Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: AZ.262.1208.2024 Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5

Agnieszka Nowak
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Department: Dział Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 07-05-2024 10:31:00
Placing offers : 24-05-2024 09:00:00
Offers opening : 24-05-2024 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik nr 2 Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia Cz. 1.docx docx 31.52 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 2 Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia Cz. 2.docx docx 86.39 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 2 Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia Cz. 3.docx docx 969.02 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 2 Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia Cz. 4.docx docx 476.23 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 2 Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia Cz. 5.docx docx 593.16 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy dot. cz. 1-5.docx docx 69.52 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 4 do SWZ Wzór Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału_art. 125.docx docx 25.18 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 201.3 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia.docx docx 83.79 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 1 do SWZ Wzór Formularza oferty.docx docx 32.72 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 6 do SWZ Wzór Wykazu dostaw.docx docx 20.93 2024-05-07 10:31:00 Proceeding
Zalacznik nr 5 do SWZ Wzór Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia_art. 125.docx docx 26.78 2024-05-07 10:31:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 341