Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 29/DIR/UŁ/2019 Remont, przebudowa i termomodernizacja budynków Centrum Szkoleniowo–Konferencyjnego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Kopcińskiego 16/18 w Łodzi – etap II

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2019 09:09:00
Składania : 08-01-2020 09:30:00
Otwarcia : 08-01-2020 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. Informacje o składaniu podpisu elektronicznego znajdują się tutaj: bit.ly/podpis_elektroniczny


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1_Formularz oferty.docx docx 54.91 2019-12-13 09:33:46 Postępowanie
JEDZ.zip zip 84.33 2019-12-13 09:34:21 Postępowanie
Zał. nr 2a-1_DOKUMENTACJA - ARCHITEKTURA, WNĘTRZA, POZWOLENIA, EKSPERTYZY.ZIP ZIP 72708.5 2019-12-13 09:34:42 Postępowanie
Zał. nr 2a-2_DOKUMENTACJA - DROGI, SANITARNE, ELEKTRYCZNE.ZIP ZIP 82722.55 2019-12-13 09:34:56 Postępowanie
Zał. nr 2a-3_DOKUMENTACJA - KONSTRUKCJA.ZIP ZIP 73674.41 2019-12-13 09:35:10 Postępowanie
Zał. nr 2a-4_DOKUMENTACJA - WENTYLACJA.ZIP ZIP 82162.32 2019-12-13 09:36:24 Postępowanie
Zał. nr 2a-5_DOKUMENTACJA ZAMIENNA.ZIP ZIP 54106.25 2019-12-13 09:36:37 Postępowanie
Zał. nr 2b_STWiORB.zip zip 5656.3 2019-12-13 09:36:43 Postępowanie
Zał. nr 3a_Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK).xls xls 36.5 2019-12-13 09:36:53 Postępowanie
Zał. nr 3b_KOSZTORYSY NAKŁADCZE.ZIP ZIP 7737.54 2019-12-13 09:37:02 Postępowanie
Zał. nr 12_Ośw. o niezaleganiaw padatkach i opłatach.docx docx 41.26 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 11_Ośw. o braku zakazu ubiegania się o zp.docx docx 41.12 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 10_Ośw. o braku wyroku sądu.docx docx 41.21 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 9_Wykaz osób.docx docx 54.77 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8_Wykaz robót drogowych.docx docx 53.73 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7_Wykaz wykonanych robót.docx docx 24.57 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 6_Rodzaje robót_umowy o pracę.docx docx 16.75 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5_Projekt umowy.docx docx 102.84 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
Zał. nr 4_Ośw. o przynależ. do gr. kapitał..docx docx 47.55 2019-12-13 09:46:23 Publiczna wiadomość
SIWZ_CSK (2).docx docx 157.82 2019-12-13 10:00:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zamówieniu_13.12.2019.pdf pdf 155.11 2019-12-17 09:28:40 Publiczna wiadomość
Odpowiedź UŁ - DIR_882_KM_2019 z dnia 16.12.2019.pdf pdf 373.47 2019-12-17 11:24:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 236.87 2020-01-08 11:01:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania.pdf pdf 195.94 2020-01-08 11:53:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-08 11:53 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przedstawia w załączeniu "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania"

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2020-01-08 11:01 Sławomir Jaroszczak Zamawiający przedstawia w załączeniu "Informację z otwarcia ofert"

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-12-17 11:24 Krzysztof Michalak Zamawiający na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytania dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE 1:
1. W rozdziale XIV.2. „Zawartość oferty” zamawiający wymaga do złożenia razem z ofertą: Harmonogramu rzeczowo-finansowego, kosztorysów nakładczych, przedmiary dla robót termomodernizacyjnych, budowlano – instalacyjnych i drogowych - zgodnie z Załącznikiem nr 3b do SIWZ; Natomiast w ROZDZIAŁ XXII napisane jest: a. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony, z którego będzie wynikała cena oferty. Kosztorys ofertowy musi zawierać główne pozycje tabeli elementów scalonych poszczególnych rodzajów robót. Kosztorys ten stanowić będzie podstawę do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego. W związku z powyższymi rozbieżnościami proszę o informację co powinna zawierać oferta.

ODPOWIEDŹ 1:
Zgodnie z zapisami SWIZ w rozdziale XIV w punkcie 2. pod nazwą "Zawartość oferty".


PYTANIE 2:
2. Prosimy o wyrażenie zgody na wnoszenie 30% zabezpieczenia należytego wykonania umowy w momencie podpisania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej, a następnie gromadzenie reszty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie potrąceń z płatności faktur częściowych, zgodnie z art. 150 ust. 3-6 ustawy Prawo zamówień publicznych przez potrącenia należności za częściowo wykonane Dostawy, Usługi lub Roboty Budowlane. W takim przypadku Wykonawca zgodnie z art. 150 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu zawarcia Umowy wnosi na rzecz Zamawiającego Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy w wysokości co najmniej 30 % Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy wskazanego w ust. 1 w formach dopuszczonych treścią art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w formie gwarancji ubezpieczeniowej. W takim przypadku pozostała część Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy będzie wnoszona przez potrącenia z należności za częściowo wykonane Dostawy, Usługi lub Roboty Budowlane w taki sposób, aby wniesienie pełnej wysokości Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, o której mowa w ust. 1 nastąpiło do połowy okresu na który została zawarta Umowa. Zamawiający określi każdorazowo Wykonawcy jaka kwota Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy ma być potrącona.

ODPOWIEDŹ 2:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w zapisach SIWZ.


PYTANIE 3:
3. Prosimy o zmniejszenie wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy do 1% ceny ofertowej brutto - znacznie zwiększy to krąg potencjalnych oferentów, a tym samym konkurencję, co jest zmianą korzystną dla Zamawiającego i dopuszczalną przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

ODPOWIEDŹ 3:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w zapisach SIWZ.


PYTANIE 4:
4. W celu zwiększenia konkurencyjności oraz zwiększenia dostępności przetargu mniejszym firmom prosimy o zmianę wymagań co do wartości roboty budowlanej z 5 mln zł netto na 5 mln zł brutto.

ODPOWIEDŹ 4:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w zapisach SIWZ.

Odpowiedź UŁ - DIR_8 [...].pdf

2019-12-17 09:28 Sławomir Jaroszczak Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówie [...].pdf

2019-12-13 10:00 Sławomir Jaroszczak Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SIWZ_CSK (2).docx

2019-12-13 09:46 Sławomir Jaroszczak W załączeniu pozostałe załączniki do SIWZ

Zał. nr 12_Ośw. o ni [...].docx

Zał. nr 11_Ośw. o br [...].docx

Zał. nr 10_Ośw. o br [...].docx

Zał. nr 9_Wykaz osób [...].docx

Zał. nr 8_Wykaz robó [...].docx

Zał. nr 7_Wykaz wyko [...].docx

Zał. nr 6_Rodzaje ro [...].docx

Zał. nr 5_Projekt um [...].docx

Zał. nr 4_Ośw. o prz [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1475