Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 5B10.291.1.71.2024.JZ Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg. części: Część I – Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II – Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych

Joanna Zawaluk
Uniwersytet Gdański
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2024 09:40:00
Składania : 10-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-10-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024-OJS174-00534630-pl.pdf pdf 116.37 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
SWZ 71.pdf pdf 415.33 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do części I - Formularz ofertowy 71.doc doc 76 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b do części II - Formularz ofertowy 71.doc doc 76 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1c do części I - Formularz przedmiotowo-cenowy.xls xls 58 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1d do części II - Formularz przedmiotowo-cenowy.xls xls 50.5 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie JEDZ.doc doc 192.5 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie z art. 5k rozporządzenia.doc doc 71 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy - protokół odbioru.doc doc 77 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4A- Oświadczenie art. 108 ust 1 pkt 5).docx docx 60.07 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4B - Oświadczenie art. 108 ust. 1 pkt 3) - 6) Pzp.docx docx 55.9 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - projekt umowy.pdf pdf 296.21 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 6a do SWZ - opis przedmiotu zamówienia meble biurowe cześć I.pdf pdf 546.04 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 6b do SWZ - opis przedmiotu zamówienia fotele i krzesła część II.pdf pdf 320.88 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz dostaw 71.doc doc 62.5 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 8a do SWZ - formularz zamówienia część I_meble biurowe.xlsx xlsx 40.24 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 8b do SWZ- formularz zamówienia część II_krzesła.xlsx xlsx 37.01 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Wykaz punktów dostaw.docx docx 62.23 2024-09-06 09:40:00 Postępowanie
SWZ 71 z dnia 09.09.2024 .pdf pdf 457.01 2024-09-09 10:35:54 Publiczna wiadomość
2024-OJS175-00539131-pl.pdf pdf 127.95 2024-09-09 10:35:54 Publiczna wiadomość
Zmiana treści ogłoszenia o zamówieniu oraz przedłużenie terminów składania ofert.pdf pdf 535.37 2024-09-09 10:35:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-09 10:35 Joanna Zawaluk W związku z problemami technicznymi powstałymi na etapie publikacji ogłoszenia o zamówieniu ww. postępowania oraz opublikowaniu niekompletnej treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) zmienia treść Ogłoszenia o zamówieniu. Szczegóły w załącznikach do niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
Joanna Zawaluk

SWZ 71 z dnia 09.09. [...].pdf

2024-OJS175-00539131 [...].pdf

Zmiana treści ogłosz [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 251