Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie zabudowy wewnętrznej do dwóch samochodów Peugeot Boxer

Marcin Szczerbiński
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 08-06-2018 17:20:05
Składania : 14-06-2018 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wykonawców do składania ofert na wykonanie zabudowy wewnętrznej do dwóch samochodów Peugeot Boxer, zgodnie z opisami przedmiotuzamówienia, posiadanymi szkicami oraz wymaganiami, które zawierają załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do nn. zapytania ofertowego.

Do oferty prosimy dołączyćświadectwo homologacji/autoryzacji Peugeot. 

Istotne warunki realizacji zamówienia:

Zamówienierealizowane będzie w formie pisemnej umowy;

Zamawiający wymaga, wypełnienia załączonego Formularza cenowego - załącznik nr 3 (wpliku Excel) oraz jego załączenie do złożonej oferty 

Termin realizacji zamówienia:do50 dni od dnia podpisania umowy – termin obwarowany karą umowną w wysokości0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia. 

Dwa etapy realizacji umowy:EtapI - Projekt zabudowy – do akceptacji Zamawiającego

EtapII - Wykonanie zabudowy

Termin płatności:28dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury z podpisanym przez obiestrony protokołem zdawczo – odbiorczym

Okres gwarancji na wykonaną zabudowę:minimum24 miesiące

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Kryteria oceny ofert:

Cena (C) – waga kryterium 90%

Zamawiający przyzna punkty wyliczając cenę wgponiższego wzoru:Pkt = (cena oferty najniższej nie podlegającejodrzuceniu/cena badanej oferty) x 90 

Okres gwarancji na wykonaną zabudowę (G) – wagakryterium 10%

Zamawiający przyzna punkty za okres gwarancji wnastępujący sposób: 

Gwarancja 24 miesiące (minimalna) 0 pkt

Gwarancja 36 miesięcy 10 pkt  

Punkty przyznane ofercie w ramach kryteriów ocenyofert będą stanowić końcową ocenę oferty. Zamawiający dokona obliczeń ww. punktów zdokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych.

Osoby do kontaktów z ramienia UDT: Marcin Szczerbiński,tel. 22 57 22 315; email: marcin.szczerbinski@udt.gov.plMichał Rędzio, tel. 22 57 22 261; kom. 504 207 687,email: michal.redzio@udt.gov.pl


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,  
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),  
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego nr zapytania ofertowego 138516 na wykonanie zabudowy w dwóch samochodach dostawczych Peugeot Boxer (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22 57 22 315 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx docx 16.42 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1 - opis zabudowy mod.08.05.2018.docx docx 19.68 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 1 stolik wymiary.pptx pptx 35.79 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 2 rzut podlogi.pptx pptx 51.77 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 3 rzut pod sufitem.pptx pptx 45.59 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 4 widok pasazerskiej od przodu.pptx pptx 42 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 5 widok grodziowej od tylu.pptx pptx 42.28 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1. rys 6 szafka na nadkole.pptx pptx 34.9 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.2 - Część 2 - Opis zabudowy.docx docx 17.67 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.2 - Część 2 - rys 1.pdf pdf 48.29 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.2 - Część 2 - rys 2.pdf pdf 98.6 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.3 - formularz do wyceny zabudowy.xlsx xlsx 10.63 2018-06-08 17:20:05 Postępowanie
Zał.1 - Część 1 - opis zabudowy mod.08.05.2018.docx docx 19.68 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 1 stolik wymiary.pptx pptx 35.79 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 2 rzut podlogi.pptx pptx 51.77 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 3 rzut pod sufitem.pptx pptx 45.59 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 4 widok pasazerskiej od przodu.pptx pptx 42 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 5 widok grodziowej od tylu.pptx pptx 42.28 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.1 - Część 1. rys 6 szafka na nadkole.pptx pptx 34.9 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.2 - Część 2 - Opis zabudowy.docx docx 17.67 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.2 - Część 2 - rys 1.pdf pdf 48.29 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
Zał.2 - Część 2 - rys 2.pdf pdf 98.6 2018-06-08 17:20:05 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE RODO.docx docx 16.81 2018-06-08 17:20:05 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie zabudowy Zabudowa pojazdu Peugeot Boxer L4H2, w celu dostosowania dla mobilnego laboratorium emisji akustycznej

Zał.1 - Część 1 - op [...].docx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

Zał.1 - Część 1. rys [...].pptx

1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Kraków
Rydla 50
30-087, Kraków
(0)
2 Wykonanie zabudowy Zabudowa pojazdu Peugeot Boxer L4H2 dla celów laboratorium mobilnego - warsztatowa

Zał.2 - Część 2 - Op [...].docx

Zał.2 - Część 2 - ry [...].pdf

Zał.2 - Część 2 - ry [...].pdf

1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Wrocław
Grabiszyńska 51
53-503, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

załącznik nr 2 - OŚW [...].docx

(0)
3 Warunki płatności - 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 60 dni od podpisania umowy, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja 10% min. 24 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 331