Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-02-2022 16:00:00 |
Składania : | 22-02-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-02-2022 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA USŁUGĘ UBEZPIECZEŃ
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zaprasza do złożenia oferty na usługę następujących rodzajów ubezpieczeń:
Cześć-I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Część-II: Ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance (KL), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) i Bagażu za granicą
Część-III: Ubezpieczenia komunikacyjne: Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), Zielona Karta (ZK), Auto Casco (AC), Assistance i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW).
I. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Niniejsze postepowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129, ze zm.) i wynosi poniżej 130.000 zł.
II. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kulpoprzez Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.
III. Zamawiający:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin
NIP: 712-016-10-05, REGON: 000514064
Strona internetowa: www.kul.pl
Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych,
Osoba do kontaktu: Irmina W. Stodulska, Anna Marzec,
tel.: 81-445-41-60, 81-445-33-78
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie usługi ubezpieczeń dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. tj.:
1) Cześć I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej,
2) Część II: Ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance (KL), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) i Bagażu za granicą,
3) Część III: Ubezpieczeń komunikacyjnych: Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), Zielona Karta (ZK), Auto Casco (AC), Assistance i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW).
2. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego tj.:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części I: Załącznik numer 7
2) Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części II: Załącznik numer 8
3) Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części III: Załącznik numer 9
3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Dla Części I:
66515100-4 Usługi ubezpieczenia mienia od ognia
66515400-7 Usługi ubezpieczenia mienia od skutków żywiołów
66515000-3 Usługi ubezpieczenia mienia od uszkodzenia lub utraty
66515200-5 Usługi ubezpieczenia własności
66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
Dla Części II:
66512000-2 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych
Dla Części III:
66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych
66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
V. Termin wykonania zamówienia
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty według formuły „spełnia - nie spełnia”.
Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania ofert i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130).
W przypadku zagranicznych zakładów ubezpieczeń w miejsce w/w dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) zakładu ubezpieczeń, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium RP w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
2. Formularz oferty (załącznik nr 1).
3. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załączone w treści zapytania ofertowego (załącznik nr 2).
4. Podpisane oświadczenie – Klauzula RODO (załącznik nr 3).
Wymagane dokumenty, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Wymagane załączniki powinny być opatrzone podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim.
5. Wykonawca określi w ofercie (załącznik nr 1) cenę netto, wartość podatku VAT oraz całkowitą cenę brutto PLN (podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie wraz z podaniem miesięcznej kwoty opłaty.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
8. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany „Formularz oferty” (załącznik nr 1),
b) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2),
c) oświadczenie Klauzula RODO (załącznik nr 3),
d) wypełniony i podpisany „Formularz cenowy” w zależności od części składanej oferty (załączniki 4, 5 i 6)
e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy).
IX. Opis części zamówienia. Oferty wariantowe
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
1) Część-I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności, administrowania lub użytkowania mienia,
2) Część-II: Ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance (KL), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i bagażu za granicą,
3) Część-III: Ubezpieczenia komunikacyjne
2. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
X. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2022 r. do godz. 12:00.
2. Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Po złożeniu oferty, system zaszyfruje ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert.
XI. Informacje o terminie i trybie otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2022 r. o godz. 12:15 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.
2. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl.
3. W przypadku wystąpienia awarii systemu – platformazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”
6. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
7. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i nie przekraczające kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się ceną - 100% cena.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (w danej Części), który spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta jest ofertą najkorzystniejszą, tj. z najniższą ceną.
XIII. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:
1. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o uzyskanej punktacji i wyborze oferty najkorzystniejszej.
2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie podpisana Umowa (w zależności od Części zamówienia, której dotyczy oferta). Wzory umów stanowią załączniki numer 10, 11 i 12.
XIV. Warunki odrzucenia ofert i unieważnienia postępowania
1. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia;
2) treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytanie ofertowego bez podania przyczyny.
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
c) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
XV. Dodatkowe informacje
1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego, oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny
Wykaz załączników:
Załącznik nr 1: Formularz oferty
Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy - Klauzula RODO
Załącznik nr 4: Formularz cenowy Część I
Załącznik nr 5: Formularz cenowy Część II
Załącznik nr 6: Formularz cenowy Część III
Załącznik nr 7: Opis Przedmiotu Zamówienia Część I
Załącznik nr 8: Opis Przedmiotu Zamówienia Część II
Załącznik nr 9: Opis Przedmiotu Zamówienia Część III
Załącznik nr 10: Wzór Umowy Część I
Załącznik nr 11: Wzór Umowy Część II
Załącznik nr 12: Wzór Umowy Część III
Załącznik nr 13: Wykaz budynków
Załącznik nr 14: Wykaz sprzętu laboratoryjnego
Załącznik nr 15; Wykaz sprzętu elektronicznego
Załącznik nr 16: Wykaz pojazdów
Załącznik nr 17: Dodatkowe informacje- Ubezpieczenie Mienia
Załącznik nr 18: Dodatkowe dane – Budynki KUL
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-25 17:02 | Irmina Stodulska |
Powołując
się
na
postanowienia
Rozdz.
XIII
ust.
1
Zapytania
ofertowego,
Zamawiający
udostępnia
informację
z
wyboru
najkorzystniejszej
oferty. |
2022-02-17 17:00 | Irmina Stodulska | Zamawiający w załączeniu udostępnia wyjaśnienie i modyfikację treści zapytania ofertowego z dn. 17.02.2022 r. |
2022-02-16 16:55 | Irmina Stodulska | Zamawiający w załączeniu udostępnia wyjaśnienie i modyfikację treści zapytania ofertowego. |
Komunikaty