Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.221.15.2022 Modernizacja gospodarki osadowej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu, w tym dostawa i montaż nowego agregatu prądotwórczego wraz z modernizacją stacji SO-2, rozdzielni 11R i wykonaniem nowej stacji transformatorowej, rozbudowa odsiarczalników, wymiana instalacji do usuwania siloksanów, rozbudowa stacji osuszania biogazu, modernizacja dmuchawy oraz modernizacja piaskowników i wymiana pomp w pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego

Joanna Szczepańska
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2024 08:37:00
Składania : 29-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-05-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

TI.221.15.2022

 

OGŁOSZENIE

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie regulaminowego przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.: Modernizacja gospodarki osadowej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu, w tym dostawa i montaż nowego agregatu prądotwórczego wraz z modernizacją stacji SO-2, rozdzielni 11R i wykonaniem nowej stacji transformatorowej, rozbudowa odsiarczalników, wymiana instalacji do usuwania siloksanów, rozbudowa stacji osuszania biogazu, modernizacja dmuchawy oraz modernizacja piaskowników i wymiana pomp w pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego.

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 5.538.000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi / Regulaminy).

1.        Wymagania Zamawiającego:

•  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

•  Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy.

·       Kryterium oceny ofert: Cena 100%

·       Wadium – 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

·       Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.

·       Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·       Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w terminie do dnia 20.05.2024r. do godziny 1000.

·       Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

•  Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki) w formie papierowej na adres:

Wydział Inwestycji i Remontów,

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 

(nie dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

 

Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Joanna Szczepańska

 

•  W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

•  Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.

·       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35 87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi/Regulaminy). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym, tekst jedn. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zmianami), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

 

Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz.  931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur ( dalej zwanym "KSeF") , w okresie fakultatywnego stosowania KSeF.

Zgodnie z wymogami art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2023 poz. 1790 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.

 

Załączniki: SIWZ wraz z formularzami i wzorem umowy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_gospodarka osadowa.docx docx 24.12 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
opz_gospodarka osadowa.docx docx 36.9 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
przewodnik do składania oferty.docx docx 25.24 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
siwz_gospodarka osadowa.docx docx 64.3 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
strona tytułowa_podpisana.pdf pdf 434.25 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
wzór umowy_gospodarka osadowa.docx docx 99.57 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
załącznik_3 do siwz.docx docx 18.7 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
załącznik_4 do siwz.docx docx 16.08 2024-04-29 08:37:00 Postępowanie
dokumentacja do przetargu.zip zip 46118.56 2024-05-13 08:13:19 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania_część 1 10_05_24.pdf pdf 1478.84 2024-05-10 13:36:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie z uwzgl odpowiedzi na pytania część 1 10_05_24.pdf pdf 434.25 2024-05-10 13:36:26 Publiczna wiadomość
Pozwolenie na budowę_Decyzja nr 24_2024.pdf pdf 4967.04 2024-05-10 13:36:26 Publiczna wiadomość
SIWZ z uwzgl odpowiedzi do pytań część 1 10_05_24.pdf pdf 726.82 2024-05-10 13:36:26 Publiczna wiadomość
Warunki przyłączeniowe_P_23_075542.pdf pdf 3225.25 2024-05-10 13:36:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-10 13:36 Agnieszka Wardak Dzień dobry,
Zamawiający w załączeniu przekazuje pierwszą część odpowiedzi do zadanych pytań wraz z modyfikacją SIWZ polegającą na zmianie terminu realizacji zadania oraz zmianie terminu składania ofert. Dodatkowo załączamy pozwolenie na budowę przedmiotowej inwestycji oraz warunki przyłączeniowe Energa Operator.
Agnieszka Wardak

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie z uwzgl o [...].pdf

Pozwolenie na budowę [...].pdf

SIWZ z uwzgl odpowie [...].pdf

Warunki przyłączenio [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja gospodarki osadowej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu - 1 szt. Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
35/37
87-100, Toruń
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Formularz Oferty - Oferta cenowa Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3, w postaci skanu do „pdf” (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz wykonanych robót - Doświadczenie zawodowe Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu wykonanych robót wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, w postaci skanu do „pdf”, wraz z referencjami (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu" (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu” (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału" (0)
8 Oświadczenie podatnika VAT - Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, oraz że posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" (0)
9 Oświadczenie RODO - Wykonawca potwierdza, że spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu Proszę wpisać obok słowo "TAK", albo, że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY" (0)
10 Pozostałe dokumenty - KRS/CEIDG Należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEIDG, pełnomocnictwa itp. Jeżeli niezbędne dokumenty zostały załączone w innym miejscu, proszę wpisać obok „Nie dotyczy” (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 660