Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2022 10:22:00 |
Składania : | 06-09-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 06-09-2022 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-10-04 15:00 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA. dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów” w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Niedaszów, gmina Mściwojów, powiat jaworski" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 – z podziałem na zadania, Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4. Zamawiający unieważnia Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4 stanowiące część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów” w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Niedaszów, gmina Mściwojów, powiat jaworski" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 – z podziałem na zadania, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tj.: Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4: Oferta z najniższą ceną: 1 795 800,00 zł brutto. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 627 891,76 zł brutto. |
2022-09-20 14:52 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY. Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów” w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Niedaszów, gmina Mściwojów, powiat jaworski" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 – z podziałem na zadania, Zadanie 1 – przebudowa drogi nr 1. Działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty złożonej przez Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, z ceną oferty brutto: 2 493 210,00 zł. Wyboru oferty dokonano zgodnie z następującymi kryteriami: a) Cena - 60%, b) Gwarancja – 40%. Oferta wybranego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów. W niniejszym postępowaniu na zadanie 1- przebudowa drogi nr 1 zostały złożone następujące oferty: 1) Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, liczba punktów w kryterium „Cena”: 60, liczba punktów w kryterium „Gwarancja": 40, razem: 100 punktów. 2) Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „DROG-ZIEM” Zbigniew Wysoczański, Stanowice, ul. Strzegomska 15, 58-150 Strzegom, liczba punktów w kryterium „Cena”: 57,37, liczba punktów w kryterium „Gwarancja": 40, razem: 97,37 punktów. 3) Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o. o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor – lider oraz Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o., ul. Dworcowa 26, 58-560 Jelenia Góra, liczba punktów w kryterium „Cena”: 45,58, liczba punktów w kryterium „Gwarancja": 40, razem: 85,58 punktów. |
2022-09-12 15:06 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA. Zamawiający unieważnia Zadanie 2 – przebudowa drogi nr 2 oraz Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3 stanowiące części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów” w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Niedaszów, gmina Mściwojów, powiat jaworski" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 – z podziałem na zadania, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, tj.: Zadanie 2 – przebudowa drogi nr 2: Oferta z najniższą ceną: 2 703 072,58 zł brutto. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 933 532,20 zł brutto. Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3: Oferta z najniższą ceną: 2 637 039,53 zł brutto. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 933 532,20 zł brutto. |
2022-09-06 13:47 | Stanisława Wierzbicka |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT.
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.,
poz.
1129
ze
zm.)
zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
pn.:
„Budowa
i
przebudowa
dróg
dojazdowych
do
gruntów
rolnych
i
leśnych
wraz
z
zadrzewieniami
przydrożnymi
oraz
likwidacja
zbędnych
dróg
wraz
z
rekultywacją
umożliwiającą
uprawę
mechaniczną
gruntów”
w
związku
z
realizacją
projektu
„Scalenie
gruntów
wsi
Niedaszów,
gmina
Mściwojów,
powiat
jaworski"
w
ramach
poddziałania
„Wsparcie
na
inwestycje
związane
z
rozwojem,
modernizacją
i
dostosowywaniem
rolnictwa
i
leśnictwa”
objętego
Programem
Rozwoju
Obszarów
Wiejskich
2014-2020
–
z
podziałem
na
zadania,
prowadzonym
w
trybie
podstawowym
zgodnie
z
art.
275
pkt
1
ustawy
Pzp,
wpłynęły
następujące
oferty:
1) Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, NIP 8842299357, zaoferowana cena brutto: Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4: 2 295 531,57 zł 2) Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane Sp. z o.o., ul. Gajowa 23/14, 50-519 Wrocław, NIP 8992507768, zaoferowana cena brutto: Zadanie 1 – przebudowa drogi nr 1: 2 493 210,00 zł Zadanie 2 – przebudowa drogi nr 2: 2 847 450,00 zł Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3: 2 876 970,00 zł Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4: 1 966 770,00 zł 3) EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Irysowa 1, 55-040 Kobierzyce, NIP 6350000127, zaoferowana cena brutto: Zadanie 2 – przebudowa drogi nr 2: 2 703 072,58 zł Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3: 2 637 039,53 zł 4) Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o. o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, NIP 6950001773, - lider konsorcjum, Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o., ul. Dworcowa 26, 58-560 Jelenia Góra, NIP 6112096847, zaoferowana cena brutto: Zadanie 1 – przebudowa drogi nr 1: 3 281 646,48 zł Zadanie 2 – przebudowa drogi nr 2: 3 745 820,14 zł Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3: 3 789 055,44 zł Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4: 2 651 594,96 zł 5) Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „DROG-ZIEM” Zbigniew Wysoczański, Stanowice, ul. Strzegomska 15, 58-150 Strzegom, NIP 884-101-22-53, zaoferowana cena brutto: Zadanie 1 – przebudowa drogi nr 1: 2 607 600,00 zł Zadanie 3 – przebudowa drogi nr 3: 2 996 280,00 zł Zadanie 4 – przebudowa drogi nr 4: 1 795 800,00 zł |
