Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PN-37/21 Dostawa wraz z instalacją cieplarek, suszarek i inkubatora w podziale na 5 części oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego PN-37/21

Dział Zamówień Publicznych
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2021 12:52:00
Składania : 08-06-2021 09:00:00
Otwarcia : 08-06-2021 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PN_37_21 _SWZ_cieplarki_suszarki.pdf pdf 33086.29 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 - OPZ.docx docx 30.85 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.2 - OPZ.docx docx 33.25 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.3 - OPZ.docx docx 33.05 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.4 - OPZ.docx docx 33.07 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.5 - OPZ.docx docx 33.32 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 JEDZ edytowalny PN-37 _21.doc doc 188 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 i 6 do SWZ.docx docx 123.99 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
2021-OJS089-227853-pl.pdf pdf 160.64 2021-05-07 12:52:00 Postępowanie
PN_37_21 _formularz_ferty_edytowalny.docx docx 149.73 2021-05-13 12:18:36 Postępowanie
PN_37_21_odpowiedzi_na_zapytania.BES.pdf pdf 430.18 2021-05-24 08:39:46 Publiczna wiadomość
PN_37_21_odpowiedzi_na_zapytania_II.pdf pdf 1951.13 2021-05-27 08:03:09 Publiczna wiadomość
PN_37_21_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 256.04 2021-06-10 08:22:17 Publiczna wiadomość
PN_37_21_wynik_.BES.pdf pdf 288.23 2021-07-29 09:51:05 Publiczna wiadomość
2021-OJS188-488674-pl.pdf pdf 181.89 2021-09-28 09:46:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-28 09:46 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania

2021-OJS188-488674-p [...].pdf

2021-07-29 09:51 Dział Zamówień Publicznych PN-37/21 Wynik postępowania (wybór ofert najkorzystniejszych)

PN_37_21_wynik_.BES. [...].pdf

2021-06-10 08:22 Dział Zamówień Publicznych PN-37/21 Informacja z otwarcia ofert

PN_37_21_informacja_ [...].pdf

2021-06-08 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 130.000,00zł brutto, w tym :
część 1 – 18 000,00 zł;
część 2 – 40 000,00 zł;
część 3 – 36 000,00 zł;
część 4 – 18 000,00 zł;
145091 – 18 000,00 zł.
2021-05-27 08:03 Dział Zamówień Publicznych Odpowiedzi na zapytania znajdują się w załączniku.

PN_37_21_odpowiedzi_ [...].pdf

2021-05-24 08:39 Dział Zamówień Publicznych Odpowiedzi na zapytania znajdują się w załączniku.

PN_37_21_odpowiedzi_ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 852