Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.26.2.19.2021 Dostawa i montaż cyfrowego aparatu RTG oraz modernizacja pracowni RTG poprzez dostawę i wdrożenie systemu do prowadzenia konsultacji oraz udostępniania badań pacjentom.

Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2021 15:15:00
Składania : 25-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 25-08-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 130.46 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
SWZ-sig.pdf pdf 781.2 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - OPZ do części (zadania) nr 1.doc doc 401.5 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - OPZ do części (zadania) nr 2.docx docx 37.67 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 do SWZ - wzór umowy do części (zadania) nr 1.docx docx 39.29 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 do SWZ - wzór umowy do części (zadania) nr 2.doc doc 91.5 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 do SIWZ - wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.docx docx 26.72 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a - inwentaryzacja i opis pomieszczeń.pdf pdf 761.59 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - formularz oświadczenia JEDZ.zip zip 1663.84 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Załączniki nr 2.1 i 2.2 do SWZ - formularze ofertowe.zip zip 50 2021-07-23 15:15:00 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postępowania - w zakresie zadania nr 1-sig.pdf pdf 827.55 2021-08-04 10:06:15 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 756.06 2021-08-25 12:25:54 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty -sig.pdf pdf 781.12 2021-10-11 14:42:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-11 14:42 Zamówienia Publiczne W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-08-25 12:25 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: dla zadania nr 1 - 1 774 800,00 zł brutto; dla zadania nr 2 - 265 200,00 zł brutto.
2021-08-04 10:06 Zamówienia Publiczne Zamawiający - Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 1. W załączeniu pismo w przedmiotowym zakresie.

Informacja o unieważ [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 859