Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272.9.2023 Wykonanie usługi polegającej na ubezpieczeniu pojazdów należących do Powiatu Gdańskiego w okresie od 15.04.2023r. do 14.04.2024r.

Agnieszka Konkel
Powiat Gdański Oddział: OR
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2023 14:05:00
Składania : 12-04-2023 13:00:00
Otwarcia : 12-04-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Gdański

ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański

 zaprasza do złożenia oferty w trybie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000,- złotych  na

 Usługę

pn:

Ubezpieczenie pojazdów  należących do Powiatu Gdańskiego

w okresie od 15.04.2023 r. do 14.04.2024r.

 

Nr postępowania: OR.272.9.2023

                                                                              

Pruszcz Gdański  04.04.2023r.

 Rozdział 1

Nazwa oraz adres Zamawiającego

 Zamawiającym jest Powiat Gdański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego

Adres siedziby:

ul. Wojska Polskiego 16 , 83-000 Pruszcz Gdański

NIP: 593-21-36-700

Godziny pracy Zamawiającego:

Poniedziałek, wtorek, czwartek – 7:30 – 15:30

Środa – 8:00 – 16:30

Piątek – 7:30 – 15:00

Nr telefonu : (58) 773-12-81

Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: a.konkel@powiat-gdanski.pl

Strona prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

 Rozdział 2

Ochrona danych osobowych

1.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

1.1   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gdański w Pruszczu Gdańskim. Obsługę organu zapewnia Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, tel. 58 773 12 12, sekretariat@powiat-gdanski.pl

1.2   administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiat-gdanski.pl.

1.3   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

1.4   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania a także podmioty uprawnione do przeprowadzania kontroli udzielenia zamówienia.

1.5   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

1.6   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

1.7   W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

1.8   Posiada Pani/Pan:

1.8.1      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

1.8.2      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

1.8.3      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

1.8.4      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

1.9       Nie przysługuje Pani/Panu:

1.9.1      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

1.9.2      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

1.9.3      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

1.10    przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 Rozdział 3

Tryb udzielania zamówienia

 1.         Niniejsze postępowanie dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych prowadzone jest w formie zapytania ofertowego w trybie przetargu na podstawie art. 70¹ i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).

2.         Niedopuszczalne jest  aby Zamawiający  był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych poprzez wnoszenie dodatkowej składki zgodnie z art. 111 ustęp 2 Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej (Dz. U. 2015 poz. 1844 z późn. zm.).

3.         Postępowanie jest prowadzone przy udziale biegłego, brokera ubezpieczeniowego Mihail Stantchev, partnera w firmie Biuro Brokerskie „Pomorze” I. Derc M. Stantchev Sp. p., Nr zezwolenia 909/00, zwanego dalej Brokerem.

4.         Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i realizowana będzie przy udziale i za pośrednictwem Brokera, który przez cały okres jej trwania będzie wynagradzany prowizyjnie przez Wykonawcę, według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich.

 Rozdział 4

Opis przedmiotu zamówienia

 1.      Przedmiot zamówienia:

1.1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na ubezpieczeniu ubezpieczeniu pojazdów  należących do Powiatu Gdańskiego w okresie od 15.04.2023 r. do 14.04.2024 r.

1.2.  Usługa będzie polegać na ubezpieczeniu pojazdów należących do Powiatu Gdańskiego w zakresie:

1.2.1. obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,

1.2.2. ubezpieczenia pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,

1.2.3 ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,

1.2.4. ubezpieczenia Assistance,

1.2.5. ubezpieczenia Zielona Karta

1.3.  Szczegółowy wykaz pojazdów zawarty jest w zał. nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, zwanego dalej ZO.

1.4.  Wymagany zakres ubezpieczenia oraz warunki ubezpieczenia stanowi zał. nr 4 do ZO.

1.5.  Zaświadczenia o przebiegu ubezpieczeń zawarte są w załącznikach nr 5 i 6 do ZO

1.6.  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wyraził zgodę na:

1.5.1        objęcie ochroną ubezpieczeniową pojazdów wymienionych w  załącznikach do ZO, z uwzględnieniem ewentualnych zmian i/lub korekt aktualizacyjnych wprowadzonych przez zamawiającego po rozstrzygnięciu procedury zamówienia,

1.5.2        przyjęcie warunków wymaganych dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń wymienionych w załącznikach do ZO.

 Rozdział 5

Termin realizacji zamówienia:

 1.      Niniejsze zamówienie zostanie wykonane w okresie od dnia 15.04.2023r. do dnia 14.04.2024r.

               Rozdział 6

Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 1.      O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.

2.      Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zezwolenie.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:

2.1 Wykonawca mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1130), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

2.2   Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykaże, że uzyskał w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym mają swoją siedzibę, odpowiednie zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru lub inny właściwy organ do sprawowania nadzoru nad działalnością ubezpieczeniową w państwie, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1130), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

2.3   Wykonawcy mający siedzibę w państwie niebędącym państwem członkowskim Unii Europejskiej wykażą, że uzyskał zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przez główny oddział oraz podlegają nadzorowi tego organu zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1130), w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.

