Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZPZ/2022/2 Usługa ubezpieczenia mienia, komunikacyjne oraz KL, NNW i bagażu na potrzeby KUL z podziałem na trzy części.

Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2022 16:00:00
Składania : 22-02-2022 12:00:00
Otwarcia : 22-02-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA USŁUGĘ UBEZPIECZEŃ

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zaprasza do złożenia oferty na usługę następujących rodzajów ubezpieczeń:

Cześć-I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej

Część-II: Ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance (KL), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) i Bagażu za granicą

Część-III: Ubezpieczenia komunikacyjne: Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), Zielona Karta (ZK), Auto Casco (AC), Assistance i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW).  

 

I.         Tryb udzielenia zamówienia:

 

1.    Niniejsze postepowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

2.    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

3.    Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129, ze zm.)  i wynosi poniżej 130.000 zł.

 

II.          Sposób porozumiewania się z Wykonawcami

 

1.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul.

2.    W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kulpoprzez Formularz  „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.

 

III.     Zamawiający:

 

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin

NIP: 712-016-10-05, REGON: 000514064

Strona internetowa: www.kul.pl

Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych,

Osoba do kontaktu: Irmina W. Stodulska, Anna Marzec, tel.: 81-445-41-60, 81-445-33-78
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl

 

IV.    Opis przedmiotu zamówienia:

 

1.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

Wykonanie usługi ubezpieczeń dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w okresie od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. tj.:

1)      Cześć I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej,

2)      Część II: Ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance (KL), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) i Bagażu za granicą,

3)      Część III: Ubezpieczeń komunikacyjnych: Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), Zielona Karta (ZK), Auto Casco (AC), Assistance i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Kierowcy i Pasażerów (NNW).  

 

2.        Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego tj.:

1)      Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części I: Załącznik numer 7

2)      Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części II: Załącznik numer 8

3)      Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części III: Załącznik numer 9

 

3.        Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

Dla Części I:

66515100-4 Usługi ubezpieczenia mienia od ognia

66515400-7 Usługi ubezpieczenia mienia od skutków żywiołów

66515000-3 Usługi ubezpieczenia mienia od uszkodzenia lub utraty

66515200-5 Usługi ubezpieczenia własności

66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

 

Dla Części II:

66512000-2 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

 

Dla Części III:

66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych

66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

 

V.       Termin wykonania zamówienia

 

Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.

 

VI.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków

 

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

 

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu  posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130).

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty według formuły „spełnia - nie spełnia”.

 

Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania ofert i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

VII.      Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

1.        Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130).

W przypadku zagranicznych zakładów ubezpieczeń w miejsce w/w dokumentu należy przedstawić odpowiedni dokument z kraju (siedziby) zakładu ubezpieczeń, potwierdzający prawo do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Finansowego o prowadzeniu działalności na terytorium RP w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.

2.        Formularz oferty (załącznik nr 1).

3.        Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załączone w treści zapytania ofertowego (załącznik nr 2).

4.        Podpisane oświadczenie – Klauzula RODO (załącznik nr 3).

 

Wymagane dokumenty, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

 

VIII.       Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.        Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Wymagane załączniki powinny być opatrzone podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

2.        Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul

3.        Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

4.        Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim.

5.        Wykonawca określi w ofercie (załącznik nr 1) cenę netto, wartość podatku VAT oraz całkowitą cenę brutto PLN (podaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie wraz z podaniem miesięcznej kwoty opłaty.

6.        Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

7.        Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

8.        Oferta powinna zawierać:

a)    wypełniony i podpisany „Formularz oferty” (załącznik nr 1),

b)   oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2),

c)    oświadczenie Klauzula RODO (załącznik nr 3),

d)   wypełniony i podpisany „Formularz cenowy” w zależności od części składanej oferty (załączniki 4, 5 i 6)

e)    pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy).

