Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2023 09:20:00 |
Składania : | 26-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów biurowych w ilości i asortymencie
wskazanym w Formularzu cenowym do siedziby Zamawiającego – zgodnie z wykazem – na własny koszt w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały biurowe powinny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów uprzedniego używania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt.
W części dotyczącej zadania nr 5 wymagana jest bezwzględna kompatybilność oferowanych płyt CD do nadruku atramentowego do wypalarki typ RIMAGE 2000 I Series II. Nie jest dopuszczalna sytuacja aby nadruk rozmazywał się.
Wykonawca przesyła Zamawiającemu 5 szt. oferowanych płyt.
adres:
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o. o.
63-300 Pleszew, ul. Poznańska 125a
Zamowienia publiczne
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 62 7420 719
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Nazwa firmy: Hurtownia Marker Maciej Jankowski
NIP: 6180013756
Data złożenia oferty: 2023-05-26 09:01:12
2023-06-05 10:58 | Magdalena Janicka | Informacja o wyborze oferty najkorzytsniejszej. |
2023-05-30 14:29 | Magdalena Janicka | Szanowni Państwo Informuję, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały upublicznione, i są widoczne na stronie prowadzonego postępowania. |
2023-05-26 14:12 | Magdalena Janicka | Informacja z sesji otwarcia ofert. |
2023-05-25 14:25 | Magdalena Janicka | W załączniku przekazujemy odpowiedz na pytanie Wykonawcy dotyczące przedmiotowego postępowania. |
2023-05-25 14:24 | Magdalena Janicka | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-05-25 13:39 | Magdalena Janicka | Odpowiedzi na pytania Wykonawców. |
2023-05-23 11:02 | Magdalena Janicka | W załączniku przekazujemy odpowiedz na pytanie Wykonawcy dotyczące przedmiotowego postępowania. |
2023-05-22 09:14 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty