Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: wykonanie usług porządkowych w obiektach i na terenie zewnętrznym Zamawiajacego w okresie 2 miesięcy

Beata Korniecka
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2018 19:44:11
Składania : 18-07-2018 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usług porządkowych w obiektach i na terenie zewnętrznym Zamawiającego w okresie od dnia 23 lipca 2018 r., do dnia 23 września 2018 r. Szczegółowy opis prac wchodzących w zakres usług porządkowych, określony został w załącznikach do umowy. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą lub jedną z nich.

W załączeniu do niniejszego postępowania znajdą Państwo formularze cenowe dotyczące  części 1 i części 2. Podpisane i opatrzone pieczęcią Wykonawcy skany formularzy cenowych należy przesłać w  formie załącznika odpowiadając na przedmiotowe zapytanie ofertowe.

 Zamawiający wymaga:  

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;  

- termin realizacji: od dnia zawarcia umowy;   

  - referencje: proszę o załączenie listu/listów referencyjnych.  

Informacje o RODO: 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,   
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),   
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ID 145756 (wykonanie usług porządkowych w obiektach i na terenie zewnętrznym Zamawiającego w okresie 2 miesięcy); prowadzonym w trybie zapytania ofertowego
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;   
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

 

W przypadku pytań:   

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22 57 22 346, tel. kom. 668 892 051.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.  

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa i załączniki_wzór_część 1 .pdf pdf 5932.12 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
formularz cenowy_cześć 1.pdf pdf 216.13 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
umowa i załączniki_wzór_część 2.pdf pdf 3453.33 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
formularz cenowy_cześć 2.pdf pdf 291.54 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
OSWIADCZENIE_RODO.pdf pdf 314.48 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
formularz cenowy_cześć 1.xls xls 27 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
formularz cenowy_cześć 2.xls xls 26.5 2018-07-12 19:44:11 Postępowanie
Zał. 2a teren zewn.częśc 1.pdf pdf 135.28 2018-07-17 12:44:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-07-17 13:36 Beata Korniecka Szanowni Państwo
W zakresie obsługi pokoi gościnnych (przedmiot zamówienia -część 1) wykonawca zobowiązany jest także do obsługi łóżek (14 łóżek) – m.in. ścielenie, zmiana pościeli, przygotowanie bielizny pościelowej do pralni. Przekazywanie bielizny pościelowej firmie obsługującej Zamawiającego w zakresie usług pralniczych. Komplet składający się z prześcieradła, powłoczki na poduszę, "jaśka", poszwy na kołdrę oraz ręczników: duży, średni i dywanik podłogowy, prysznicowy, do zmian pościeli, ręczników, kocy i oraz w ramach współpracy z firmą świadczącą usługi pralnicze do odbioru prania, w sposób uzgodniony z przedstawicielem firmy świadczącej usługi pralnicze.
Z poważaniem
Beata Korniecka



2018-07-17 12:46 Beata Korniecka Szanowni Państwo
w uzupełnieniu przesyłamy załącznik dot, terenu zewnętrznego.
Z poważeniem
Beata Korniecka

Zał. 2a teren zewn.c [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługi porządkowe - 1 szt. - (0)
2 usługi porządkowe - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0341 PLN, EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - od daty zawarcia umowy umowy, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. ….. miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
7 Referencje - proszę o załączenie listów referencyjnych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 419