEDŹ 2:
Usunięcie gruntu w celu zachowania obecnego poziomu posadzki należy ująć w przetargu. Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowi podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze i arkusze cenowe, które pełnią funkcję pomocniczą. Należy spełnić wymagania wskaźnika izolacyjności cieplnej przegród budowlanych zgodnie warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i usytuowanie obowiązujące od 31 grudnia 2020 roku. Wymagania zapisane są w SIWZ w rozdziale III punkt 5.3. Wymagania dla podłogi na gruncie budynku muszą mieć wartość współczynnika przenikania U ciepła nie większą niż 0,3 [W/(m2K)]. Pozostałe elementy robót dotyczące posadzek znajdują się w kosztorysie branży budowlanej w pliku: "2019.10.21 - CSK UŁ Kopcińskiego - bud. - NAKŁ" (rozszerzenie .ath i .pdf).


PYTANIE 3:
W przedmiarze dotyczącym termomodernizacji w dziale 10. Docieplenie podłogi na gruncie brakuje wywozu gruzu po zerwaniu posadzki cementowej. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

ODPOWIEDŹ 3:
Usunięcie gruntu w celu zachowania obecnego poziomu posadzki należy ująć w przetargu. Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowi podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze i arkusze cenowe, które pełnią funkcję pomocniczą. Należy spełnić wymagania wskaźnika izolacyjności cieplnej przegród budowlanych zgodnie warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i usytuowanie obowiązujące od 31 grudnia 2020 roku. Wymagania zapisane są w SIWZ w rozdziale III punkt 5.3. Wymagania dla podłogi na gruncie budynku muszą mieć wartość współczynnika przenikania U ciepła nie większą niż 0,3 [W/(m2K)]. Pozostałe elementy robót dotyczące posadzek znajdują się w kosztorysie branży budowlanej w pliku: "2019.10.21 - CSK UŁ Kopcińskiego - bud. - NAKŁ" (rozszerzenie .ath i .pdf).


PYTANIE 4:
Które meble zamawiający przewiduje do wyniesienia i utylizacji?

ODPOWIEDŹ 4:
Wynoszenie mebli ruchomych i nieruchomych, wywóz i ich utylizacja znajdują się znajduje się w kosztorysie branży budowlanej w pliku: "2019.10.21 - CSK UŁ Kopcińskiego - bud. - NAKŁ" (rozszerzenie .ath i .pdf). Zamawiający informuje, że należy na budynku 1 (CSK część niska i wysoka) wynieść, wywieźć i zutylizować wszystkie meble, ruchome i nieruchome. Na budynku 2 (Stołówce) należy zdemontować i zabezpieczyć na czas trwania robót budowlanych, zaś po zakończeniu robót, oczyścić i zamontować w odpowiednim miejscu.


PYTANIE 5:
Proszę o dokładną ilość drzwi objętych systemem wkładek master key. Proszę również o umieszczenie opisu oraz wymagań dotyczących tego systemu.

ODPOWIEDŹ 5:
Ilość wkładek i kluczy została określona w pliku kosztorysowym: "2019.10.21 - CSK UŁ Kopcińskiego - bud. - NAKŁ" (rozszerzenie .ath i .pdf) w rozdziałach pod nr 1.2.6. oraz 2.2.8 pod nazwą STYSTEM MASTER-KEY:
Założenie na nowym miejscu okuć drzwiowych - wkładki systemowe Master-Key:
po 3 szt. kluczy do pomieszczeń,
po 3 klucze do pomieszczeń technicznych, magazynów,
po 3 klucze do pomieszczeń administracyjnych,
po 3 klucze do każdych drzwi wejściowych;
po 2 klucze drzwi p.poż. na korytarzach na kondygnacjach;
3 szt. klucze matki.
W systemie MASTER-KEY należy wycenić wszystkie drzwi za wyjątkiem drzwi do pokoi gościnnych. Ma to być system jednego klucza, patentowy klasy "C", wkładka systemowa sklasyfikowana w klasie zabezpieczenia antywłamaniowego 6(C).
Pokoje gościnne należy wyposażyć w system otwierania kartą magnetyczną: zamek hotelowy BE-TECH OSLO lub równoważny. Ilość podana jest w pliku kosztorysowym: " 2019.10.21 - SYSTEM HOTELOWY BUDYNEK 1 - NAKŁ" (rozszerzenie .ath i .pdf).

