Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.221.01.2023.AW Modernizacja piaskowników wraz z urządzeniami towarzyszącymi w budynku krat na terenie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu

Agnieszka Wardak
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2024 13:01:00
Składania : 29-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 29-02-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


OGŁOSZENIE

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie regulaminowego przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.: Modernizacja piaskowników wraz z urządzeniami towarzyszącymi w budynku krat na terenie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 5538.000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi / Regulaminy).

1.        Wymagania Zamawiającego:

  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy.

·       Kryterium oceny ofert: Cena 100%

·       Wadium – 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy).

·       Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.

·       Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·       Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w terminie do dnia 29 lutego 2024r. do godziny 1000.

·       Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów

  Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia) w formie papierowej na adres:

Wydział Inwestycji i Remontów,

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 

(nie dotyczy Wykonawców którzy złożyli ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

 

Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Agnieszka Wardak

 

  W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

  Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.

·       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35 87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce Przetargi/Regulaminy). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym, tekst jedn. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 ze zmianami), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

 

Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz.  931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur, ( dalej zwanym "KSeF") , w okresie fakultatywnego stosowania KSeF.

 

Załączniki:

·         SIWZ

 

Załączniki do SIWZ:

1.           Wzór umowy z załącznikami,

2.           Opis przedmiotu zamówienia,

3.           Wzór Formularza Oferty z tabelą elementów,

4.           Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych,

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PLATFORMA DOK PROJ.zip zip 41492.92 2024-02-01 13:01:00 Postępowanie
SIWZ Piaskowniki 01_02_24.pdf pdf 740.31 2024-02-01 13:01:00 Postępowanie
OPZ Piaskownikia 29_01_24.pdf pdf 853.8 2024-02-01 13:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.doc doc 46.5 2024-02-01 13:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.doc doc 38.5 2024-02-01 13:01:00 Postępowanie
Umowa wzór piaskowniki 01_02_24.pdf pdf 1147.82 2024-02-02 09:47:10 Postępowanie
Przewodnik do składania ofert 28_02_24.pdf pdf 103.82 2024-02-28 09:24:37 Postępowanie
Załącznik nr 3.doc doc 46.5 2024-02-01 13:01:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4.doc doc 38.5 2024-02-01 13:01:00 Kryterium
odpowiedzi_2_piaskowniki.docx docx 2499.35 2024-02-19 08:19:19 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_2_piaskowniki.pdf pdf 851.32 2024-02-19 08:19:19 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania_piaskowniki.pdf pdf 851.59 2024-02-15 13:34:39 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_3_piaskowniki.docx docx 2502.17 2024-02-21 08:20:58 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_3_piaskowniki.pdf pdf 1469.23 2024-02-21 08:20:58 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_4_piaskowniki.docx docx 2499.45 2024-02-22 08:06:06 Publiczna wiadomość
odpowiedzi_4_piaskowniki.pdf pdf 525.49 2024-02-22 08:06:06 Publiczna wiadomość
Piaskowniki_informacja o kwocie.pdf pdf 248.49 2024-02-29 10:05:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_Piaskowniki 29_02_24.pdf pdf 323.54 2024-02-29 12:44:10 Publiczna wiadomość
Informacja z unieważnienia postępowania_Piaskowniki 19_03_24.pdf pdf 277.26 2024-03-19 11:48:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 11:48 Agnieszka Wardak Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję informację z unieważnienia postępowania.
Agnieszka Wardak

Informacja z unieważ [...].pdf

2024-02-29 12:44 Agnieszka Wardak Zamawiający w załączeniu przekazuje informację z otwaracia Ofert.
Agnieszka Wardak

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-29 10:05 Agnieszka Wardak W załączeniu Zamawiający podaje informację o kwocie przeznaczonej na realizację zadania.

Piaskowniki_informac [...].pdf

2024-02-28 09:29 Agnieszka Wardak Zamawiający w dniu dzisiejszym (28.02.2024) skorygował plik pn. "Przewodnik do składania ofert" - omyłkę pisarską.
W pierwszej pozycji dot. Formularza oferty usunięto słowa "z wykazem cen" i analogicznie usunięto "Zał. 3.1",


2024-02-22 08:06 Joanna Szczepańska odpowiedzi nr 4 na złożone pytania

odpowiedzi_4_piaskow [...].docx

odpowiedzi_4_piaskow [...].pdf

2024-02-21 08:20 Joanna Szczepańska odpowiedzi na pytania_3

odpowiedzi_3_piaskow [...].docx

odpowiedzi_3_piaskow [...].pdf

2024-02-19 08:19 Joanna Szczepańska odpowiedzi na pytania - 2

odpowiedzi_2_piaskow [...].docx

odpowiedzi_2_piaskow [...].pdf

2024-02-15 13:34 Agnieszka Wardak odpowiedzi na pytania

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modernizacja piaskowników wraz z urządzeniami towarzyszącymi w budynku krat na terenie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu Proszę obok wpisać kwotę oferty oraz załączyć wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3.1, w postaci skanu do „pdf”

Załącznik nr 3.doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
4 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
5 Brak podstaw do wykluczenia (Ukraina) - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu” (0)
6 Wykaz wykonanych robót budowlanych - Doświadczenia zawodowego Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu wykonanych robót wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (referencjami) w postaci skanu do „pdf” (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4.doc

(0)
7 Oświadczenie podatnika VAT - Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. oraz że posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" albo zaprzeczyć wpisując słowo „NIE” (0)
8 Oświadczenie RODO - Wykonawca potwierdza, żę spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać obok słowo "TAK", albo, że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
9 Pozostałe dokumenty - KRS/CEiIoDG oraz dowód wniesienia wadium (Pełnomocnictwa opcjonalnie) Obok należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEiIoDG, dowód wniesienia wadium (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1752