Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 31-08-2022 12:51:00 |
Placing offers : | 07-09-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 07-09-2022 10:05:00 |
Procedure: | |
Type: | Service |
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji infrastruktury odprowadzającej wody opadowe i roztopowe wraz z podwyższeniem sprawności zbiornika retencyjnego na osiedlu Wyszogrodzka oraz uzyskanie właściwej/właściwych decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej zatwierdzających projekty budowlane i zezwalające na wykonanie robót budowlanych i/lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia wraz załącznikami oraz wzór umowy.
II. Termin realizacji zamówienia - Zgodnie z par. 3 wzoru umowy
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu (obowiązuje w przypadku, gdy stawiane są warunki udziału):
A. Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:
- 1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem właściwej/właściwych decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oczyszczalni wód opadowych i roztopowych,
i
- 1 dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem właściwej/właściwych decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych remontu lub budowy zbiornika retencyjnego wraz z zaporą.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
B. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu,
W/w osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
3) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji
dendrologicznych legitymuje się wykształceniem kierunkowym:
– 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach:
architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
– 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób: - absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach:
architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
- technik architektury krajobrazu,
- absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia,
lub
– 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.
4) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatów dendrologicznych i legitymujące się
wykształceniem kierunkowym:
- 2 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów magisterskich na kierunkach:
architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
- 3 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
- absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
- technik architektury krajobrazu,
- absolwent kierunków przyrodniczych takich jak ochrona środowiska, biologia lub ekologia lub innych których program obejmował
lub
- 4 lata doświadczenia zawodowego - absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.
5) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymuje się
wykształceniem kierunkowym:
- 2 lata doświadczenia zawodowego - inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
lub
- 3 lata doświadczenia zawodowego - absolwent studiów magisterskich na kierunkach:
architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo
lub
- 4 lat doświadczenia zawodowego - absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach:
architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.
Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z punktu nr B ppkt 3), 4), 5).
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XII. Zamawiający przewiduje negocjacje ze złożonych ofert.
XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Mirosława Ciachura - 24 367 14 58
Elżbieta Kwestarz - 24 367 16 16
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Announcements