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-21 10:13 Krzysztof Michalak PYTANIE:
Proszę o pilną odpowiedź czy w zakresie przetargu jest także instalacja wentylacji obsługiwana przez projektowane centrale wentylacyjne K2/R2 oraz K5/R5. Na chwilę obecną brak tych systemów w udostępnionych przedmiarach.

ODPOWIEDŹ:
Instalacja wentylacji obsługiwana przez centrale wentylacyjne K2/R2 oraz K5/R5 nie jest w zakresie przetargu. Centrale wentylacyjne K2/R2 oraz K5/R5 są objęte zakresem prac I etapu remontu, czyli budynku nr 3 (Auli) oraz budynku nr 4 (CKJ). W zakresie przetargu są, zgodnie z zapisami SIWZ rozdział III, punkt 2, budynki z drugiego etapu, czyli:
• budynek Nr 1 – CSK część niska i wysoka (budynek 11 kondygnacyjny w części wysokiej, parterowy w części niskiej, podpiwniczony),
• budynek Nr 2 - Stołówka (budynek parterowy, częściowo podpiwniczony).

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-20 10:20 Krzysztof Michalak PYTANIE 1:
Proszę o informację, czy technologia stołówki (wyposażenie) wchodzi w zakres postępowania przetargowego i należy ją uwzględnić w ofercie.

ODPOWIEDŹ 1:
Technologia stołówki (wyposażenie) nie wchodzi w zakres postępowania przetargowego. Istniejące wyposażenie należy zdemontować, odstawić i zabezpieczyć przed uszkodzeniem, a po wykonaniu prac budowlanych oczyścić i zamontować w pierwotnym miejscu.


PYTANIE 2:
Proszę o informację, czy ścianka przesuwna (poz. 625 kosztorysu budowlanego) wchodzi w zakres przetargu.

ODPOWIEDŹ 2:
Ścianka przesuwna nie wchodzi w zakres przetargu. Pozycja 625 kosztorysu budowlanego (Ścianka przesuwna "DORMA MOVEO") jest wyzerowana. W budynku Stołówki (Nr 2) nie łączyć dwóch salek konsumpcyjnych, zachować istniejący podział pomieszczeń.


PYTANIE 3:
Prosimy o dokładne wytyczne dotyczące wszystkich napisów jakie należy wykonać na elewacji w ramach realizacji tego postępowania przetargowego.

ODPOWIEDŹ 3:
Napis na głównym wejściu do budynku nr 1 (CSK część niska i wysoka) został opisany w SIWZ w rozdziale III punkcie 25 i 26. Dodatkowo została zamieszczona dokumentacja w katalogu: "Dokumentacja zamienna dotycząca daszku nad głównym wejściem". Napis należy wycenić, w kosztorysie budowlanym jest pod pozycją 211.
Ponadto zgodnie z kosztorysem budowlanym należy wycenić:
• pozycja 207 kosztorysu budowlanego - numer policyjny,
• pozycja 209 kosztorysu budowlanego - wykonanie i montaż tablicy z godłem państwowym,
• pozycja 210 kosztorysu budowlanego - Wykonanie i montaż tablicy z napisem "Uniwersytet Łódzki",
• pozycja 212 kosztorysu budowlanego - Wykonanie i montaż napisów świetlnych na elewacji południowej z napisem "CSK",
• pozycja 213 kosztorysu budowlanego - Wykonanie i montaż napisów świetlnych na elewacji zachodniej z napisem "CSK"


PYTANIE 4:
W kosztorysach elektrycznych oprawy oświetleniowe zostały pomnożone przez zero w konsekwencji wszystkie pozycje mają wartość zero. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie ?

