Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.272.4.2023 Kompleksowe wyposażenie w meble biurowe i gabinetowe budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 14

Alicja Rudnicka
Województwo Podlaskie Oddział: Biuro Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2023 09:19:00
Składania : 17-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 17-03-2023 09:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 173.79 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 673.02 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia Cz. 1-7.docx docx 4906.45 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 do SWZ - wykaz mebli Cz. 1-7.xlsx xlsx 82.61 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 do SWZ - projekt wizualizacji Cz. 1-7.pdf pdf 18276.3 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.doc doc 106 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ- formularz ofertowy.doc doc 62.5 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.1 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 1- Meble Gabinetowe.xlsx xlsx 14.78 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.2 do SWZ- Kalkulacja cenowa- Cz. 2- Meble BIUROWE.xlsx xlsx 13.42 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.3 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 3- Meble kuchenne.xlsx xlsx 12.07 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.4 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 4- Meble metalowe.xlsx xlsx 11.99 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.5 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 5- Meble konferencyjne.xlsx xlsx 11.84 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.6 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 6- Meble_Pomieszczenie do nagrań.xlsx xlsx 11.8 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.7 do SWZ- Kalkulacja cenowa Cz. 7- KRZESŁA, FOTELE, SOFY.xlsx xlsx 13.14 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_ do Umowy KARTA GWARANCYJNA.docx docx 20.8 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a do SWZ - wzór oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 30.83 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4b do SWZ - wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia 5Kpodmiotu udostępniajacego zasoby.docx docx 25.66 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - wzór oświadczenia o grupie kapitałowej.docx docx 20.5 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - wzór oświadczenia o aktualności informacji.docx docx 20.06 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - wykaz dostaw.docx docx 14.68 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - wzór zobowiązania.doc doc 40.5 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - JEDZ.zip zip 80.06 2023-02-03 09:19:00 Postępowanie
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 203.18 2023-07-03 09:50:13 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi 22.02.2023.pdf pdf 424.03 2023-02-22 12:09:16 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi 23.02.2023.pdf pdf 376.06 2023-02-23 11:35:17 Publiczna wiadomość
Informacja o zmianie terminu składania ofert.pdf pdf 388.93 2023-03-06 10:01:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 67.57 2023-03-06 10:01:50 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi 06.03.2023.pdf pdf 459.44 2023-03-06 14:13:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 397.03 2023-03-17 11:25:53 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania część nr 5.pdf pdf 406.41 2023-04-04 13:08:50 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 445.29 2023-04-20 11:10:14 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 451.12 2023-04-26 13:20:48 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 451.2 2023-05-08 09:19:58 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 443.57 2023-05-08 09:38:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 441.65 2023-05-08 09:49:09 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie_o_wyborze_naj_oferty.pdf pdf 453.15 2023-05-17 13:25:37 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu czynności oceny oraz wyboru najorzystniejszej oferty.pdf pdf 451.67 2023-05-18 14:15:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-03 09:50 Alicja Rudnicka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-05-18 14:15 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o unieważnieniu czynności oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej oraz powtórzeniu czynności badania i oceny ofert wraz z zawiadomieniem o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-05-17 13:25 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty cz. 3

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-05-08 09:49 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty- Część 4

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-05-08 09:38 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty- Część nr 6

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-05-08 09:19 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty- Część nr 1

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-04-26 13:20 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty - Część 2

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-04-20 11:12 Alicja Rudnicka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-04-20 11:10 Alicja Rudnicka Zawiadomienie o wyborze oferty - Część 7

Zawiadomienie_o_wybo [...].pdf

2023-04-04 13:08 Alicja Rudnicka Unieważnienie postępowania w Części nr 5

unieważnienie postęp [...].pdf

2023-03-17 11:25 Alicja Rudnicka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 2 264 505,31 zł, a w tym:
Część 1 - 865 977,81 zł
Część 2 - 573 771,40 zł
Część 3 - 61 020,30 zł
Część 4 - 3 298,86 zł
Część 5 - 20 533,77 zł
Część 6 - 2 463,38 zł
Część 7 - 737 439,79 zł
2023-03-06 14:13 Alicja Rudnicka Pytania i odpowiedzi - 06.03.2023

pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-03-06 10:01 Alicja Rudnicka Zamiana terminu składania ofert, otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą

Informacja o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-03-06 09:06 Alicja Rudnicka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-03-03 08:39 Alicja Rudnicka Zamawiający informuje, że w najbliższych dniach opublikuje odpowiedzi na zadane pytania do postępowania.
Jednocześnie zamawiający informuje, że termin składania ofert ulegnie zmianie.
2023-02-23 11:35 Alicja Rudnicka Pytanie i odpowiedź - 23.02.2023 r.

pytania i odpowiedzi [...].pdf

2023-02-22 12:09 Alicja Rudnicka Pytania i odpowiedzi - 22.02.2023 r.

pytania i odpowiedzi [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2297