Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 9/DIR/UŁ/2021 Rozbudowa budynku BIOBANKU Uniwersytetu Łódzkiego

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Deadlines:
Published : 25-05-2021 15:17:00
Placing offers : 17-06-2021 09:30:00
Offers opening : 17-06-2021 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest III etap budowy budynku BIOBANKU UŁ polegający na rozbudowie istniejącego obiektu od strony północnej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym szczegóły zagadnień związanych z rozwiązaniami architektoniczno-konstrukcyjnymi i  instalacyjnymi) zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ).


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.doc doc 142 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 18.12 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 99.86 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.doc doc 152.5 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 14.84 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 14.72 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 17.32 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_.doc doc 191.5 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
SWZ.docx docx 145.06 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu_25.05.2021.pdf pdf 120.48 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 60.09 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.38 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 362332.19 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1080.08 2021-05-25 15:17:00 Proceeding
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 08.06.2021.docx docx 102.59 2021-06-08 10:35:40 Public message
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 11.06.2021.zip zip 1129.8 2021-06-11 12:32:55 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 222.13 2021-06-17 10:59:24 Public message
Informacja z otwarcia ofert_korekta.pdf pdf 227.34 2021-06-17 11:21:22 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 334.03 2021-06-23 12:06:12 Public message

Announcements

2021-06-23 12:06 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm) publikuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-17 11:21 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu "Informację z otwarcia ofert - korekta"

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-17 10:59 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), publikuje w załączeniu "Informację z otwarcia ofert".

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-17 09:30 Buyer message Zgodnie z art.222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 1 400 000,00 zł brutto.
2021-06-11 12:32 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze_aktualizacja 11.06.2021. Aktualizacja dotyczy kosztorysów dla branży budowlanej.

Zał. nr 11 do SWZ_Ko [...].zip

2021-06-11 12:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIA WYKONAWCY/ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO

W związku z rozbieżnościami w materiale przetargowym pomiędzy opisem zakresu postępowania ujętym w SWZ, a dokumentacją projektową, w celu jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia i umożliwienia
złożenia rzetelnej oferty, prosimy o uzupełnienie dokumentacji projektowej w zakresie:

Pytanie 1.
zamieszczenia projektu zamiennego instalacji centralnego ogrzewania, zmieniającego sposób
ogrzewania z grzejnikowego na podłogowe.
Odpowiedz 1.
Instalację grzewczą należy wykonać z rur wielowarstwowych PE-RT – spoiwo – aluminium wraz z izolacją otulinami termoizolacyjnymi z pianki polietylenowej o gr. 6 mm. Należy pamiętać o zachowaniu właściwych odstępów pomiędzy rurami oraz o koniecznością ich zagęszczenie w strefach brzegowych zgodnie ze sztuką budowlaną/instalacyjną, a także wykonaniu szczelin dylatacyjnych. Poszczególne pętle podłączone do rozdzielaczy ogrzewania podłogowego wyposażonych w zawory trójdrogowe i mieszacze pompowe, przewidziane w szafkach, po jednej na każdej kondygnacji.

Pytanie 2.
zamieszczenia projektu rozwiązania zamiennego drzwi wejściowych wraz z wiatrołapem, zmieniającego
sposób otwierania drzwi z rozwieralnych na przesuwne (obrazujący podział drzwi z kierunkami otwierania,
uwzględniający lokalizację drzwi względem ścian i fasady szklanej, oraz wielkość wiatrołapu).
Odpowiedz 2.
Drzwi wejściowe główne w elewacji północnej oraz drzwi wewnętrzne wiatrołapu zmienić na drzwi przesuwne o wymiarze jak w projekcie tj.1,48*2,00m, o skrzydłach symetrycznych, należy przewidzieć zasilanie w energię elektryczną oraz sterowanie z SSP, należy przenieść manipulator domofonowy na ścianę zewnętrzną oraz przewidzieć sterowanie drzwi wejściowych z tej instalacji.
Wielkość wiatrołapu bez zmian. Drzwi w linii zewnętrznej krawędzi murowanej ściany.

Pytanie 3.
jak ma zostać zakończona ozdobna tynkowana rama budynku „R1” na elewacji zachodniej na połączeniu
drugiego etapu z pierwszym (wg. opisu rysunków elewacji) ? Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 3.
Ramę wykonać na elewacji północnej i zachodniej. Na elewacji zachodniej element w osi 3 oznaczony jako SZ1 zakończyć pionową ramą KR5.
Na ścianie południowej wykonać cokół górny ze styropianu jak na wykonanym budynku.

Pytanie 4.
proszę o wyjaśnienie, czy w zakres postępowania wchodzą, poza meblem lady recepcyjnej w pomieszczeniu
0-21, jeszcze jakieś meble?
Odpowiedz 4.
Nie, poza meblem lady recepcji inne meble nie wchodzą w zakres opracowania.