ODPOWIEDŹ 4:
Elementy robót dla opraw oświetleniowych ujętych w przedmiarach w pliku: " 2019.10.21 - CSK el.wewnętrzne NAKŁ" (pliki w rozszerzeniu .ath i .pdf)" gdzie wskazana jest wartość robót "0" (słownie: zero) nie należy wyceniać. Oprawy oświetleniowe wykazane są w pliku: " 2019.10.21. Kosztorys - prace termomodernizacyjne - bud. 1 i 2 - NAKŁ" (pliki w rozszerzeniu .ath i .pdf), które należy ująć w ofercie.


PYTANIE 5:
W kosztorysach elektrycznych rozdzielnice elektryczne RGnn1, TE-R, TE-W, TE-P3 zostały pomnożone przez zero w konsekwencji wszystkie pozycje mają wartość zero. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie ?

ODPOWIEDŹ 5:
Rozdzielnice elektryczne RGnn1, TE-R, TE-W, TE-P3 ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero), nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.


PYTANIE 6:
W kosztorysach elektrycznych instalacji zewnętrznych jedynie pozycje odnoszące się do szlabanu oraz napędu bramy nie zostały pomnożone przez zero w konsekwencji wszystkie inne pozycje inne wartość zero. Proszę o odpowiedź, czy jedynie pozycje odnoszące się do bramy oraz szlabanu mają zostać ujęte?

ODPOWIEDŹ 6:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane. Pozostałe wymienione w kosztorysach elektrycznych instalacji zewnętrznych należy uwzględnić w ofercie.


PYTANIE 7:
W kosztorysach systemów DSO i SAP w budynku 1 "dostosowanie istniejącej szafy DSO" oraz "Zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru CSP 20 NN na cegle Centrala USC 600" zostały wyzerowane. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie?

ODPOWIEDŹ 7:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane. Należy wycenić podłączenie instalacji p.poż. oraz dostosowanie istniejących central/szaf do większej ilości linii, tak aby spełnić wymagania zgodnie z zapisami SIWZ zawartymi w rozdziale III, punkt 5.1


PYTANIE 8:
W kosztorysach systemu AV w budynku 1 sale konferencyjne 2, 3, 4 zostały wyzerowane. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie?

ODPOWIEDŹ 8:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.


PYTANIE 9:
W kosztorysach systemu CCTV w budynku 1 pozycje 15, 17, 18, 19, 20, zostały wyzerowane. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie?

ODPOWIEDŹ 9:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.


PYTANIE 10:
W kosztorysach systemu IOS w budynku 1 pozycje 23, 26, 27, 28 zostały wyzerowane. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie ?

ODPOWIEDŹ 10:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.


PYTANIE 11:
W kosztorysach systemu SSWiN w budynku 1 pozycje 7, 8, 9, 10 zostały wyzerowane. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie?

ODPOWIEDŹ 11:
Elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.


PYTANIE 12:
W kosztorysach systemu hotelowego w budynku 1 pozycje zostały zmniejszone o wartość 38 szt. Proszę o odpowiedź, czy te 38 szt. jest poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie ?

ODPOWIEDŹ 12:
Zgodnie z zapisami SIWZ rozdział III punkt 7: "W Budynku CSK (Nr 1) pozostawia się bez zmian układ pomieszczeń od poziomu 1 piętra do poziomu 10 piętra", należy więc wycenić zamki hotelowe do obecnego podziału pomieszczeń w ilość 78szt.

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-19 15:04 Krzysztof Michalak W załączniku zamieszczono treść protokołu z wizji lokalnej z dnia 18.11.2019r.

Protokół z wizji lok [...].pdf

2019-11-19 09:35 Krzysztof Michalak PYTANIE:
Prosimy o informację czy, wyposażenie meblowe zawarte w plikach CKJ-DRUK.DWG oraz CSK-DRUK.DWG w folderze WNETRZA wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak prosimy o przekazanie zestawień ilościowych oraz wytycznych materiałowych.

