Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 19/8/2020 WDROŻENIE I INTEGRACJA E-USŁUG ORAZ DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH E-USŁUG W PODMIOTACH LECZNICZYCH NADZOROWANYCH PRZEZ MINISTRA ZDROWIA”

Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2020 10:47:00
Składania : 16-11-2020 10:30:00
Otwarcia : 16-11-2020 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 7206.86 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 1A i 1B do SIWZ - OPZ.zip zip 651.82 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 212.25 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Grupa Kapitałowa.docx docx 206.2 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SIWZ - JEDZ.zip zip 95.38 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ Wykaz usług.docx docx 217.27 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SIWZ Wykaz osób.doc doc 251 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.docx docx 330.25 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 133.25 2020-08-26 10:47:00 Postępowanie
Zał. nr 5 i 5A do SIWZ - Formularz ofertowy i Formularz asortymentowo-cenowy.zip zip 253.9 2020-08-26 13:55:31 Postępowanie
1. Odpowiedź.pdf pdf 481.3 2020-09-07 14:03:43 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1B do SIWZ - OPZ na wdrożenie e-Usług po zmianie z dnia 23.09.2020.doc doc 756 2020-09-23 13:37:21 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 70.25 2020-09-23 13:37:21 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SIWZ z dnia 23.09.2020.pdf pdf 1718.8 2020-09-23 13:37:21 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy zmiana z dnia 08.10.2020 r.pdf pdf 962.08 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SIWZ - Formularz_ofertowy zmiana z dnia 08.10.2020 r..docx docx 217.56 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1B do SIWZ - OPZ na wdrożenie e-Usług po zmianie z dnia 08.10.2020 r..doc doc 754 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1A do SIWZ - OPZ na dostawę infrastruktury zmiana z dnia 08.10.2020 r..docx docx 343.74 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia.pdf pdf 44.8 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
2-8. Odpowiedzi.pdf pdf 10501.29 2020-10-08 14:52:42 Publiczna wiadomość
9-11. Odpowiedzi.pdf pdf 967.86 2020-10-22 14:35:59 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1B do SIWZ - OPZ na wdrożenie e-Usług po zmianie z dnia 22.10.2020 r..doc doc 752 2020-10-22 14:35:59 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1A do SIWZ - OPZ na dostawę infrastruktury zmiana z dnia 22.10.2020.docx docx 339.05 2020-10-22 14:35:59 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu otwarcia ofert.pdf pdf 176.46 2020-10-28 14:55:23 Publiczna wiadomość
12. Odpowiedzi na pytania Wykonawców.pdf pdf 597.35 2020-10-29 09:35:10 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 224.91 2020-11-16 14:40:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 490.48 2020-12-23 08:38:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-23 08:38 Marcelina Chotkiewicz 1. Zamawiający wybrał ofertę:

Nr oferty Nazwa i dane Wykonawcy Cena oferty brutto
1 GABOS Software Sp. z o.o., 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 100,
NIP 6452521870, REGON 241872489,
tel. 32 661-00-71, e-mail oferty@gabos.pl
4 197 889,13
Oferta jest zgodna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu. Oferta otrzymała największą liczbę punktów ostatecznych stanowiącą sumę punktów w przewidzianych w postępowaniu kryteriach oceny ofert.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2020-11-16 14:40 Marcelina Chotkiewicz Warszawa, dnia 16.11.2020 r.
Informacja z otwarcia ofert
Zamawiający zastrzega, że informacja z otwarcia ofert nie stanowi zawiadomienia o najkorzystniejszej ofercie. O wynikach postępowania /etapu Zamawiający poinformuje po zakończeniu badania i oceny ofert. Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Wdrożenie i integrację e-Usług oraz dostawę i instalację infrastruktury teleinformatycznej w ramach realizacji projektu pn. „Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych
nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, Nr postępowania 19/8/2020.
1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 2 355 851,70 zł.
2. Oferty złożyli:
Lp Nazwa, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie Termin płatności Kryteria oceny ofert
Okres gwarancji 35% Skrócenie czasu realizacji zamówienia 5% Cena oferowana brutto 60%
Oferta nr 1 GABOS Software Sp. z o.o.
Siedziba: 40-065 Katowice, ul. Mikołowska 100
tel. 32 661-00-71
e-mail oferty@gabos.pl
NIP 6452521870
REGON 241872489 60 36 miesięcy do 31.05.2021r. 4 197 889,13 zł.