 

IX. Opis części zamówienia. Oferty wariantowe

 

1.        Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:

1)      Część-I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności, administrowania lub użytkowania mienia,

2)      Część-II: Ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance (KL), następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) i bagażu za granicą,

3)      Część-III: Ubezpieczenia komunikacyjne

2.        Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;

3.        Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

 

X.       Miejsce oraz termin składania ofert

 

1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.02.2022 r. do godz. 12:00.

2.    Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.    Po złożeniu oferty, system zaszyfruje ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert.

 

XI.    Informacje o terminie i trybie otwarcia ofert

 

1.        Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2022 r. o godz. 12:15 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.

2.        Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl.

3.        W przypadku wystąpienia awarii systemu – platformazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4.        Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5.        Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”

6.        Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

7.        Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postępowania w zakładce „Komunikaty”

 

XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.        Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i nie przekraczające kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.

2.        Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się ceną - 100% cena.

3.        Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy (w danej Części), który spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta jest ofertą najkorzystniejszą, tj. z najniższą ceną.

 

XIII.       Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:

 

1.        Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o uzyskanej punktacji i wyborze oferty najkorzystniejszej.

2.        Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie podpisana Umowa (w zależności od Części zamówienia, której dotyczy oferta). Wzory umów stanowią załączniki numer 10, 11 i 12.

XIV.        Warunki odrzucenia ofert i unieważnienia postępowania

 

1.      Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

1)    oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia;

2)    treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego.

2.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytanie ofertowego bez podania przyczyny.

3.        Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

a)    nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b)   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

c)    postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

XV. Dodatkowe informacje

 

1.      W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

2.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.

3.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania  ofertowego,  oraz  wycofania  Zapytania  ofertowego  w  każdym  czasie  bez  podania przyczyny

 

 

Wykaz załączników:

 