2.4   Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie (zał. nr 2 do ZO), iż posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

3.      Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania przez Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia:

3.1   Zamawiający oceni  warunek za spełniony, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie (zał. nr 2 do ZO), iż posiada wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji niniejszego zamówienia.

Rozdział 7

Wykonawcy występujący wspólnie

1.         Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2.         W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.         Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.

4.         Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.         Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 6, ust. 2 jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.

6.         Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 6, ust.3, okt 3.1 składają odrębnie: każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Rozdział 8

Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów

 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

         w sprawach formalno – prawnych:               Agnieszka Konkel tel. (58)773 12 81

         w sprawach merytorycznych:                          Mihail Stantchev – broker, tel. (58) 354-14-45 lub 50366327

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

3.      W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

         Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: bbpomorze@gmail.com

 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

5.      Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.       

6.      Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:

6.1       stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,

6.2       komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,

6.3       zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,

6.4       włączona obsługa JavaScript,

6.5       zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,

6.6       Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,

6.7       Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

7.      Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

7.1       akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,

7.2       zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.

8.      Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu.

9.      Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

  Rozdział 9

Udzielanie wyjaśnień

1. Każdy uczestnik postępowania ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZO.

2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynął do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2, lub dotyczy już udzielonych wyjaśnień, zamawiający udzieli wyjaśnień albo pozostawi wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2.

4. Pytania Wykonawców powinny być przesłane pocztą elektroniczną na adres: bbpomorze@gmail.com lub za pośrednictwem Platformy. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający zamieści na Platformie i przekaże pocztą elektroniczną wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.

  Rozdział 10

Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego

1.         Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1.

2.         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

3.         Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

4.         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

5.         Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Ofertę sporządza się w języku polskim.

6.         Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z instrukcją składania ofert/wniosków dostępnych pod linkiem:

https://docs.google.com/document/d/1DvIX8c8ij69qA78GJoTQMc1Djk_avZrhcpin5Gu-2rk/edit

7.         Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny, w którym prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego w e-dowodzie.

8.         W procesie składania dokumentów na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny, lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

9.         Zamawiający zaleca umieszczenie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.

10.     Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania firmy Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej; lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w postaci elektronicznej, przy czym w przypadku dokumentu papierowego wystarczające będzie złożenie cyfrowego odwzorowania dokumentu (skanu) bez konieczności opatrywania go podpisem elektronicznym.

11.     Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

12.     Formaty podpisów kwalifikowanych:

12.1    Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.

12.2    Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. W tym przypadku wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.

12.3    Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.

12.4    Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować brakiem integralności plików.

12.5    Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.

12.6    Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.

13.     Zaleca się złożenie oferty z wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria Platformy, awaria internetu, inne problemy techniczne.

14.   Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy.

 Rozdział 11

Sposób obliczenia ceny oferty

 1.      Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do ZO.

2.      Cena winna być zaoferowana, jako cena kompletna, jednoznaczna i ostateczna uwzględniająca wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia.

3.      Cena oferty winna być podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.      Cena winna obejmować pełen zakres usług określonych w przedmiocie zamówienia oraz uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

5.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.

 

Rozdział 12

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagany):

1.      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia.

 

Rozdział 13

Miejsce i termin składania ofert

1.      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 12.04.2023 r. do godziny 13:00.

2.      Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w ZO dokumenty.

3.      Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

4.      Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

6.      Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

 

Rozdział 14

Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert

 

1.      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.04.2023 r. o godziny 13:05.

2.      W przypadku awarii Platformy, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1 otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

3.      Po otwarciu ofert, Zamawiający poinformuje wykonawców o złożonych ofertach.

  Rozdzial 15

Kryteria wyboru ofert:

1.      Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszego bilansu ceny oraz zakresu pokrycia. Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania wynosi 100.

 

1.1.    Cena - 90 %

Sposób dokonywania oceny wg wzoru:

                                                                  Cmin 

                                                               Aof  =  ------------- x 90 

                                                                                  Cof

gdzie:

            Aof        - liczba punktów przyznanych ofercie,

            Cmin     - najniższa z oferowanych cen,

            Cof         - cena rozpatrywanej oferty.

 

1.2.   Zakres ubezpieczenia – 10%

1.2.1      Ocena ofert w kryterium „Zakres ubezpieczenia”, zostanie dokonana na podstawie formularza zawartego w złożonej ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie liczby punktów  (określonych             przy poszczególnych klauzulach i postanowieniach podanych w punktach a) – f)), zgodnie z poniższym wykazem.

