Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 6/WIB/R/2021 Wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji naprawczo- kosztowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w ramach zadań nr: 13531 „Przebudowa budynku nr 124 z funkcji szkoleniowo- warsztatowej na sztabowo- dowódczą w ramach ERC” oraz 13505 „Budowa budynku sztabowo- szkoleniowego wraz z infrastrukturą techniczną w Porcie Wojennym w Gdyni”.

Deadlines:
Published : 26-08-2021 14:09:00
Placing offers : 03-09-2021 10:30:00
Offers opening : 03-09-2021 11:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1 zaproszenie.pdf pdf 1084.07 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
2 zalacznik 1 formularz ofertowy.docx docx 27.05 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
3 zalacznik 2 Warunki zamowienia.doc doc 196 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
4 zalacznik 3 OPZ.docx docx 44.16 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
5 zalacznik 4 wzor umowy.doc doc 202 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
6 zalacznik 1 do umowy - szczegolowe.pdf pdf 5537.26 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
7 zalacznik 5 wykaz osob.doc doc 35.5 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
8 zalacznik 6 wykaz uslug.docx docx 30.27 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
9 zalacznik 7 doswiadczenie.docx docx 17.42 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
10 zalacznik 8 akredytowany system.docx docx 28.55 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
11 zalacznik 9 rodo.docx docx 16.09 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
12 zalacznik 10 formularz cenowy.xlsx xlsx 17.04 2021-08-26 14:09:00 Proceeding
zestawienie ofert.docx docx 14.69 2021-09-03 12:57:54 Public message
ogloszenie wyniku 6.pdf pdf 535.42 2021-09-08 14:43:25 Public message

Announcements

2021-09-08 14:43 Justyna Szostak ogłoszenie wyniku postępowania

ogloszenie wyniku 6. [...].pdf

2021-09-03 12:57 Justyna Szostak Zestawienie ofert

zestawienie ofert.do [...].docx

2021-09-03 10:30 Buyer message Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi 80 079,67 zł brutto

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji naprawczo- kosztowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w ramach zadań nr 13531 i 13505 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2528 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 490