- Strona główna
- Postępowanie ID 374488
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SM.5520.5.68.2020 ROZBUDOWA MONITORINGU MIEJSKIEGO W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Albrecht
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-09-03 10:32:00
-
Składania2020-09-10 12:19:27
-
Otwarcie ofert2020-09-11 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Przedmiot i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup kamer wraz z osprzętem oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy obejmuje m.in:
1) zakup i dostawę sprzętu
2) roboty demontażowe
3) roboty montażowe
4) konfigurację
2. Miejsca montażu oraz demontażu
1) ul. Kościuszki 65 - siedziba Społecznego Centrum Wsparcia Rodziny
2) Skatepark przy Starogardzkim Centrum Kultury - Aleja Jana Pawła II
3) ul. Sadowa - Plac zabaw
4) ul. Sędzickiego - Plac Zabaw Twój Rodzinny Park Edukacji Sportowej i Wypoczynku
5) ul. Kryzana - Plac Zabaw
6) ul. Buchholza - Plac zabaw Fiku Miku
7) ul. Kolejowa 5a - (poszerzenie pamięci rejestratora) siedziba Straży Miejskiej
Towar, o którym mowa powyżej będzie nowy. Do towaru Wykonawca dołączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne wraz z innymi dokumentami, które posiada (np opis danych urządzeń, certyfikaty itp). Szczegółowy zakres zamówienia (rodzaje kamer, rejestratorów itp) dla poszczególnych lokalizacji zawarty został w załączonym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1- 7 do niniejszego ogłoszenia.
Jeżeli materiały nie będą odpowiadały minimalnym wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, tj nie będą odpowiadały treści Ogłoszenia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (nie będzie brana pod uwagę w ocenie ofert). Minimalne parametry urządzeń wskazane zostały w Załącznikach.
3. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2020 roku
4. Okres gwarancji: 24 miesiącena montaż i uruchomienie oraz na urzadzenia systemu monitoringu zgodnie z gwarancją Producenta.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu , jeśli oświadczy w złożonej ofercie, że:
1) posiada doświadczenie w instalowaniu systemu monitoringu wizyjnego, tj. wykonał co najmniej pięć robót polegających na budowie lub modernizacji monitoringu miejskiego wraz z dostarczeniem urządzeń
2) dysponuje osobą lub osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania wszystkich prac objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, wyłonionego w wyniku postępowania do przedstawienia dowodów (referencji) potwierdzających powyższe informacje.
6. Warunki płatności:
Wynagrodzenie zostanie przekazane na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Płatność na wskazany rachunek bankowy nastąpi za pomocą Mechanizmu Podzielonej Płatności.
Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury jest Protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Wzór protokołu stanowi załącznik nr 9 do niniejszego Ogłoszenia
7. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Wykonawca określa cenę ofertową poprzez wskazanie ceny brutto wraz z podatkiem. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wpisania cen brutto za wykonanie przedmiotu oferty w poszczególnych lokalizacjach wymienionych w punkcie 2.
2) Oferta powinna obejmować pełny zakres zamówienia - wszystkie elementy, wymienione w załaczniku nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
8. Informacje o dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy:
1) formularz ofertowy
2) wykaz danych technicznych (specyfikacje techniczne) zaoferowanych urządzeń:
a) kamer
b) rejestratorów
c) zasilaczy
d) elementów montażowych
9. Informacje dodatkowe
1. Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będą zawierać istotnych elementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
2. Osoba do kontaktu: Marek Marquardt, tel: 603 708 815
Załączniki:
- Projekt umowy
- protokół odbioru prac
- opis przedmiotu zamówienia
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-09-10
12:19:27
|
Małgorzata Albrecht | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje anulowane z uwagi na błąd techniczny w formularzu |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?