1.2.2      Punkty za warunki pośrednie nie będą przyznawane.

1.2.3      Maksymalną  ilość  punktów  (100  pkt),  otrzyma  oferta  tego  wykonawcy,  który przyjmie wszystkie  klauzule  i postanowienia dodatkowe ,  a pozostałe  oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych klauzul i postanowień.

1.2.4      Sposób dokonywania oceny wg wzoru:

 

                                                                                 Lp       

                                                               Bof = ------------- x 10

                                                                                100

 

1.2.5      Liczba punktów za:

a) Klauzula definicji szkody całkowitej                                                      25 pkt

b) Klauzula likwidacji drobnych szkód.                                                      25 pkt

c) brak franszyzy integralnej w AC                                                             50 pkt

 

1.3.        Sposób dokonywania oceny łącznej.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:

 

                                               Pof = Aof  + Bof

                      gdzie:            

Pof – łączna liczba punktów przyznanych ofercie,

 

 Rozdział 16

Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty

 

1.      Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje zamawiający po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert, na podstawie kryterium oceny określonego w Rozdziale 15.

2.      W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

3.      Zamawiający poprawi w ofertach:

3.1   oczywiste omyłki pisarskie,

3.2   oczywiste omyłki rachunkowe

4.      Oferta wykonawcy zostanie odrzucona w przypadku kiedy:

4.1   będzie niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego,

4.2   jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4.3   będzie zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

4.4   zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

4.5   nie będzie spełniała wymogów w zakresie formy lub postaci elektronicznej, lub będzie podpisana przez osoby nieuprawnione do jej podpisania, jeżeli na wezwanie, w wyznaczonym terminie wykonawca nie uzupełni pełnomocnictwa do jej podpisania.

5.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę w oparciu o wskazane w Rozdziale 15 kryterium.

 

Rozdział 17

Zawarcie umów/polis

1.      Zamawiający w formie pisemnej zawiadomi wybranego Wykonawcę/Wykonawców o miejscu i terminie zawarcia umowy generalnej  na wykonanie zamówienia. Zawiadomienie zostanie wysłane po powiadomieniu o wyborze oferty.

2.      Zawarcie umówy nastąpi w terminie związania ofertą.

3.      Umowa zostanie sporządzona na warunkach określonych w ZO oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy.

4.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

5.      Dla każdego z pojazdów zostanie wystawiona odrębna polisa na podstawie wniosku  Ubezpieczającego lub pośredniczącego brokera ubezpieczeniowego, złożonego przed terminem zakończenia aktualnych umów ubezpieczenia.

  Rozdział 18

Warunki płatności

Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatne w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionych polis.

 

Rozdział 19

Informacja o pozostałych dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć w niniejszym postępowaniu.

 

1.      Formularz ofertowy (wzór zał. nr 1 do ZO),

2.    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do ZO),

3.    Ogólne warunki ubezpieczenia pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,

4.    Ogólne warunki ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,

5.    Ogólne warunki  ubezpieczenia Assistance,

6.    Ogólne warunki ubezpieczenia OC w ruchu zagranicznym (Zielona Karta),

7.    inne Ogólne Warunki Ubezpieczenia - jeśli mają zastosowanie,

8.    wzór umowy generalnej zawierający stawki/składki za ubezpieczenie poszczególnych kategorii pojazdów, które będą obowiązywały w okresie trwania umowy,

9.    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji,

10.       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile uprawnienie do reprezentowania oferenta nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej.                         

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal1 Formularz ofertowy.rtf rtf 99.09 2023-04-04 14:05:00 Postępowanie
Zal2 Oswiadczenie.doc doc 34 2023-04-04 14:05:00 Postępowanie
Zal3 Wykaz pojazdów.xlsx xlsx 17.1 2023-04-04 14:05:00 Postępowanie
Zal4 zakres.pdf pdf 403.81 2023-04-04 14:05:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 531.2 2023-04-04 14:05:00 Postępowanie
Zal5 zaswiadcenie PZU.pdf pdf 2543.88 2023-04-04 14:14:21 Postępowanie
Zal6 zaswiadczenie UNIQA.pdf pdf 419.2 2023-04-04 14:14:21 Postępowanie
Zal3 Wykaz pojazdów.xlsx xlsx 17.1 2023-04-04 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Pytania_Powiat_Gdański .pdf pdf 262.07 2023-04-06 13:13:04 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania 06.04.2023.pdf pdf 420.74 2023-04-06 13:13:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-06 13:13 Agnieszka Konkel Pytania i odpowiedzi dot. zapytania ofertowego nr OR.272.9.2023

Pytania_Powiat_Gdańs [...].pdf

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączne ubezpieczenie pojazdów Ubezpieczenie pozycji wymienionych w załączniku nr 3

Zal3 Wykaz pojazdów. [...].xlsx

1 rok - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Zakres ubezpieczenia 10% Oferta musi spełniać warunki opisane w załaczniku nr 3 i 4. Oferta musi by złożona na druku - OFERTA - załacznik nr 1 i 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 497