Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2022 11:44:00 |
Składania : | 03-02-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-02-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA: usługa
konserwacji central telefonicznych wraz z urządzeniami telefonicznymi w celu zapewnienia
ciągłości pracy w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
przy ul. Jasnej 2/4 oraz Pankiewicza 4 w Warszawie.
Planowany termin obowiązywania umowy: 01.03.2022 r. - 28.02.2023 r.
WARUNEK
UDZIAŁU:
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki
udziału w postępowaniu:
1)
posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty otwarcia ofert, zrealizował co najmniej jeden projekt budowy, wdrożenia lub utrzymania systemu telefonicznego opartego o rozwiązania Avaya/Nortel, o wartości co najmniej 30 000 zł brutto - potwierdzone złożonymi dokumentami w postaci referencji lub innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane;
2) posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie OC
Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż na dzień otwarcia ofert jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł.
Polisa
ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej nie musi być tożsama z pełnym
zakresem działalności ujawnionym w KRS oferenta lub CEDiG, ale powinna potwierdzać
ubezpieczenie oferenta w zakresie działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
3)
posiadają wiedze i kwalifikacje
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż dysponuje osobą/osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, w zakresie administracji centrali Nortel/AVAYA (dostarczonej i zainstalowanej przez firmę Kapsch TeleCom) oraz centrali VOIP/IP PBX – wykazując co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która legitymuje się wymaganymi kwalifikacjami.
Oferent spełni warunki, gdy:
1) na etapie składania oferty, w formularzu ofertowym złoży oświadczenie że spełnia warunki udziału,
2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające warunki udziału tj.:
a) wykaz zrealizowanych umów wraz z referencjami, imienny wykaz osób które będą realizować zamówienie wraz potwierdzeniem wymaganych kwalifikacji
zawodowych (Załącznik Nr 4),
b) aktualną polisę OC na wymaganą kwotę.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego
Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych usług oraz wykaz osób (wypełniany i przesyłany tylko na wezwanie Zamawiającego)
Załącznik nr 5 - Kosztorys ofertowy (Excel) niezbędny do wyliczenia ceny oferty, który po wyliczeniu ceny oferty nalezy wczytać w formacie Excel na platformę na etapie składania oferty (wyliczony kosztorys nalezy załączyć w poz. 1 "cena").
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 1 lutego 2022 r. (wtorek) o godz. 24.00.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-10 13:49 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 10.02.2022. |
2022-02-02 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-01-31 12:18 | Magdalena Jańczuk | Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego zostało zamieszczone w załączniku. |
Komunikaty