Załącznik nr 1: Formularz oferty

Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy - Klauzula RODO

Załącznik nr 4: Formularz cenowy Część I

Załącznik nr 5: Formularz cenowy Część II

Załącznik nr 6: Formularz cenowy Część III

Załącznik nr 7: Opis Przedmiotu Zamówienia Część I

Załącznik nr 8: Opis Przedmiotu Zamówienia Część II

Załącznik nr 9: Opis Przedmiotu Zamówienia Część III

Załącznik nr 10: Wzór Umowy Część I

Załącznik nr 11: Wzór Umowy Część II

Załącznik nr 12: Wzór Umowy Część III

Załącznik nr 13: Wykaz budynków

Załącznik nr 14: Wykaz sprzętu laboratoryjnego

Załącznik nr 15; Wykaz sprzętu elektronicznego

Załącznik nr 16: Wykaz pojazdów

Załącznik nr 17: Dodatkowe informacje- Ubezpieczenie Mienia

Załącznik nr 18: Dodatkowe dane – Budynki KUL


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 13 - Wykaz budynków_KUL_do ubezpieczenia_2022-2023.xlsx xlsx 16.7 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 14 - Wykaz sprzętu laboratoryjnego_KUL_do ubezpieczenia_2022-2023.xlsx xlsx 23.77 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 15 - Wykaz elektroniki_KUL_do ubezpieczenia_2022-2023.xlsx xlsx 10.63 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 16 - Wykaz pojazdów_KUL_do ubezpieczenia_2022-2023.xlsx xlsx 12.96 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 17 - Dodatkowe informacje_UBEZPIECZENIE MIENIA KUL.xlsx.docx docx 14.04 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 18 - Dodatkowe dane_BUDYNKI KUL.xlsx xlsx 18.26 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Zapytanie Ofertowe_UBEZPIECZENIA_KUL_2022-2023.pdf pdf 223.39 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Zaświadczenie_szkody_KL_KUL_2019-2022.pdf pdf 447.58 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Zaświadczenie_szkody_KOMUNIKACJA_KUL_2019-2022.pdf pdf 113.05 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Zaświadczenie_szkody_MIENIE+OC_KUL_2019-2022.pdf pdf 599.27 2022-02-08 16:00:00 Postępowanie
Załącznik 1 - Formularz Ofertowy_Ubezpieczenia.docx docx 17.55 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 4 - Formularz cenowy_KUL_MIENIE + OC_2022-2023.docx docx 12.17 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 7 - OPZ_majątek_KUL_31-01-2022.doc doc 133 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1 - Formularz Ofertowy_Ubezpieczenia.docx docx 17.55 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 5 - Formularz cenowy_KUL_KL+Assistance+NNW+Bagaż_2022-2023.docx docx 16.46 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 8 - OPZ KL_KUL_31-01-2022.doc doc 116.5 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 1 - Formularz Ofertowy_Ubezpieczenia.docx docx 17.55 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 6 - Formularz cenowy_KUL_KOMUNIKACJA_2022-2023.docx docx 16.93 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 9 - OPZ Komunikacja_KUL_31-01-2022.doc doc 73.5 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 10 - Umowa_MIENIE_KUL_Czesc I_2022-2023_1-2.docx docx 127.55 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 11 - Umowa_KL+NNW+Bagaz_KUL_Czesc II_2022-2023_1.docx docx 81.07 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 12 - Umowa_KOMUNIKACJA_KUL_Czesc III_2022-2023_1.docx docx 81.19 2022-02-08 16:00:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 15.93 2022-02-08 16:00:00 Kryterium
Załącznik 3 - Klauzula RODO.docx docx 16.92 2022-02-08 16:00:00 Kryterium
Wyjaśnienie i modyfikacja 16.02.2022.pdf pdf 894.02 2022-02-16 16:55:29 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i modyfikacja 17.02.2022.pdf pdf 789.71 2022-02-17 17:00:30 Publiczna wiadomość
Infomacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 373.32 2022-02-25 17:02:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-25 17:02 Irmina Stodulska Powołując się na postanowienia Rozdz. XIII ust. 1 Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępnia informację z wyboru najkorzystniejszej oferty.

Infomacja z wyboru n [...].pdf

2022-02-17 17:00 Irmina Stodulska Zamawiający w załączeniu udostępnia wyjaśnienie i modyfikację treści zapytania ofertowego z dn. 17.02.2022 r.

Wyjaśnienie i modyfi [...].pdf

2022-02-16 16:55 Irmina Stodulska Zamawiający w załączeniu udostępnia wyjaśnienie i modyfikację treści zapytania ofertowego.

Wyjaśnienie i modyfi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej

Załącznik 1 - Formul [...].docx

Załącznik 4 - Formul [...].docx

Załącznik 7 - OPZ_ma [...].doc

Załącznik 10 - Umowa [...].docx

1 szt. - (0)
2 Część II Ubezpieczenie Kosztów Leczenia i Assistance (KL), Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) i Bagażu za granicą

Załącznik 1 - Formul [...].docx

Załącznik 5 - Formul [...].docx

Załącznik 8 - OPZ KL [...].doc

Załącznik 11 - Umowa [...].docx

1 szt. - (0)
3 Część III Ubezpieczenia komunikacyjne: Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC), Zielona Karta (ZK), Auto Casco (AC), Assistance i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW).

Załącznik 1 - Formul [...].docx

Załącznik 6 - Formul [...].docx

Załącznik 9 - OPZ Ko [...].doc

Załącznik 12 - Umowa [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiadał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130). Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie uzupełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załączonego w treści zapytania ofertowego (załącznik nr 2). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 2 - Oświad [...].docx

(0)
3 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1130). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Klauzula RODO - Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie podpisanego oświadczenia – Klauzula RODO (załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 3 - Klauzu [...].docx

(0)
5 Akceptacja wzoru umowy - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja załączonego wzoru umowy dla części, na którą zostanie złożona oferta. Proszę wpisać "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 687