- Strona główna
- Postępowanie ID 340437
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Or.272.5.2020 Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGIP – gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Oczkowicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-04-29 11:09:00
-
Składania2020-06-16 12:00:00
-
Otwarcie ofert2020-06-16 12:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-08-10
14:32:22
|
Magdalena Oczkowicz |
Miechów,
dnia
10.08.2020
r. Starostwo Powiatowe w Miechowie ul. Racławicka 12 32-200 Miechów W postępowaniu przetargowym znak: Or.272.5.2020 na „Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGIB – gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski” w dniu 03.08.2020 r. Powiat Miechowski zawarł umowę nr Or.273.5.2020 na realizację ww. zadania z firmą MGGP S.A. ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów. |
2020-07-07
11:00:01
|
Magdalena Oczkowicz |
W
załączeniu
przesyłamy
rozstrzygnięcie
postępowania
przetargowego
nr
Or.272.5.2020
Załączniki |
2020-06-17
07:30:25
|
Magdalena Oczkowicz |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT dokument w załączeniu Załączniki |
2020-06-10
07:30:10
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytanie: Czy w nazwie przedmiotu zamówienia został zrobiony błąd pisarski? Na str. 1 SWIZ nazwa przedmiotu brzmi: "Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGIP - gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski". Czy nie powinno być EGIB zamiast EGIP, czyli: "Digitalizacja, weryfikacja, poprawa jakości mapy ewidencyjnej oraz modernizacja bazy danych EGIB - gmin: Charsznica, Gołcza, Książ Wielki i Miechów obszar wiejski". Jeśli jest to błąd, a wadia w formie polisy gwarancyjnej zostały już przygotowane i zawierają taki błąd pisarski, to czy będzie to istotny błąd, który należy poprawić czy można go pozostawić bez korekty, gdyż sporządzający gwarancję wadium ubezpieczyciel, skopiował ze SIWZ nazwę i wstawił z domniemanym błędem pisarskim. Odpowiedź: W SWIZ w nazwie przedmiotu zamówienia popełniony został błąd pisarski, gdyż wpisano "EGiP", natomiast poprawna nazwa to "EGiB". Wadia w formie polisy gwarancyjnej zawierające powielony błąd pisarski "EGiP" będą uwzględnione bez konieczności ich korekty z powodu tego błędu. |
2020-06-09
07:08:32
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytania: 1. Czy Zamawiający przewiduje zmianę terminu składania ofert ? Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu składania ofert 2. Czy termin 16.06.2020 pozostaje bez zmian.? Termin 16.06.2020 pozostaje bez zmian |
2020-06-07
21:17:00
|
Komunikat techniczny | Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania. |
2020-06-03
11:30:00
|
Magdalena Oczkowicz |
KOMUNIKAT
W
SPRAWIE
OTWARCIA
OFERT Z uwagi na wprowadzony stan epidemii, związany z pandemią koronowirusa COVID-19 Starostwo Powiatowe w Miechowie informuje, że otwarcie ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie transmitowane na żywo w internecie. Uruchomiony został system do przeprowadzenia otwarcia ofert dla obsługi zamówień publicznych Powiatu Miechowskiego: W celu możliwości oglądania otwarcia należy wejść na poniższy link: https://panel.isesja.pl/b/ire-reg-fnh oraz wpisać kod dostępu: 093370 W polu, gdzie system prosi o podanie imienia proszę podać: Imię i Nazwisko. Będzie ono prezentowane przy obrazie z kamery podczas wideokonferencji. |
2020-05-25
13:08:09
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytanie: Uprzejmie proszę o informację czy koniecznym będzie dostarczenie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na wezwanie Zamawiającego. W obecnym czasie uzyskanie takich dokumentów jest utrudnione, tym bardziej że firmy wnioskują o zwolnienie z płatności na rzecz ZUS, a formalności w tym zakresie nie zostały zakończone? Odpowiedź: Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wymaga złożenia m.in. „Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu” W związku z pandemią COVID-19 działanie organów państwowych i instytucji jest ograniczone, a w niektórych przypadkach nawet czasowo wyłączone, nie można automatycznie przyjmować, że w każdym przypadku uzyskanie wymaganego dokumentu jest niemożliwe i że dokumentów tych nie wydaje się. W przypadku, gdy w/w okoliczności uniemożliwiłyby uzyskanie wymaganego dokumentu istnieje możliwość zastąpienia dokumentu oświadczeniem wykonawcy, niemniej jednak wymagane jest ustalenie przez zamawiającego i wykazanie przez wykonawcę na podstawie stosownych dokumentów, że zaistniałe w związku z pandemią COVID-19 okoliczności skutkują obiektywnie brakiem możliwości uzyskania wymaganego dokumentu przez Należy mieć ponadto na uwadze, że sytuacja związana z pandemią COVID-19 zmienia się, w szczególności, że w najbliższym czasie planowane jest stopniowe przywracanie działania urzędów i instytucji w kraju. Dlatego w każdym przypadku należy zbadać, czy wykonawca rzeczywiście nie mógł uzyskać konkretnego dokumentu w danym urzędzie lub instytucji z tego powodu, że dokumentów z przyczyn wywołanych przez pandemię COVID-19 nie wydawano. |
