Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DYR.261.1.2021 Dowożenie uczniów do szkół gminnych, Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Czersku, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2021/2022”z podziałem na części.

Zespół Obsługi Finansowej
Gmina Czersk Oddział: Zespół Obsługi Finansowej
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2021 12:25:00
Składania : 16-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 16-07-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DYR.261.1.2021 SWZ.docx docx 218.8 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 355.36 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 2060.23 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
zal. 1 do-Umowy-KLAUZ INFO dla osob zatrud przez Wykonawce_IOD_2021-05-31.docx docx 22.25 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ KOSZTORYSY OFERTOWE.zip zip 139.02 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_.docx docx 162.39 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 7-PPU.docx docx 255.11 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI DO SWZ.zip zip 1730.17 2021-06-24 12:25:00 Postępowanie
PO ZMIANIE 25.06.202 ZAŁĄCZNIK NR 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_.docx docx 162.21 2021-06-25 12:54:20 Publiczna wiadomość
PO ZMIANIE 25.06.2021 Kosztorys ofertowy dla cz. XII- SP Odry.doc doc 36 2021-06-25 12:54:20 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - 25-06-202120210625_12335823.pdf pdf 190.38 2021-06-25 12:54:20 Publiczna wiadomość
ZMIANA TREŚCI SWZ 25.06.2021 _.docx docx 139.75 2021-06-25 12:54:20 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA .pdf pdf 48.32 2021-06-25 12:55:41 Publiczna wiadomość
2 ZMIANA TREŚCI SWZ 25.06.2021 _.docx docx 139.68 2021-06-25 14:29:16 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ - 25-06-202120210625_14193320.pdf pdf 191.48 2021-06-25 14:29:16 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O ZMIANIE NR 2 .pdf pdf 48.79 2021-07-07 14:18:20 Publiczna wiadomość
KOSZTORYSY ZMIENIONE 07 07 2021.zip zip 158.64 2021-07-07 14:19:39 Publiczna wiadomość
PO ZMIANIE 07. 07. 202 ZAŁĄCZNIK NR 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_.docx docx 160.56 2021-07-07 14:19:39 Publiczna wiadomość
ZMIANA TREŚCI SWZ 07.07.2021 _.pdf pdf 130.33 2021-07-07 14:19:39 Publiczna wiadomość
DYR.261.1.2021 INFORMACJA Z OTWARCIA.pdf pdf 146.56 2021-07-16 15:15:38 Publiczna wiadomość
DYR.261.1.2021 INFORMACJA Z OTWARCIA.doc doc 109 2021-07-16 15:15:38 Publiczna wiadomość
DYR.261.2021 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY PLATFORMA.doc doc 234 2021-07-26 13:17:32 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY-PLATFORMA.pdf pdf 866.46 2021-07-26 13:17:32 Publiczna wiadomość
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA.pdf pdf 458.41 2021-09-01 16:27:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-01 16:27 Zespół Obsługi Finansowej OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

OGŁOSZENIE O WYNIKU [...].pdf

2021-07-26 13:17 Arleta Matusik
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

DYR.261.2021 INFORMA [...].doc

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-07-16 15:15 Zespół Obsługi Finansowej INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

DYR.261.1.2021 INFO [...].pdf

DYR.261.1.2021 INFO [...].doc

2021-07-16 10:00 Komunikat Zamawiającego „Dowożenie uczniów do szkół gminnych, Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Czersku, Szkoły Podstawowej w Odrach i Zespołu Szkół Specjalnych w Czersku w roku szkolnym 2021/2022”

CZI
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 85 000 zł brutto
CZ II
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 77 000 zł brutto
CZ III
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 19 000 zł brutto
CZ IV
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 43 000 zł brutto
CZ V
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 52 000 zł brutto
CZ VI
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 48 000 zł brutto
CZ VII
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 68 000 zł brutto
CZ VIII
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 90 000 zł brutto
CZ IX
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 63 000 zł brutto
CZ X
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 45 000 zł brutto
CZ XI
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 55 000 zł brutto
CZ XII
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 56 000 zł brutto
CZ XIII
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 55 000. zł brutto
CZ XIV
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 25 000 zł brutto
CZ XV
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia: 14 370 zł brutto

Razem 795 370 zł brutto
2021-07-07 14:19 Arleta Matusik

DYR.261.1.2021 CZERSK, 07.07.2021




DO WYKONAWCÓW


DOTYCZY POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.:
„DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINNYCH, PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W CZERSKU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ODRACH I ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W CZERSKU W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.



ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SWZ:

Punkt:
14.Termin związania ofertą.
14.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). tj.: do dnia 14.08.2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Punkt:
15.Sposób oraz termin składania ofert.
15.1.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk do dnia 16.07.2021 r. do godz. 10:00.

Punkt:
16.Termin otwarcia ofert.
16.1.Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl w dniu 16.07.2021 r. o godz. 10:15., tj. zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp.


Powyższe zmiany prowadza do zmiany Ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tym Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Uwaga Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 16.07.2021 do godz. 10:00


ZMIENIONO:
ZAŁĄCZNIK NR 5 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZ 14 ZMIANA ZAZNACZONA NA CZERWONO ORAZ KOSZTORYSY OFERTOWE DLA WSZYSTKICH CZĘŚĆI.


Zamieszczono na stronie postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

KOSZTORYSY ZMIENIONE [...].zip

PO ZMIANIE 07. 07. 2 [...].docx

ZMIANA TREŚCI SWZ 07 [...].pdf

2021-07-07 14:18 Arleta Matusik GŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NR 2 Z DNIA 07.07.2021

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

2021-06-25 14:29 Zespół Obsługi Finansowej UWAGA: ZAMAWIAJĄCY W ZMIANIE TREŚCI SWZ, W OSTATNIUM ZDANIU BŁĘDNIE WPISAŁ GODZINĘ OTWRCIA.

DYR.261.1.2021 CZERSK, 25.06.2021


DO WYKONAWCÓW

DOTYCZY POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.:„DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINNYCH, PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W CZERSKU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ODRACH I ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W CZERSKU W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.


ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SWZ:

Punkt:
14.Termin związania ofertą.
14.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). tj.: do dnia 07.08.2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Punkt:
15.Sposób oraz termin składania ofert.
15.1.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk do dnia 09.07.2021 r. do godz. 10:00.

Punkt:
16.Termin otwarcia ofert.
16.1.Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl w dniu 09.07.2021 r. o godz. 10:15., tj. zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp.


Powyższe zmiany prowadza do zmiany Ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tym Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Uwaga: Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 09.07.2021 godz. 10:00


ZMIENIONO: ZAŁĄCZNIK NR 5 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZ 12-ZMIANA ZAZNACZONA NA CZERWONO ORAZ KOSZTORYS OFERTOWY DLA CZ.12


Zamieszczono na stronie postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

2 ZMIANA TREŚCI SWZ [...].docx

Zmiana SWZ - 25-06-2 [...].pdf

2021-06-25 12:55 Zespół Obsługi Finansowej OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE O ZMIANIE [...].pdf

2021-06-25 12:54 Zespół Obsługi Finansowej DYR.261.1.2021 CZERSK, 25.06.2021


DO WYKONAWCÓW

DOTYCZY POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: „DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINNYCH, PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W CZERSKU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ODRACH I ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W CZERSKU W ROKU SZKOLNYM 2021/2022”Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI.


ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Działając na podstawie art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmiany treści SWZ:

Punkt:
14.Termin związania ofertą.
14.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert (art. 307 ust. 1 ustawy Pzp). tj.: do dnia 07.08.2021 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

Punkt:
15.Sposób oraz termin składania ofert.
15.1.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk do dnia 09.07.2021 r. do godz. 10:00.

Punkt:
16.Termin otwarcia ofert.
16.1.Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformazakupowa.pl w dniu 09.07.2021 r. o godz. 10:15., tj. zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy Pzp.


Powyższe zmiany prowadza do zmiany Ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tym Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Uwaga Termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 09.07.2021 godz. 09:00


ZMIENIONO: ZAŁĄCZNIK NR 5 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZ 12-ZMIANA ZAZNACZONA NA CZERWONO ORAZ KOSZTORYS OFERTOWY DLA CZ.12



PO ZMIANIE 25.06.202 [...].docx

PO ZMIANIE 25.06.202 [...].doc

Zmiana SWZ - 25-06-2 [...].pdf

ZMIANA TREŚCI SWZ 25 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1035