Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4440.4.2022 modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Poznaniu

CUW ZAMÓWIENIA
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2022 15:25:00
Składania : 08-04-2022 10:00:00
Otwarcia : 08-04-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

Aleje Niepodległości 27,  61-714 Poznań

Nr telefonu. +48 61 10 21 700,

Adres poczty elektronicznej  cuw@m.poznan.pl


działające w imieniu i na rzecz

Dom Pomocy Społecznej  im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Poznaniu

ul. Niedziałkowskiego 22, 61-578 Poznań

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2022_BZP 00097867_01.pdf pdf 136.14 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
SWZ.DOCX DOCX 57.86 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 OPIS_DT.PDF PDF 1334.13 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS A001.PDF PDF 224.46 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS A002.PDF PDF 247.62 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I001.PDF PDF 126.64 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I002.PDF PDF 126.62 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I003.PDF PDF 126.75 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I004.PDF PDF 125.63 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I005.PDF PDF 128.64 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I006.PDF PDF 126.86 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I007.PDF PDF 195.96 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I008.PDF PDF 308.63 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 1 RYS I009.PDF PDF 352.47 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 2_STWIORB.PDF PDF 887.2 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 6_SWZ_WYKAZ OSÓB.DOC DOC 45.5 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 2_SWZ_FORMULARZ OFERTOWY.DOC DOC 53.5 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 3 _PRZEDMIAR.PDF PDF 806.09 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 3_SWZ_OŚWIADCZENIE DO OFERTY.DOC DOC 58 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 4_SWZ_ZOBOWIAZANIE INNEGO PODMIOTU.DOCX DOCX 23.77 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 5_SWZ_OSWIADCZENIE KONSORCJUM.DOC DOC 43.5 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 7_SWZ_WYKAZ ROBOT.DOC DOC 44 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 8_SWZ_OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITALOWA.DOC DOC 42.5 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 9_SWZ_OSWIADCZENIE.DOC DOC 43 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
ZAŁ 10_SWZ WYJAŚNIENIA.DOCX DOCX 25.49 2022-03-24 15:25:00 Postępowanie
4_INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.DOC DOC 44 2022-04-08 14:55:52 Publiczna wiadomość
4_INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (1).DOCX DOCX 19.81 2022-05-06 13:50:01 Publiczna wiadomość
4_INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (1).DOCX.XAdES XAdES 5.3 2022-05-06 13:50:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-06 13:50 CUW ZAMÓWIENIA Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

4_INFORMACJA O WYBOR [...].DOCX

4_INFORMACJA O WYBOR [...].XAdES

2022-04-08 14:55 CUW ZAMÓWIENIA Informacja z otwarcia ofert

4_INFORMACJA Z OTWAR [...].DOC

2022-04-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Środki przeznaczone na realizację zamówienia 249.500zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 586