2020-05-19
10:31:37
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytania
i
odpowiedzi
do
SIWZ: Pytanie: 1) W SIWZ na str. 9 Zamawiający wskazał konieczność dołączenia parafowanego wzoru umowy (zał. nr 3 do SWIZ). Czy należy wzór umowy tylko zaparafować, zeskanować i dołączyć do pliku z ofertą, czy zaparafować i jeszcze podpisać podpisem elektronicznym kwalifikowanym i dopiero wówczas dołączyć do pliku z ofertą? Odpowiedź: Należy zaparafować i jeszcze podpisać podpisem elektronicznym kwalifikowanym i dopiero wówczas dołączyć do pliku z ofertą Pytanie: 2) Czy wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej (oczywiście podpisane podpisem kwalifikowanym przez gwaranta) należy dołączyć do oferty, czy osobno wysłać przed terminem składania ofert do konkretnego wydziału itp.? Odpowiedź: Wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej podpisane podpisem kwalifikowanym przez gwaranta należy dołączyć do oferty. Pytanie 3) Czy wystarczy, że wykaz osób i usług, mają być dołączone jako odrębne dokumenty do oferty, JEDZ itp.., oraz oprócz tego mają te wykazy zostać dodatkowo jeszcze raz być wpisane do JEDZ-a? A jeśli mają nie być wpisane do JEDZ-a, to co wpisać w oświadczeniu JEDZ w miejscu przeznaczonym do wpisywania potencjału usług i osób, czy wystarczy nanieść adnotacje w JEDZ, np: "wykaz usług w załączeniu w osobnym pliku”? Odpowiedź: Wykaz osób ma być wpisany do JEDZ i dołączony do oferty. |
2020-05-18
14:52:03
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytania
i
odpowiedzi
do
SIWZ: 1) Gdzie Zamawiający udostępnił Załącznik nr 3 – ma w nim być lista działek – według warunków tylko dla tych działek należy ustalić przebieg: z operatów pozyskanych od Zamawiającego bądź przeprowadzić ustalenie protokolarne (oraz dla działek, dla których występują rozbieżności w części graficznej i opisowej oraz dla działek, gdzie zostaną wykryte duże błędy po porównaniu z mapą rastrową)? Odpowiedź: Załącznik nr 3 wymieniony w załączniku nr 7 ma numer 13. W załączniku tym wymienione są rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną. W kolumnie nr 20 tabeli nr 1 podano informację, że ustaleniu będą podlegały tylko wybrane działki wymienione w załączniku nr 3 do SIWZ (dla których nie jest możliwe pozyskanie geometrii działek z innych dokumentów). 2) Z warunków (tabela nr 1 str 12 Warunków) wynika, że w jednostce Gołcza nie są przewidziane ustalenia granic w ogóle niezależnie od załącznika nr 3. Czy faktycznie czy pomyłka? Odpowiedź: To nie jest pomyłka. 3) Jaka jest szacunkowa ilość budynków którą można pozyskać z operatów jednostkowych, a ile będzie szacunkowo do pomiar? Czy może wykonawca wykonać pomiar budynków metodą fotogrametryczną? Odpowiedź: Zamawiający nie dokonał szacowania, ponieważ będzie to możliwe dopiero po dokonaniu analizy operatów technicznych przez Wykonawcę. Zamawiający napisał, że wszystkie budynki po modernizacji mają spełniać zapisy Standardów technicznych nie narzucając Wykonawcy metody pomiaru. W przypadku korzystania z metody fotogrametrycznej Wykonawca będzie musiał udowodnić, że zastosowana metoda pozwala na osiągnięcie wymaganych przepisami dokładności poprzez sporządzenie zestawienia zawierającego współrzędne pomierzonych elementów metodą fotogrametryczną oraz inną opisaną w standardach oraz różnice dl. Budynki wybrane do porównania wskaże Zamawiający w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru. Niezależnie od tego inne budynki będą przedmiotem pomiaru kontrolnego w ramach prac inspektora nadzoru. 4) W rozdz. VII pkt 17 Warunków jest napisane, że zaleca się w arkuszach spisowych budynków zebrać podpisy czytelne właścicieli, to samo dotyczy zakresu i oznaczenia użytku gruntowego. Jak zrealizować to zalecenie w obecnej sytuacji pandemii COVID-19. Czy to konieczność? Odpowiedź: Tak, jest to konieczne. Na sporządzonych dokumentach właściciele mogą składać podpisy swoimi długopisami nie dotykając podpisywanych dokumentów. 5) rozdz. VIII E pkt5 – jest napisane, że bezwzględnie należy pomierzyć wszystkie czołówki budynków w terenie także tych wniesionych z operatów. Czy jest konieczność pomiaru czołówek budynków, które są wprowadzane z operatów? Odpowiedź: Jest to podyktowane faktem nagminnego wykonywania termomodernizacji budynków. Pomiar czołówek jest jedynym sposobem ustalenia czy wymiary budynku nie uległy zmianie od czasu pomiaru w operacie technicznym. Będzie to również przedmiotem kontroli w ramach prac inspektora nadzoru. |
2020-05-18
10:24:18
|
Magdalena Oczkowicz |
Pytanie
nr
1: Gdzie wykonawca znajdzie załącznik nr 3 w którym wskazane są działki do ustaleń. Odpowiedź: Załącznik nr 3 wymieniony w załączniku nr 7 do SIWZ ma numer 13 do SIWZ |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?