- Strona główna
- Postępowanie ID 992048
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
26/SPRZ/2024 Usługa utrzymania czystości w budynkach i na terenie KPR - 26/SPRZ/2024
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Rzepczyński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 11:52:00
-
Składania2024-11-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-15 10:10:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-04
14:11:04
|
Paweł Rzepczyński |
Powiadomienie
o
wyniku
postępowania
dla
cz.
1-6
Załączniki |
2024-11-15
13:49:02
|
Paweł Rzepczyński |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-11-15
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
ma
zamiar
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
dla
wszystkich
części:
3
953
000,00
zł
zł
w
tym
dla
część 1 - 975 000,00 zł część 2 - 670 000,00 zł część 3 - 823 000,00 zł część 4 - 582 000,00 zł część 5 - 690 000,00 zł część 6 - 213 000,00 zł |
2024-11-06
08:40:13
|
Paweł Rzepczyński |
Zamawiający
informuje
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu
(w
tym
zmianie
terminu
składania
oferta
z
dnia
13.11.2024
na
dzień
15.11.2024)
wraz
z
wyjaśnieniami
oraz
załącznikami.
Załączniki |
2024-10-25
09:06:30
|
Paweł Rzepczyński |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania
(25.10.2024)
Załączniki |
2024-10-23
08:40:29
|
Paweł Rzepczyński |
Zamawiający
informuje
o
zmianie
ogłoszenia
o
zamówieniu
z
dnia
23.10.2024
(w
tym
zmianie
terminu
składania
oferta
z
dnia
05.11.2024
na
dzień
13.11.2024)
wraz
z
wyjaśnieniami
oraz
załącznikami.
Załączniki |
2024-10-15
13:57:08
|
Piotr Michno |
Informacja
o
wniesieniu
odwołania
oraz
wezwanie
do
przystąpienia
do
postępowania
odwoławczego: w załączeniu: 1. Informacja o wniesieniu odwołania 2. Odwołanie IZAN 3. Odwołanie Optima Care Załączniki |
2024-10-15
12:00:16
|
Piotr Michno |
Dzień
dobry Aneksy zmieniające wynagrodzenie od 01.07.2024r zostały załączone (załącznik o nazwie "skany aneksów"). Aneks 10 dla cz.1, Aneks 11 dla cz. 2 oraz Aneks 6 dla cz. 3 W zakresie faktury – Wykonawca wielkość miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego może wyczytać z umowy jak i z aneksów które były konsekwencją waloryzacji umowy. |
2024-10-14
14:22:59
|
Paweł Rzepczyński |
Odpowiedzi
KPR
na
pytania
2
Załączniki
|
2024-10-09
12:49:05
|
Paweł Rzepczyński |
Odpowiedzi
KPR
na
pytania
1
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?