Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2021 10:32:00 |
Składania : | 20-07-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 20-07-2021 09:45:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-30 10:16 | Renata Wiśniewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania - nr sprawy: 13/TP/2021 |
2021-08-23 08:32 | Renata Wiśniewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie |
2021-08-06 10:17 | Renata Wiśniewska | Unieważnienie postępowania nr 13/TP/2021 |
2021-07-21 12:46 | Renata Wiśniewska | Informacja z otwarcia ofert po dokonaniu przeliczenia ofert. |
2021-07-20 12:20 | Renata Wiśniewska | Informacja z otwarcia ofert z dnia 20.07.2021 r. |
2021-07-20 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający,
zgodnie
z
dyspozycją
art.
222
ust.
4
ustawy
Prawo
Zamówień
Publicznych
z
dnia
11 września 2019 r. informuje, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 265 732,07 złotych netto/326 850,00 złotych brutto, w tym dla części I zamówienia: 211 370,85 złotych netto/ 259 986,14 złotych brutto, dla części II zamówienia: 48 961,22 złotych netto/ 60 222,30 złotych brutto, dla części III zamówienia: 5 400,00 złotych netto/ 6 642,00 złotych brutto. |
2021-07-19 12:04 | Renata Wiśniewska | Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 19.07.2021 r. |
2021-07-16 13:27 | Renata Wiśniewska | Wyjaśnienia treści SWZ -3 oraz Zmiana treści SWZ - 3 z dnia 16.07.2021 r. |
2021-07-16 09:27 | Renata Wiśniewska | Zmiana treści SWZ z dnia 16.07.2021 r. |
2021-07-16 09:24 | Renata Wiśniewska | Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 16.07.2021 r. |
2021-07-15 10:10 | Renata Wiśniewska | Zmiana treści SWZ z dnia 15.07.2021 r. |
2021-07-15 10:06 | Renata Wiśniewska | Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 15.07.2021 |
2021-07-13 10:10 | Renata Wiśniewska |
Zamawiający
w
dniu
12.07.2021
r.
przez
pomyłkę
zamieścił
ogłoszenie
o
zamówieniu,
które
dotyczyło
,,Dostawa
profesjonalnej
chemii
kuchennej
oraz
środków
do
utrzymania
czystości
w
obiektach
służby
żywnościowej
dla
42
BLSz
w
2021
r.''
Za zaistniałą pomyłkę serdecznie przepraszamy. Właściwe ogłoszenie dotyczące ,,Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42 BLSz Radom i jednostek z rejonu zaopatrzenia w 2021 r.'' :nr ogłoszenia 2021/BZP 00110690/01. |
2021-07-12 11:23 | Renata Wiśniewska |
Zamawiający
informuje,
że
do
załącznika
nr
1B
do
SWZ
i
umowy
wprowadza
zapis
o
następującej
treści
:
,,Produkty
w
poz.
od
1
do
11
o
parametrach
nie
gorszych
niż
podane
w
załączniku
nr
1B
do
SWZ
i
umowy.'' |
Komunikaty