Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-01-2022 Usługa konserwacji central telefonicznych w budynkach WSA w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2022 11:44:00
Składania : 03-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 03-02-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: usługa konserwacji central telefonicznych wraz z urządzeniami telefonicznymi w celu zapewnienia ciągłości pracy w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 oraz Pankiewicza 4 w Warszawie.


Planowany termin obowiązywania umowy: 01.03.2022 r.  - 28.02.2023 r.

 

WARUNEK UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)   posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia

Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty otwarcia ofert, zrealizował co najmniej jeden projekt budowy, wdrożenia lub utrzymania systemu telefonicznego opartego o rozwiązania Avaya/Nortel, o wartości co najmniej 30 000 zł brutto - potwierdzone złożonymi dokumentami w postaci referencji lub innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane;

2)   posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie OC

Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż na dzień otwarcia ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł.

Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej nie musi być tożsama z pełnym zakresem działalności ujawnionym w KRS oferenta lub CEDiG, ale powinna potwierdzać ubezpieczenie oferenta w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

3)   posiadają wiedze i kwalifikacje

Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Oferent wykaże, iż dysponuje osobą/osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, w zakresie administracji centrali Nortel/AVAYA (dostarczonej i zainstalowanej przez firmę Kapsch TeleCom) oraz centrali VOIP/IP PBX – wykazując co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która legitymuje się wymaganymi kwalifikacjami.


Oferent spełni warunki, gdy:

1) na etapie składania oferty, w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  że spełnia warunki udziału,

2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające warunki udziału tj.:

     a) wykaz zrealizowanych umów wraz z referencjami,  imienny wykaz osób które będą realizować zamówienie wraz potwierdzeniem wymaganych kwalifikacji

         zawodowych (Załącznik Nr 4), 

    b) aktualną polisę OC na wymaganą kwotę.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

Załącznik nr 2 - Wzór umowy 

Załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego 

Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych usług oraz wykaz osób (wypełniany i przesyłany tylko na wezwanie Zamawiającego)

Załącznik nr 5 - Kosztorys ofertowy (Excel) niezbędny do wyliczenia ceny oferty, który po wyliczeniu ceny oferty nalezy wczytać w formacie Excel na platformę na etapie składania oferty (wyliczony kosztorys nalezy załączyć w poz. 1 "cena").


Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 1 lutego 2022 r. (wtorek) o godz. 24.00.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik Nr 3 - ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 1.pdf pdf 239.84 2022-01-25 11:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 OPZ.pdf pdf 494.16 2022-01-25 11:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-PP-01-2022.pdf pdf 680.73 2022-01-25 11:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 na wniosek Zamawiającego.docx docx 45.57 2022-01-25 11:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Kosztorys ofertowy.xlsx xlsx 17.19 2022-01-25 12:03:11 Kryterium
Wyjasnienia treści zapytania ofertowego 31.01.2022.pdf pdf 99.16 2022-01-31 12:18:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-01-2022.pdf pdf 463.69 2022-02-10 13:49:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-10 13:49 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dn. 10.02.2022.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2022-01-31 12:18 Magdalena Jańczuk Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego zostało zamieszczone w załączniku.

Wyjasnienia treści z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa konserwacji central telefonicznych wraz z urządzeniami Koszt wykonania usługi wyliczony na podstawie kosztorysu ofertowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 5 - Kos [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że posiadam niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia oraz, że na pisemne wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że posiadam aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie OC na kwotę co najmniej 100 000 zł. oraz, że na pisemne wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że posiadam wiedze i kwalifikacje do wykonania zamówienia oraz, że na pisemne wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 5 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oferowany system ticketowy - Należy wpisać nazwę handlową systemu ticketowego jaki zostanie dostarczony i wdrożony w ramach realizacji umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 552