Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 01/2021/OP/ON Zaproszenie do udziału w postępowaniu "Kompleksowe utrzymanie czystości"

Deadlines:
Published : 16-07-2021 12:03:00
Placing offers : 27-07-2021 10:00:00
Offers opening : 27-07-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

„Śródmieście” Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia publicznego pn. Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowo-usługowym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach oraz w budynku dydaktyczno-administracyjnym przy
al. Niepodległości 32 w Tychach.

Zamawiający informuję, iż wszelkie informacje dotyczące postepowania znajdują się w załącznikach. 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" bądź poprzez środki komunikacji opisane w zaproszeniu ofertowym.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie ofertowe sprzątanie.pdf pdf 271.94 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc doc 77.5 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 2 Zakres prac Piłsudskiego 12.doc doc 102.5 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 3 Zakres prac Niepodległości 32.doc doc 50 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Zakres prac - Aula.docx docx 22.11 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 5 Umowa.pdf pdf 579.59 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do umowy Protokół odbioru prac.docx docx 15.58 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 7 do umowy Oświadczenie o poufności.doc doc 40 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 6 Wykaz urządzeń.docx docx 14.79 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 7 Wykaz usług.doc doc 36.5 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 8 Wykaz osób.docx docx 24 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 9 Szacunkowe zużycie Art. higieniczne i środki czystości.docx docx 22.06 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Załącznik nr 10 RODO.docx docx 24.76 2021-07-16 12:03:00 Proceeding
Informacja o zmianie.pdf pdf 39.67 2021-07-23 10:42:37 Public message
Załącznik nr 5 Umowa I Zmiana.pdf pdf 613.01 2021-07-23 10:42:37 Public message

Announcements

2021-07-30 08:01 Filip Szulc Informacja o złożonych ofertach: Zamawiający informuje, że w terminie składania ofert wpłynęły następujące oferty:
1. Usługi Sprzątające Sylwia Urbanek na kwotę łączną 221 236,82 zł gross
2. "Odnowa" Sp. z o.o. na kwotę łączną 122 231,28 zł brutto
3. Firma Usługowa "AGA" Agnieszka Kasińska na kwotę łączną 299 802,19 zł brutto
2021-07-27 10:43 Filip Szulc The message was withdrawn by the Buyer.
2021-07-23 10:42 Filip Szulc UWAGA!!!

Zamawiający informuje o zmianie treści umowy.

Informacja o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 5 Umowa [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie usługi utrzymania czystości w obiektach Wykonanie usługi kompleksowego utrzymania czystości w terminie od dnia 01.08.2021 r. do dnia 31.07.2022 r. obejmujące zawarte w załącznikach obiekty oraz w zgodzie z załączonym wzorem umowy wraz z załącznikami. 1 service Śródmieście Sp. z o.o. Tychy
al. Marszałka Piłsudskiego 12
43-100, Tychy
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie należności z tytułu wynagrodzenia za świadczoną usługę nastąpi w ciągu 21 dni roboczych od dnia dostarczenia faktur przez Wykonawcę Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia 01.08.2021 r. do dnia 31.07.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 415