Pytanie 5.
proszę o zamieszczenia projektu rozwiązania daszku nad wejściem głównym (na elewacji północnej),
uwzględniającego montaż do elewacji/fasady szklanej. Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 5.
Nad drzwiami wejściowymi w elewacji północnej wykonać daszek szklany podwieszony o wymiarach 180*160 cm– (analogiczny jak istniejące w elewacji północnej i zachodniej) wraz wykonaniem odprowadzenia wody, wykonać oświetlenie punktowe przy drzwiach wejściowych oprawą np. Zeus Mini LED, Rotunda
Pytanie 6.
proszę o informację jaka wartość współczynnika izolacyjności termicznej ma zostać osiągnięta dla fasady
szklanej, oraz okien i drzwi w niej usytuowanych?
Odpowiedz 6.
Współczynniki izolacyjności termicznej zgodnie z dokumentacją.

Pytanie 7.
proszę o zamieszczenia projektu rozwiązania podświetlenia elewacji północnej i zachodniej (obrazującego typ
i ilość opraw, rozmieszczenie, sposób osadzenia, sposób zasilania układu, etc...)
Prosimy o załączenie rysunku.
Odpowiedz 7.
Wykonać podświetlenie elewacji północnej i zachodniej – oświetlenie LED IP65 wykonane jako wpuszczane profile umieścić w ramie okalającej szklaną fasadę, w jej części pionowej i poziomej, zasilacz zamontować wewnątrz budynku w miejscu łatwo dostępnym dla obsługi, sterowanie oświetleniem realizowane za pomocą czujnika zmierzchowego lub zegara astronomicznego z wydzielonego obwodu. Typ opraw nie gorszy niż określony w przedmiarze.

Pytanie 8.
proszę o wyjaśnienie zapisu „ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” pkt 13):
„Wykonać dodatkową nawierzchnię pieszo-jezdną z kostki betonowej o powierzchni 180 m2” oraz
zamieszczenie zatwierdzonego „Projektu zagospodarowania terenu” uwzględniającego powyższy wymóg.
Odpowiedz 8.
Należy wykonać miejsca parkingowe przy istniejącym budynku przewidziane w „Projekcie zagospodarowania terenu” .

Pytanie 9.
proszę o wyjaśnienie zapisu „ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” pkt 14):
„Przełożyć fragment instalacji wodociągowej zewnętrznej” oraz zamieszczenie zatwierdzonego „Projektu
zagospodarowania terenu” uwzględniającego powyższy wymóg.
Odpowiedz 9.
Obecnie instalacja wodociągowa zewnętrza będzie kolidować i nowym budynkiem, należy go ominąć.

Pytanie 10.
proszę o zamieszczenia projektu adaptacji pomieszczenia nr 1-17 na toaletę (uwzględniającego rodzaj i
rozkład glazury na ścianach, oraz rozmieszczenie punktów instalacji elektrycznej i przyzywowej).
Odpowiedz 10.
Szczegóły podano w SWZ, rozmieszczenie w trakcie realizacji prac.

Pytanie 11.
proszę o wskazanie wymiarów (długości, wielkości i wysokości przęseł), oraz typu ogrodzenie panelowego
3D do wykonania od strony wschodniej.
Odpowiedz 11.
Wysokość i długość paneli analogicznie jak do istniejącego ogrodzenia na granicy zachodniej.

Pytanie 12.
proszę o wskazanie na planie lokalizacji dla przeniesienia masztów.
Odpowiedz 12.
obecnie maszty znajdują się po lewej stronie wejścia na elewacji północnej. Maszty należy przenieść w narożnik północno-zachodni działki.
2021-06-11 11:54 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
PYTANIE:
W celu zwiększenia konkurencyjności w przedmiotowym postępowaniu prosimy o zmianę warunków udziału w postępowaniu wskazanego w rozdz. VII pkt. 3.2.4.2d i uznanie warunku za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wynosi minimum 5 osób.
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Warunek okreśłony w Rozdz. VII pkt. 3.2.4.2d) SWZ nie ulega zmianie.
2021-06-08 10:35 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy.

Zał. nr 5 do SWZ_Pro [...].docx

2021-05-31 13:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedź na przesłane zapytanie z dnia 31.05.2021 r., dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE WYKONAWCY:
Czy Zamawiający uzna za spełnienie zapisów SIWZ "wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wynosi minimum 10 osób (wraz z kadrą kierowniczą).", jeśli warunek zostanie spełniony przez wszystkich członków konsorcjum łącznie. Czy też wymagane jest, aby każdy lub tylko jeden członek konsorcjum spełnił warunek samodzielnie?

ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający uzna za spełnienie zapisów SIWZ w odniesieniu do warunku "wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych", jeśli warunek zostanie spełniony przez wszystkich członków konsorcjum łącznie.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1210