Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Konserwacja i obsługa systemów ppoż i oddymiania w garnizonach Bartoszyce, Braniewo, Elbląg i Morąg.

Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2024 10:35:00
Składania : 17-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-09-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zaproszenie

do złożenia oferty cenowej


1.        Zamawiający:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

82-300 Elbląg

ul. Kwiatkowskiego 15

Tel. 261 31 30 15

Fax: 261 31 33 04, 261 31 33 05

Poczta elektroniczna: 21wog@ron.mil.pl

Godziny pracy:

poniedziałek – czwartek: 7:00-15:30

piątek: 7:00-13:00

2.        Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

3.        Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl

4.        Przedmiot umowy:

„Konserwacja i obsługa systemów ppoż i oddymiania w garnizonach Bartoszyce, Braniewo, Elbląg i Morąg”.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do Zaproszenia.

5.        Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.11.2024 r.

6.        Termin płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

7.        Kryteria oceny ofert: 100% cena.

8.        Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia     17.09.2024 r. do godz. 10:00 

9.        Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen.

10.    Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji mailem lub faksem.

11.    Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Wykonawca oblicza cenę oferty brutto (uwzględniając należny podatek VAT)
w formie ryczałtu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta  musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie przy realizacji zamówienia,a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.


12.    Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie bez udziału podwykonawców.

13.    Pracownikiem upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcą jest:

p. Grzegorz KLINOWSKI tel.: 261 312 843

14.    Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

15. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania.

16.    Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzonej procedury wyklucza się:

-     wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

-     wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

-     wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

17.    Informacje dotyczące zawarcia umowy:

Wybrany wykonawca ma obowiązek, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty cenowej, stawić się u Zamawiającego w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy (wzór umowy zał. nr 3 do Zaproszenia). W uzasadnionych przypadkach, istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Skorzystanie z ww. formy jest dopuszczone warunkowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopełnienie przedmiotowych procedur wynosi 14 dni kalendarzowych, po tym czasie Zamawiający ma prawo uznać, że do zawarcia umowy nie doszło z winy Wykonawcy. Uchylanie się od dokonania ww. czynności skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.

Cena oferty zawiera ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opłat i podatków (w tym podatku VAT) wg odpowiadających jej składników cenowych.




Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia ppoż. 2024.pdf pdf 414.32 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
wzór umowy konserwacja ppoż. 2024.pdf pdf 254.79 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
Zał. 1B do OPZ protokół konserwacji drzwi ppoż 2024.pdf pdf 429.06 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
Zał. 1C do OPZ protokół konserwacji DSO.pdf pdf 426.39 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
Zał. 1D do OPZ raport 2024.docx docx 17.59 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A do OPZ.pdf pdf 459.93 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
zestawienie ogólne.pdf pdf 320.56 2024-09-10 10:35:00 Postępowanie
odpowiedz.pdf pdf 50.84 2024-09-13 12:41:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-13 12:41 Agnieszka KOPIEC W załączeniu przesyłam odpowiedź na pytanie dotyczące postępowania

odpowiedz.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja i obsługa systemów ppoż i oddymiania w garnizonach Bartoszyce, Braniewo, Elbląg i Morąg Konserwacja i obsługa systemów ppoż i oddymiania w garnizonach Bartoszyce, Braniewo, Elbląg i Morąg 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2883 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 28.11.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 106