Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WI.271.2.2024.DPŁ „Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych”

Daria Powązka
Gmina Lubawka Department: BK-4
Deadlines:
Published : 18-01-2024 13:27:00
Placing offers : 14-02-2024 08:00:00
Offers opening : 14-02-2024 08:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
08dc181c-4b38-2d89-2985-34001201716c.pdf pdf 85.07 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Ekspertyza ornitologiczna.pdf pdf 3511.61 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
SWZ - Ratusz.doc doc 677 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Wzór umowy.docx docx 73.1 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Dokumentacja na platformę - elewacja.zip zip 13328.16 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Dokumentacja na platformę przebudowa pomieszczeń.zip zip 33587.1 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Nepomucen.zip zip 6108.17 2024-01-18 13:27:00 Proceeding
Przedmiar robót - sanitarna.pdf pdf 8890 2024-01-29 11:32:32 Public message
Przedmiary robót.zip zip 21243.24 2024-01-29 16:40:52 Public message
Budowlana_pomieszczenia_przedmiary_30.01.2024.pdf pdf 7251.12 2024-01-30 12:32:38 Public message
Wydłużenie terminu składania ofert - Ratusz.docx docx 59.77 2024-01-31 11:55:47 Public message
Ogłoszenie o zmianie_wydłużenie terminu.pdf pdf 36.54 2024-02-06 13:31:06 Public message
Informacja o środkach na zamówienie_Ratrusz.pdf pdf 120.24 2024-02-14 07:36:38 Public message
Informacja z otwarcia ofert Ratusz.docx docx 50.26 2024-02-14 13:51:28 Public message
Kopia Załącznik nr 1_WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY_luty 2024.xlsx xlsx 11.76 2024-02-21 14:54:04 Public message
Wybór najkorzystniejszej oferty_luty 2024.doc doc 724.5 2024-02-21 14:54:04 Public message

Announcements

2024-02-21 14:54 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowej inwestycji.

Bardzo dziękuję Państwu za duże zainteresowanie postępowaniem oraz złożone oferty.


Daria Powązka - Łazarek

Kopia Załącznik nr 1 [...].xlsx

Wybór najkorzystniej [...].doc

2024-02-14 13:51 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert przedmiotowego postępowania. Dziękuję za Państwa oferty.

Pozdrawiam Daria Powązka Łazarek

Informacja z otwarci [...].docx

2024-02-14 07:36 Daria Powązka Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję informację o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia pn.: Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych.

Informacja o środkac [...].pdf

2024-02-06 13:31 Daria Powązka Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie podstawowym o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych”


Zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert

Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023r., poz. 1605), przedłuża termin składania ofert do dnia 14 lutego 2024r. godz. 08:00 oraz wyznacza termin otwarcia ofert na dzień 14 lutego 2024r. godz. 08:30.
Przedłużenie terminu składania ofert podyktowane jest niezbędnym dodatkowym czasem na
wprowadzenie zmian w ofertach w związku z koniecznością udzielenia odpowiedzi potencjalnym Wykonawcom.

Pozdrawiam Daria Powązka - Łazarek

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-02-06 12:45 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazują zbiorczą odpowiedź na zapytania Zainteresowanych Wykonawców.


Dotyczy postępowania: Remont elewacji i przebudowa części pomieszczeń zabytkowego budynku Ratusza w Lubawce z funkcją dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych”


Dzień dobry, w związku z zapytaniami ze strony Zainteresowanych Wykonawców informuję:

Prosimy o udostępnienie zestawienia stolarki okiennej.
Zakres związany z wymianą stolarki okiennej znajduje się poza zakresem opracowania.

Prosimy o udostępnienie detalu żaluzji czerpni, która jest umieszczona w pozycji nr 53 w przedmiarze budowlanym i rozdziale" roboty wykończeniowe".
Do uzgodnienia na etapie realizacji.

Prosimy o doprecyzowanie czy w zakres zamówienia wchodzą prace związane z konstrukcją dachową, takie jak: odgrzybienie konstrukcji drewnianej, wzmocnienie konstrukcji dachu poprzez nabicie dwustronne desek, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – murłaty podwaliny, impregnacja ogniochronna.
Zakres związany z ww. pracami znajduje się poza zakresem opracowania. Należy skalkulować jedynie prace związane ze wzmocnieniem więźby dachowej oraz odtworzeniem/przełożeniem pokrycia dachowego w zakresie pomieszczenia oznaczonego symbolem 3/03 włącznie z powierzchnią nieużytkową. Zgodnie z rysunkami oznaczonymi symbolami A/14 i K/104.

Prosimy o doprecyzowanie czy w zakres zamówienia wchodzą prace związane z pokryciem dachowym: pokrycie dachu papą jednowarstwowo, wymiana pokrycia dachowego dachówką włóknisto – cementową.
Odpowiedź jak wyżej.