2022-09-06 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
KTÓRĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZA
PRZEZNACZYĆ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 3.322.178,64 zł brutto, w tym: • 827 222,48 zł brutto na zadanie nr 1, • 933 532,20 zł brutto na zadanie nr 2, • 933 532,20 zł brutto na zadanie nr 3, • 627 891,76 zł brutto na zadanie nr 4. |
2022-09-02 12:23 | Stanisława Wierzbicka |
WYJAŚNIENIE
TREŚCI
SWZ Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, pn.: „Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów” w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Niedaszów, gmina Mściwojów, powiat jaworski" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 – z podziałem na zadania zamawiający udziela następujących wyjaśnień treści SWZ: Zapytanie 1: Czy w przypadku startowania w przetargu na więcej niż jedno zadanie zabezpieczenie wadium w formie poręczenia/gwarancji ubezpieczeniowej może zostać wniesione na jednym dokumencie z wyszczególnieniem części i kwoty wadium za daną część? Czy tak sporządzona gwarancja zostanie przez Państwa uznana za sporządzoną prawidłowo? Odpowiedź: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie może wnieść wadium w formie jednego dokumentu (poręczenia/gwarancji ubezpieczeniowej) z wyszczególnieniem zadań i kwoty wadium dla każdego zadania. Zamawiający uzna taką gwarancję za sporządzoną prawidłowo. Zapytanie 2: Dotyczy drogi nr 4: Czy inwestor posiada inwentaryzację istniejących przepustów do rozebrania długości poszczególnych odcinków, ścianki czołowe itp. Odpowiedź: Dane dotyczące rozbiórek poszczególnych przepustów są zawarte w przedmiarach. Zamawiający nie dysponuje odrębnym opracowaniem inwentaryzacyjnym. Nie wyklucza się jednak istnienia przepustów, które obecnie mogą znajdować się poniżej istniejącego terenu. Zapytanie 3: Proszę o podanie odległości miejsca składowania wywozu ziemi urodzajnej poz. 5 przedmiaru robót. Odpowiedź: Zgodnie z ustaleniami z Gminą Mściwojów (pismo nr GG.6832.2.2020 z 24 stycznia 2021 r. w załączeniu), masy ziemne i humus mogą być składowane na działce nr 156 w obrębie Niedaszów (lokalizacja ww. działki wskazana na załączniku mapowym). Zapytanie 4: Na jakiej długości należy ułożyć korytka odwadniające jako osadnik w rowie w przedmiarze robót jest 1mb na rysunku PZT nie ma ich wcale. Korytka betonowe należy ułożyć na wszystkich wylotach planowanych drenów do rowu. Zgodnie z rys. 1.4. zakłada się ułożenie jednego elementu o dł. 0,5m w miejscu wylotu. Zapytanie 5: W pkt. 5.7.3 SWZ przedstawione są kwoty do rozliczenia częściowego zadania w 2022 roku. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie zaawansowania robót ( i zafakturowanie) o wartości mniejszej niż ta podana i zabezpieczona na rozliczenie przez Zamawiającego w roku 2022? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie i zafakturowanie w 2022 r. robót o wartości mniejszej niż zabezpieczona na ten rok kwota podana w pkt 5.7.3 SWZ. Zapytanie 6: Czy Zamawiający posiada uzgodnienia i decyzję zatwierdzającą projekt organizacji ruchu zastępczego dla połączenia dróg 1i2 z DW 374 na czas wykonywania robót w pasie tej drogi wojewódzkiej? Odpowiedź: Zamawiający posiada odpowiednie opinie oraz zatwierdzenia dotyczące ORZ dla drogi 1 i 2 w miejscu włączeń do DW 374. Zapytanie 7: Dotyczy projektowanych postanowień umowy: § 2 ust. 1 pkt 2) Wykonawca zwraca się o wykreślenie zapisu „niezależnie od tego czy ww. roboty i czynności zostały przewidziane przez niego na dzień złożenia oferty” z uwagi na to, ze zgodnie z art. 99 pzp, obowiązek opisania przedmiotu umowy, w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, ciąży na Zamawiającym. Odpowiedź: Zamawiający nie posiada wiedzy w zakresie technologii niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia i nie ma obowiązku posiadania takiej wiedzy. Szczegółowy opis zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ. Mając powyższe na uwadze, zawarty w § 2 ust. 1 pkt 2 projektu umowy zapis zabezpiecza Zamawiającego, aby Wykonawca wniósł uwagi w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do załączonej dokumentacji jeżeli dostrzega w niej braki lub wady technologiczne, które uniemożliwią realizację zadania lub mają wpływ na sporządzenie oferty. Zapytanie 8: § 7 ust. 3 Wykonawca zwraca się o doprecyzowanie rozliczenia przedmiotu umowy. Jeżeli zamawiający wskazuje, że rozliczenie będzie fakturą częściową, to czy przewiduje fakturę ostateczną. Odpowiedź: Zamawiający przewiduje rozliczenie jedną fakturą częściową oraz rozliczenie fakturą końcową. aktualne opinie i za [...].zip mapa z lokalizacją d [...].pdf |
Komunikaty