Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RN/08/2023 r./II etap. "Remont nawierzchni dróg wewnętrznych wraz z wydzieleniem 9 miejsc postojowych na terenie posesji będącej w trwałym zarządzie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii przy ul. Ku Dołom 6 w Gliwicach - etap 2"

Szymon Łakota
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2023 15:03:00
Składania : 01-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 01-09-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 72.72 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - SWZ - Etap II - 2023 (2).pdf pdf 468.5 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - Remont - 2023 (1).pdf pdf 407.05 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwcie - Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty (2).doc doc 56.5 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 1A do SWZ - Zbiorcze zestawienie kosztów.doc doc 60.5 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ws. warunków wykluczenia (2).doc doc 49.5 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 2B do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie.docx docx 16.69 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie ws. grupy kapitałowej (1).doc doc 66 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz robót.docx docx 21.7 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
PIW Gliwice - Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz osób (1).docx docx 17.69 2023-08-10 15:03:00 Postępowanie
453. Przedmiar.pdf pdf 80.32 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
453. SST Gliwice ul. Ku Dołom.pdf pdf 3058.37 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
453. Strona Tytułowa ST.pdf pdf 436.2 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Opis techniczny DT.pdf pdf 1727.9 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Rys. D.01.Plan orientacyjny.pdf pdf 280.72 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Rys. D.02. Plan sytuacyjny.pdf pdf 359.56 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Rys. D.03. Profile podłużne.pdf pdf 368.98 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Rys. D.04a. Przekroje i szczegóły.pdf pdf 970.16 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Rys. D.04b. Przekroje i szczegóły.pdf pdf 461.55 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość
Strona Tytułowa DT.pdf pdf 383.66 2023-08-10 15:17:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 13:58 Szymon Łakota Gliwice, dnia 05.09.2023 r.

WYKONAWCY
Szanowni Państwo,
W związku z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym na: "Remont nawierzchni dróg wewnętrznych wraz z wydzieleniem 9 miejsc postojowych na terenie posesji będącej w trwałym zarządzie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii przy ul. Ku Dołom 6 w Gliwicach - etap 2"
na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, iż do realizacji przedmiotowego zamówienia została wybrana firma:
PPHU Borczyk Agnieszka, ul. Składowa 1 a, 41-814 Zabrze.

Oferta Firmy PPHU Borczyk Agnieszka spełnia wszystkie wymogi ustawowe oraz jest zgodna z treścią Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty jest najniższa, a pozostałe kryteria najkorzystniejsze.
Jednocześnie informujemy, iż przysługują Państwu środki ochrony prawnej zawarte w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych.
Złożone oferty:
1. PPHU Borczyk Agnieszka, ul. Składowa 1 a, 41-814 Zabrze. Cena oferty brutto: 379.278,34 zł. Okres gwarancji 60 miesięcy. Ilość punktów w kryterium cena 60,00, ilość punktów kryterium okres gwarancji: 40,00. Ogólna ilość punktów 100,00.
2. ZRD „Orfin” Spółka Komandytowa, ul. Sikorskiego 5a, 41-922 Radzionków, Cena oferty brutto: 399.543,60 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy. Ilość punktów w kryterium cena: 56,94. Ilość punktów kryterium okres gwarancji: 40,00. Ogólna ilość punktów 96,94.



Z poważaniem
2023-09-01 10:21 Szymon Łakota Gliwice, dnia 01.09.2023 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT:

"Remont nawierzchni dróg wewnętrznych wraz z wydzieleniem 9 miejsc postojowych na terenie posesji będącej w trwałym zarządzie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii przy ul. Ku Dołom 6 w Gliwicach - etap 2"

Data otwarcia: 01.09.2023 r. godzina 10:05
Oferty:
1. ZRD „Orfin” Spółka Komandytowa, ul. Sikorskiego 5a, 41-922 Radzionków, Cena oferty brutto: 399.543,60 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
2. PPHU Borczyk Agnieszka, ul. Składowa 1 a, 41-814 Zabrze. Cena oferty brutto: 379.278,34 zł., okres gwarancji 60 miesięcy.
2023-09-01 10:00 Komunikat Zamawiającego 405.000,00 zł.
2023-08-10 15:17 Szymon Łakota Szanowni Państwo,
W załączeniu dokumentacja Techniczna, przekroje, profile podłużne, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, plan orientacyjny, przedmiar

453. Przedmiar.pdf

453. SST Gliwice ul. [...].pdf

453. Strona Tytułowa [...].pdf

Opis techniczny DT.p [...].pdf

Rys. D.01.Plan orien [...].pdf

Rys. D.02. Plan sytu [...].pdf

Rys. D.03. Profile p [...].pdf

Rys. D.04a. Przekroj [...].pdf

Rys. D.04b. Przekroj [...].pdf

Strona Tytułowa DT.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 400