ODPOWIEDŹ:
Zamawiający informuje że wyposażenie meblowe nie wchodzi w zakres zamówienia za wyjątkiem wyposażenia zawartego w plikach:
- 2019.10.21. Kosztorys - CSK BUD 1 - NAKŁ w.2 (rozszerzenie .pdf i .xls)
- 2019.10.21. Kosztorys - CSK BUD 2 - NAKŁ (rozszerzenie .pdf i .xls)
załączonych w dokumentacji przetargowej (Zał. nr 4b_Kosztorysy nakładcze), które dotyczą wyposażenia łazienkowego, montażu luster i rolet.

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-18 11:22 Krzysztof Michalak PYTANIE:
W kosztorysie sanitarnych: Dział 1 Sieci sanitarne – CSK, rozdział 1.1 Kanalizacja deszczowa – CSK występują pozycje zerowe: poz. 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18.
Wpisane w te pozycję obmiary zostały pomnożone przez zero w konsekwencji czego wszystkie te pozycję mają wartość zerową. Proszę o odpowiedź, czy te roboty są poza zakresem przetargu, czy jednak należy je uwzględnić w ofercie.

ODPOWIEDŹ:
Zamawiający informuje że poz. 10 ma wartość 10.8 m, poz. 17 ma wartość 2 kpl., poz. 18 ma wartość 2 kpl., pozostałe elementy robót ujęte w przedmiarach robót o wartość "0" (słownie: zero) nie są objęte zakresem bieżącego postępowania i nie będą realizowane.

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-18 10:55 Krzysztof Michalak PYTANIE:
W związku ze złożonością zamówienia i koniecznością uzyskania ofert od wielu dostawców specjalistycznych materiałów i sprzętu, a także wyznaczeniem terminu wizji lokalnej, uprzejmie prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 03.12.2019 r.

ODPOWIEDŹ:
Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-13 10:38 Krzysztof Michalak PYTANIA:
1. Zwracam się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej.
2. W celu zwiększenia konkurencyjności oraz zwiększenia dostępności przetargu mniejszym firmom prosimy o zmianę wymagań co do wartości roboty budowlanej z 5 mln zł netto na 5 mln zł brutto.

ODPOWIEDZI:
1. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców na dzień 18.11.2019 (poniedziałek). Spotkanie rozpocznie się o godzinie 12:00 w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym UŁ w Łodzi przy ul. Kopińskiego 16/18 w sala nr 2 (parter).
2. Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w zapisach SIWZ.

Zamawiający załącza również odpowiedź w formie pliku do pobrania.

Odpowiedź UŁ - DIR_7 [...].pdf

2019-11-06 10:10 Anna Sochala Zamawiający zamieszcza opublikowane sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 28.10.2019 .

2019-OJS208-506486-p [...].pdf

2019-10-30 13:12 Sławomir Jaroszczak W związku z wysłaniem dnia 28.10.2019 r. do publikacji w DUUE Suplementu ogłoszenia o zamówieniu nr 2019/S 208-506486, Zamawiający, na podstawie art. 11 ust. 7d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), informuje o aktualizacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
SIWZ (aktualizacja 28.10.2019 r.) oraz zmienione załączniki do SIWZ - w załączeniu

Zał. nr 9_Wykaz osób [...].docx

Zał. nr 2a-5_DOKUMEN [...].ZIP

Zał. nr 2b_STWiORB.z [...].zip

Zał. nr 3a_Zbiorcze [...].xls

Zał. nr 3b_Kosztorys [...].ZIP

Zał. nr 4_Ośw. o prz [...].docx

Zał. nr 5_Projekt um [...].docx

SIWZ_CSK_(2)_aktuali [...].docx

Zał. nr 1_Formularz [...].docx

Zał. nr 2a-1_ARCHITE [...].ZIP

Zał. nr 2a-2_DROGI, [...].ZIP

Zał. nr 2a-3_KONSTRU [...].ZIP

Zał. nr 2a-4_WENTYLA [...].ZIP

Zał. nr 6_Rodzaje ro [...].docx

Zał. nr 7_Wykaz wyko [...].docx

Zał. nr 8_Wykaz robó [...].docx

Zał. nr 10_Ośw. o br [...].docx

Zał. nr 11_Ośw. o br [...].docx

Zał. nr 12_Ośw. o ni [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2935