Prosimy o doprecyzowanie jaki zakres prac należy skalkulować na poszczególnych kondygnacjach jeżeli chodzi o podłogi. Czy na parterze i I piętrze należy wymienić warstwy wykończeniowe z płytek i paneli we wszystkich pomieszczeniach zaznaczonych na rzutach grubą czarną kreską (zakres opracowania projektu)?
Zakres zgodny z załącznikami oznaczonymi symbolem A/110; A/12; A/14 z wyłączeniem zapisu dotyczącego rozpatrywania łączonego z dokumentacją z 2015 roku.

Czy na wszystkich kondygnacjach należy wymienić tynki na istniejących ścianach? Czy jednak należy wykonać przetarcie istniejących tynków, wykonanie gładzi i malowanie?
Skuć tynki do wysokości 2 m odtworzyć w systemie renowacyjnym oraz skalkulować gładzie systemowe wraz z powłokami wykończeniowymi na całości. (dotyczy parteru) W zakresie pozostałych pomieszczeń wykonujemy przetarcie istniejących tynków, wykonanie gładzi i malowanie.

Prosimy o przesłanie rozwiązania dla montażu platformy dla niepełnosprawnych.
Założenia w zakresie przyjętej platformy dla niepełnosprawnych ujęte zostały w projekcie budowlanym Aneks nr 2.

Prosimy o potwierdzenie, że w zakres zamówienia wchodzi wykonanie izolacji fundamentów oraz wykonanie tynków wewnętrznych renowacyjnych na kondygnacji parteru?

Tynki przyjąć zgodnie z odpowiedzią wcześniejszą. W zakres zamówienia wchodzi izolacja fundamentów zewnętrznych do głębokości 1m.

Czy przedmiary robót należy traktować jako wyznaczniki zakresu przedmiotu umowy?
Wyznacznikiem przedmiotu umowy jest: udostępniona specyfikacja warunków zamówienia, jej załączniki oraz udostępniona dokumentacja budowlana.

Jakie prace należy uwzględnić w pomieszczeniach na parterze o numerach 1/02;1/03;1/16;1/17?
Żadne. Wyłączone z opracowania.

Prosimy o zamieszczenie kompletu dokumentacji z roku 2015.
Wyłączone z zakresu.

Czego dotyczy poz. 16D.Z.1 przedmiaru o nazwie LUBAWKA 2PRD
Rysunek pomocniczy.
Prosimy o podanie grubości, głębokości i rodzaju drewna dla podokienników drewnianych wewnętrznych.
Nie dotyczy

Proszę o podanie wzoru istniejących drzwi drewnianych do odtworzenia.

Na wzór istniejących.

Jaką należy przyjąć grubość podkładu betonowego na parterze.

Zgodnie z wcześniejszymi odpowiedziami.
Czy na podkład betonowy na parterze należy zastosować jedną czy dwie warstwy papy.

Zgodnie z wcześniejszymi odpowiedziami.

Prosimy o informację czy w zakresie zadania wchodzi rozebranie i ponowny montaż okładziny drewnianej w pomieszczeniu 1.17.

Nie.
W której pozycji przedmiaru uwzględniono obudowy przeciw pożarowe elementów więźby.
Poza zakresem.

Prosimy o informację czy istniejące deskowanie dachu należy wymienić, czy skalkulować położenie warstwy papy oraz przebicie płytki włókno cementowej na istniejącym deskowaniu.
Poza zakresem.

Czy prac będą prowadzone na czynnym obiekcie? Czy należy kalkulować zabezpieczenia przeciw pyłowe?
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie.

Czy iniekcje należy wykonać w murach wewnętrznych i zewnętrznych?
Iniekcję wykonać należy w murach zewnętrznych oraz wewnętrznych.




Pozdrawiam, Daria Powązka - Łazarek
2024-01-31 11:55 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informację dotyczącą wysłużenia terminu składania ofert, w związku z licznymi zapytaniami Wykonawców.


Daria Powązka - Łazarek

Wydłużenie terminu s [...].docx

2024-01-30 12:32 Daria Powązka Dzień Dobry,

W załączeniu przekazuję przedmiary dla pomieszczeń budynku ratusza.

Budowlana_pomieszcze [...].pdf

2024-01-29 16:40 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję przedmiary robót dla poszczególnych branż.

Przedmiary robót.zip

2024-01-29 11:32 Daria Powązka Dzień, w związku z zapytaniami Zainteresowanych Wykonawców w zakresie przedmiotowego zapytania w załączeniu przekazuję przedmiar robót - Aneks 2 w zakresie branży sanitarnej.


Pytanie cyt.: Dzień dobry
Zamieszczone przedmiary robót dotyczą tylko wykonania izolacji fundamentów, robót tynkarskich na parterze oraz robót elektrycznych. Prosimy o zamieszczenie przedmiarów robót pozostałych części zamówienia wszystkich branż.

Pozdrawiam Daria Powązka - Łazarek

Przedmiar robót - sa [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1936