Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/DIR/UŁ/2024 Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2024 13:37:00
Składania : 30-01-2024 09:30:00
Otwarcia : 30-01-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi. Przewiduje się kompleksowy remont oraz przebudowę przestrzeni korytarzowej i pomieszczeń przyległych w starej części budynku Biblioteki UŁ na potrzeby Strefy Studenta BUŁ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.docx docx 60.76 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 24.84 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 108.77 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 58.24 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 27.6 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 27.8 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 31.52 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.doc doc 208 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
SWZ_Strefa studenta BUŁ(3).docx docx 154.03 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_10.01.2024.pdf pdf 152.21 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 71.07 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 27.49 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 97260.07 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 429.49 2024-01-10 13:37:00 Postępowanie
Pytania do SWZ i odpowiedzi Zamawiającego z poprzedniego przetargu.docx docx 15.46 2024-01-10 13:42:49 Publiczna wiadomość
SWZ_Strefa studenta BUŁ(3)_aktualizacja 24.01.2024.docx docx 154.12 2024-01-24 14:02:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_24.01.2024.pdf pdf 38.58 2024-01-24 14:02:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 686.89 2024-01-29 14:26:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 300.82 2024-01-30 11:35:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-06 13:57 Sławomir Jaroszczak Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: „Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejski 32/38 w Łodzi” (Nr sprawy: 1/DIR/UŁ/2024)


Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie:
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 30.01.2024 r. do godz. 09:30, w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty, postępowanie nr 1/DIR/UŁ/2024 należy unieważnić.

2024-01-30 11:35 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-30 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 340 000,00 zł brutto.
2024-01-30 07:50 Sławomir Jaroszczak Zamawiający informuje, że Komunikat publiczny zamieszczony na stronie przedmiotowego postępowania w dniu 29.01.2024 r. o godz. 14:26:09 został opublikowany omyłkowo i dotyczy innego postępowania - nr 29/DIR/UŁ/2023.
Informacja z otwarcia ofert dla postępowania nr 1/DIR/UŁ/2024 zostanie opublikowana w dniu 30.01.2024 r. po godz. 10:00
2024-01-29 14:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) publikuje w załączeniu Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-29 13:04 Sławomir Jaroszczak Zamawiający informuje, że zapis: "* Cena oferty Razem oraz poszczególnych składowych tożsame z cenami podanymi w Załączniku nr 11a do SIWZ – Arkusz asortymentowo-cenowy", zamieszczony omyłkowo pod tabelą w pkt. 4A Załącznika nr 1 do SWZ_Formularz oferty należy uważać za nieobowiązujący i nie mający wpływu na ocenę prawidłowości wypełnienia ww. Formularza.
2024-01-24 14:02 Sławomir Jaroszczak Zamawiający informuje, że na podstawie art. 286 ust. 1 i ust. 7 ustawy Pzp, dokonał zmiany zapisów SWZ dotyczących terminu składania i otwarcia ofer oraz terminu związania ofertą.
Nowy termin składania ofert, to dzień 30.01.2024 r. godz. 9:30,
Nowy termin otwarcia ofert, to dzień 30.01.2024 r. godz. 10:00,
Nowy termin związania ofertą, to dzień 28.02.2024 r.
W załączeniu zaktualizowana SWZ oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

SWZ_Strefa studenta [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-01-10 13:42 Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu pytania dotyczące zapisów SWZ zadane przez Wykonawców w ramach poprzedniego, unieważnionego postępowania nr 28/DIR/UŁ/2023 dotyczące tożsamego przedmiotu i zakresu zamówienia.
Udzielone odpowiedzi Zamawiającego należy traktować, jako wiążące i obowiązujące również w odniesieniu do postępowania ne 1/DIR/UŁ/2024

Pytania do SWZ i odp [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 865