Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 42/DIR/UŁ/2022 Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, termomodernizacji, aranżacji wnętrz i zagospodarowania przestrzennego budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 29-12-2022 09:37:00
Składania : 10-02-2023 09:30:00
Otwarcia : 10-02-2023 09:35:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (wraz z wizualizacjami

wewnętrznymi i zewnętrznymi) remontu, termomodernizacji i aranżacji wnętrz budynku Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Sienkiewicza 21 w Łodzi oraz zagospodarowania terenu – w zakresie wynikającym z dokumentacji bazowej, w tym  Programu Funkcjonalno – Użytkowego (dalej PFU) - stanowiących Załącznik nr 1 do SWZdo pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.doc doc 172 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_ośw._grupa kapitałowa.doc doc 170 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 26.54 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 22.09 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 26.8 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 1b - ZESTAWIENIE KOSZTÓW REALIZACJI INWESTYCJI.docx docx 77.68 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 1a do SWZ_Formularz ofertowy.doc doc 212 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Dokumentacja bazowa.zip zip 47522.29 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 155.87 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniupdf.pdf pdf 146.05 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_wykaz prac.doc doc 160 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ_wykaz osób.docx docx 65.96 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 26.88 2022-12-29 09:37:00 Postępowanie
Program funkcjonalno-użytkowy_aktualizacja 09.01.2023 (v.9).zip zip 15956.25 2023-01-09 09:13:22 Publiczna wiadomość
Program funkcjonalno-użytkowy_aktualizacja 09.01.2023 (v.10).zip zip 15956.32 2023-01-09 11:19:49 Publiczna wiadomość
SWZ_aktualizacja 10.01.2023.docx docx 156.01 2023-01-10 09:58:56 Publiczna wiadomość
Zał. nr 6 do SIWZ_wykaz prac_aktualizacja 10.01.2023.doc doc 160 2023-01-10 09:58:56 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_10.01.2023.pdf pdf 43.83 2023-01-10 09:58:56 Publiczna wiadomość
Program funkcjonalno-uzytkowy_aktualizacja 13.01.2023 (v.11).zip zip 16469.18 2023-01-13 12:16:10 Publiczna wiadomość
SWZ_aktualizacja 13.01.2023.docx docx 154.92 2023-01-13 12:16:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_13.01.2023.pdf pdf 38.12 2023-01-13 12:16:10 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert 10.02.2023.pdf pdf 143.68 2023-02-10 11:12:29 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze.pdf pdf 934.15 2023-03-01 13:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-01 13:00 Anna Sochala Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) zwanej dalej Ustawą, zawiadamia, iż za ofertę najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu uznano ofertę:
LEM Studio Architektoniczne Sp. z o.o., ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków
Uzasadnienie wyboru
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości nie przekraczającej progów unijnych, oferty złożyło trzech Wykonawców:
LEM Studio Architektoniczne Sp. z o.o., ul. Zabłocie 39, 30-701 Kraków;
„Domagało Wnuk Architekci” Małgorzata Domagało-Wnuk, al. 1 Maja 87, lok. 315, 90-755 Łódź;
„Architekci Grabowska Grabowski” Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 196, lok. 4, 90-368 Łódź
W prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

Przy uwzględnieniu kryteriów przyjętych w SWZ punktacja złożonych ofert przedstawia się zgodnie z załączonym plikiem

informacja o wyborz [...].pdf

2023-02-10 11:12 Sławomir Jaroszczak Szanowni Państwo ,
Zamawiający załącza inf. z otwarcia Ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-10 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza na sfinansowanie kwotę 500 000,00 zł brutto
2023-01-24 14:42 Anna Sochala zanowni Państwo,
1. Zwracam się z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie warunków udziału w postępowaniu określonych rozdziale VIII w pkt. 3.2.4:
„wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.), o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda, w tym min. jednego objętego ochroną konserwatora zabytków - o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 i min. dwóch kondygnacjach […]”
Czy Zamawiający ma na myśli, że każda z usług musi obejmować min. 2 budynki czy sumarycznie dwie usługi muszą obejmować min. 2 budynki np. każda usługa po jednym budynku?

