Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-10-2022 13:31:00 |
Składania : | 25-11-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 25-11-2022 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja układu sterowania procesami Oczyszczalni Ścieków w Świnoujściu - wymiana i oprogramowanie sterowników lokalnych, paneli operatorskich oraz stacji dyspozytorskiej”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.2. UWAGA
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. opracować propozycję konfiguracji sprzętowej modernizacji systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków na podstawie opisu stanu aktualnego oraz wytycznych użytkownika dla nowych (poprawionych, zmodernizowanych) algorytmów sterowania oraz oprogramowania użytkowego stacji operatorskiej na Oczyszczalni Ścieków w Świnoujściu w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym załącznik nr 1 do SIWZ nie został opublikowany na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Załącznik zostanie udostępniony Wykonawcom chcącym przystąpić do postępowania, na ich wniosek podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (wniosek pisemny, forma dowolna), przesłany za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zwik_swi w zakładce „Postępowania” w części dotyczącej niniejszego postępowania oraz po podpisaniu klauzuli o zachowaniu poufności (załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Termin opracowania propozycji konfiguracji sprzętowej modernizacji systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków, o której mowa w załączniku nr 2 do SIWZ w pkt. 1.1.1) - 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
3.2. Termin wykonania prac określonych w załączniku nr 2 do SIWZ pkt. 1.1.2) – 18 miesięcy od daty zaakceptowania przez Zamawiającego propozycji konfiguracji sprzętowej modernizacji systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty wraz z wzorem karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2.1. do oferty
4.5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.6. wykaz elementów i materiałów mających istotny wpływ na cenę oferty w celu określenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w pkt. 18.6. SIWZ ( § 10 ust. 3 umowy) - załącznik nr 3 do oferty
4.7. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty,
4.8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 5 do oferty wraz z certyfikatami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków,
4.9. wykaz zrealizowanych zadań – załącznik nr 6 do SIWZ wraz z referencjami lub innymi dokumentami jednoznacznie potwierdzającymi spełnienie warunków,
4.10. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty,
4.11. dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.12. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty,
4.13. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty,
4.14. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty,
4 4.15. oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) – załącznik nr 11 do oferty,
4.16. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 12 do oferty,
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1, 4.2, 4.12., 4.13.,4.14., 4.15., 4.16.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł).
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny netto podanej w Formularzu oferty.
2022-12-20 09:33 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/1487/252/2022/KSz. |
2022-11-25 14:29 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/1381/240/2022/KSz |
2022-11-25 12:34 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/1368/239/2022/KSz |
2022-11-24 07:31 | Karolina Szczawińska | W związku z wniesionymi przez Wykonawców pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w w/w postępowaniu, Zamawiający poniżej publikuje treść pytań oraz odpowiedzi - pismo nr EA/PW/NI/1346/238/2022/KSz |
2022-11-21 13:47 | Karolina Szczawińska | W związku z wniesionymi przez Wykonawców pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w w/w postępowaniu, Zamawiający poniżej publikuje treść pytań oraz odpowiedzi - pismo nr EA/PW/NI/1338/237/2022/KSz |
2022-11-21 13:22 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje pismo w sprawie modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pismo nr EA/PW/NI/1337/236/2022/KSz. Dodatkowo Zamawiający zamieszcza zmodyfikowany Formularz oferty, |
2022-11-21 10:49 | Karolina Szczawińska | W związku z wniesionymi przez Wykonawców pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w w/w postępowaniu, Zamawiający poniżej publikuje treść pytań oraz odpowiedzi - pismo nr EA/PW/NI/1335/235/2022/KSz |
2022-11-02 12:56 | Karolina Szczawińska |
Zamawiający
informuje,
że
od
strony
30
specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
wystąpił
błąd
w
nazwie
zadania.
W
związku
z
powyższym
Zamawiający
publikuje
SIWZ
z
poprawioną
stopką. Zamawiający nie dokonał żadnych innych zmian w treści SIWZ. Zmianie uległa tylko nazwa zadania w stopce począwszy od strony 30. Z poważaniem Karolina Szczawińska |
Komunikaty