Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 24/2022 Dostawa sprzętu medycznego z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z podziałem na 4 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2022 13:48:00
Składania : 06-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 06-10-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08da9d4e-bdf2-e481-b681-300011107554.pdf pdf 135.08 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
SWZ 24-2022 Dostawa sprzętu z funduszu COVID.DOC DOC 585.5 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - formularz ofertowy.doc doc 403 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu-poprawny.doc doc 94.5 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- projekt umowy.docx docx 28.15 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.doc doc 751 2022-09-23 13:48:00 Postępowanie
Odpowiedzi 24_1_2022.docx docx 341.51 2022-09-28 08:04:24 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 24_2_2022.docx docx 335.68 2022-09-28 11:20:38 Publiczna wiadomość
08daa1e0-9ca0-2ea4-2cca-25000f239155.pdf pdf 34.74 2022-09-29 08:12:05 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 24_3_2022 i zmiana I.docx docx 332.55 2022-09-29 08:12:05 Publiczna wiadomość
2022_BZP 00373589_01.pdf pdf 36.45 2022-10-03 12:56:06 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi 24_4_2022 i zmiana II.docx docx 339.74 2022-10-03 14:44:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 24-2022.docx docx 339.94 2022-10-06 12:03:40 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY_24_2022.doc doc 365.5 2022-10-10 14:48:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-10-10 14:48 Daria Szczepańska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY_24_202

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].doc

2022-10-06 12:03 Daria Szczepańska Informacja z otwarcia ofert 24-2022

Informacja z otwarci [...].docx

2022-10-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia:
Część 1 Przewoźny aparat RTG ze stacją opisową - 542 486,00 zł
Część 2 Aparat do hemodiafiltracji - 139 320,00 zł
Część 3 Defibrylator - 71 280,00 zł
Część 4 Aparat USG - 290 000,00 zł
2022-10-03 14:44 Daria Szczepańska Odpowiedzi 24_4_2022 i zmiana II

Odpowiedzi 24_4_2022 [...].docx

2022-10-03 12:56 Daria Szczepańska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II- zmiana terminu

2022_BZP 00373589_01 [...].pdf

2022-09-29 08:12 Daria Szczepańska Odpowiedzi 24_3_2022 i zmiana I - zmiana terminu składania i otwarcia ofert

08daa1e0-9ca0-2ea4-2 [...].pdf

Odpowiedzi 24_3_2022 [...].docx

2022-09-28 11:20 Daria Szczepańska Odpowiedzi 24_2_2022

Odpowiedzi 24_2_2022 [...].docx

2022-09-28 08:04 Daria Szczepańska Odpowiedzi 24_1_2022

Odpowiedzi 24_1_2022 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 777