2. W związku że Wykonawca realizował zadania bardziej skomplikowane w ostatnich 3 latach dla większych budynków niż 9 000m3 ale za niższe wartości proszę o zmianę warunków udziału w postępowaniu określonych rozdziale VIII w pkt. 3.2.4:
z:„wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.), o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda, w tym min. jednego objętego ochroną konserwatora zabytków - o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 i min. dwóch kondygnacjach […]”
na:
„wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.)., w tym
• min. jedna usługa o wartości min. 300 000 zł
• min. jeden usługa obejmująca budynek objętego ochroną konserwatora zabytków - o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 i min. dwóch kondygnacjach i wartości usługi nie mniejsze niż 150 000 zł
[…]”

Odpowiedź :
Zamawiający podtrzymuje warunki udziału w postępowaniu i nie wyraża zgody na proponowane zmiany j.w.
2023-01-13 12:16 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, publikuje w załączeniu zaktualizowany Program funkcjonalno-użytkowy (PF-U) wchodzący w skład dokumentacji bazowej (Załącznik nr 1 do SWZ). Aktualizacja w PF-U obejmuje zmiany funkcjonalności poszczególnych kondygnacji budynku.
W związku z aktualizacją PF-U, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień 10.02.2023 r.
W załączeniu: zaktualizowany PF-U (v.11), SWZ_aktualizacja_13.01.2023, Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Program funkcjonalno [...].zip

SWZ_aktualizacja 13. [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-01-10 09:58 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), publikuje w załączeniu odpowiedź na pytanie Wykonawcy przesłane w dniu 09.01.2023 r., dotyczące zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

PYTANIE - WNIOSEK ZAMAWIAJĄCEGO:
Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o zmianę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 3.2.4:
z zapisu „1. wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.), o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, w tym min. jednego objętego ochroną konserwatora zabytków - o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 i min. dwóch kondygnacjach […]”
na:
„1. wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upłynął termin składania ofert w postępowaniu) a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu, modernizacji min. 2 budynków użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022, poz. 1225 z późn. zm.), o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda, w tym min. jednego objętego ochroną konserwatora zabytków - o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 i min. dwóch kondygnacjach [...]”
Swoją prośbę motywuję:
w zakresie wartości dokumentacji – w okresie ostatnich 2 lat ceny za wykonanie dokumentacji projektowych wzrosły w znaczący sposób, natomiast przed tym okresem można wykazać się dokumentacją o porównywalnej do będącej przedmiotem postępowania, a wartości niższej (ok. 300000zł)
w zakresie wymagań wielkości obiektu – doświadczenie pracowni projektowej przy obiektach mniejszych, a o wysokim stopniu skomplikowania, a wymagających uzyskania uzgodnień konserwatora zabytków wydaje się być wystarczającym do realizacji dokumentacji będącej przedmiotem postępowania

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający zmienia zapis punktów VIII.3.2.4.1) oraz IX.2.1 SWZ, a także Załącznika nr 6 do SWZ_Wykaz prac.
W załączeniu: zaktualizowane ww. dokumenty oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

SWZ_aktualizacja 10. [...].docx

Zał. nr 6 do SIWZ_wy [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-01-09 11:19 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, publikuje w załączeniu zaktualizowany Program funkcjonalno-użytkowy (PF-U) - wersja 10., wchodzący w skład dokumentacji bazowej (Załącznik nr 1 do SWZ). Aktualizacja w PF-U obejmuje zmiany funkcjonalności pomieszczeń na II piętrze budynku.

Program funkcjonalno [...].zip

2023-01-09 09:13 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp, publikuje w załączeniu zaktualizowany Program funkcjonalno-użytkowy (PF-U) wchodzący w skład dokumentacji bazowej (Załącznik nr 1 do SWZ). Aktualizacja w PF-U obejmuje zmiany funkcjonalności pomieszczeń na II piętrze budynku.

Program funkcjonalno [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1565