Jednocześnie Zamawiający przypomina, o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 5 pkt. 11 ustawy Pzp, tj. obowiązku złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-10-29 09:35 Andrzej Borodej O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na “Wdrożenie i integracja e-Usług oraz dostawę i instalację infrastruktury teleinformatycznej w ramach realizacji projektu pn. „Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia” Numer postepowania 19/8/2020.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w dołączonym piśmie

12. Odpowiedzi na py [...].pdf

2020-10-28 14:55 Marcelina Chotkiewicz
Warszawa, dnia 28.10.2020 r.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na „WDROŻENIE I INTEGRACJA E-USŁUG ORAZ DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTRUY TELEINFORMATYCZNEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH E-USŁUG W PODMIOTACH LECZNICZYCH NADZOROWANYCH PRZEZ MINISTRA ZDROWIA”
Numer postępowania : 19/8/2020
Zamawiający działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany terminu składania i otwarcia ofert.
Było
Termin składania ofert upłynie w dniu 30.10.2020 r. o godz. 10:30.
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.10.2020 r. godz. 11:00.
Jest
Nowy termin składania ofert upłynie w dniu 16.11.2020 r. o godz. 10:30.
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.11.2020 r. godz. 11:00.
Jednocześnie Zamawiający zmienia w powyższym zakresie treść ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w DUUE.

Zmiana terminu otwar [...].pdf

2020-10-22 14:35 Andrzej Borodej O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ


Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na
“Wdrożenie i integracja e-Usług oraz dostawę i instalację infrastruktury teleinformatycznej w ramach realizacji projektu pn.
„Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych
nadzorowanych przez Ministra Zdrowia””
Znak sprawy 19/8/2020

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 tj. z późń. zm.) zwanej dalej „Ustawą” udziela odpowiedzi
na zadane pytania, które wpłynęły na zapisy SIWZ.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w załącznikach

9-11. Odpowiedzi.pdf

Zał. nr 1B do SIWZ - [...].doc

Zał. nr 1A do SIWZ - [...].docx

2020-10-08 14:52 Andrzej Borodej Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 tj. z późń. zm.) zwanej dalej „Ustawą” udziela odpowiedzi
na zadane pytania, które wpłynęły na zapisy SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert zostaje zmieniony i mija 30.10.2020 r., o godz. 10:30

Szczegóły znajdą Państwo w załącznikach

Zał. nr 8 do SIWZ - [...].pdf

Zał. nr 5 do SIWZ - [...].docx

Zał. nr 1B do SIWZ - [...].doc

Zał. nr 1A do SIWZ - [...].docx

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

2-8. Odpowiedzi.pdf

2020-09-23 13:37 Dominika Górnicka Warszawa, dnia 23.09.2020 r.




MODYFIKACJA SIWZ
ORAZ ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT


Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na
„WDROŻENIE I INTEGRACJA E-USŁUG ORAZ DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTRUY TELEINFORMATYCZNEJ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WPROWADZENIE NOWOCZESNYCH E-USŁUG W PODMIOTACH LECZNICZYCH NADZOROWANYCH PRZEZ MINISTRA ZDROWIA”
Numer postępowania : 19/8/2020

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), zwanej dalej ,,ustawą”, Zamawiający informuje, że dokonał zmiany w SIWZ tj. w Załączniku nr 1B stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia na wdrożenie e-Usług oraz w związku z powyższym dokonał zmiany w Ogłoszeniu w zakresie termin składania i otwarcia ofert.

Zał. nr 1B do SIWZ - [...].doc

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

Modyfikacja SIWZ z d [...].pdf

2020-09-07 14:03 Dominika Górnicka Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof. W. Orłowskiego
Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego
00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231

O D P O W I E D Ź
na zapytania w sprawie SIWZ

Dotyczy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na
“Wdrożenie i integracja e-Usług oraz dostawę i instalację infrastruktury teleinformatycznej w ramach realizacji projektu pn.
„Wprowadzenie nowoczesnych e-usług w podmiotach leczniczych
nadzorowanych przez Ministra Zdrowia””
Znak sprawy 19/8/2020

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 tj. z późń. zm.) zwanej dalej „Ustawą” udziela odpowiedzi
na zadane pytania, które wpłynęły na zapisy SIWZ.

W przypadku gdy udzielona poniżej odpowiedź pozostaje w sprzeczności z postanowieniami SIWZ lub też precyzuje lub uzupełnia postanowienia SIWZ, należy przyjąć, że stanowi ona zmianę SIWZ dokonaną przez Zamawiającego w myśl art. 38 ust. 4 ustawy i będzie stanowić podstawę dla oceny zgodności oferty z SIWZ, przy czym w przypadku gdy:
a) postanowienia odpowiedzi są sprzeczne z postanowieniami SIWZ wraz z załącznikami, za obowiązujące w tym zakresie należy przyjąć treść udzielonych odpowiedzi;
b) postanowienia odpowiedzi precyzują lub uzupełniają postanowienia SIWZ wraz z załącznikami, za obowiązujące w tym zakresie należy przyjąć treść udzielonych odpowiedzi wraz z dotychczasową treścią SIWZ oraz załączników.

1. Odpowiedź.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2612