Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 28/DIR/UŁ/2023 Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2023 12:20:00
Składania : 04-01-2024 09:30:00
Otwarcia : 04-01-2024 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi. Przewiduje się kompleksowy remont oraz przebudowę przestrzeni korytarzowej i pomieszczeń przyległych w starej części budynku Biblioteki UŁ na potrzeby Strefy Studenta BUŁ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.docx docx 60.77 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 24.95 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 108.88 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 58.19 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 27.52 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 27.87 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 31.48 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.doc doc 208 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
SWZ_Strefa studenta BUŁ.docx docx 154.26 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 152.09 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 71.35 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 27.5 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 97260.07 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 429.49 2023-12-06 12:20:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi.docx docx 14.96 2023-12-27 14:44:09 Publiczna wiadomość
SWZ_Strefa studenta BUŁ_aktualizacja 27.12.2023.docx docx 154.38 2023-12-27 14:44:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 146.06 2024-01-04 10:33:05 Publiczna wiadomość
unieważnienie 04.01.2024.pdf pdf 16.47 2024-01-04 14:45:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-04 14:45 Anna Sochala Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 04.01.2024 r. do godz. 09:30,
w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Ponieważ cena tej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty, postępowanie nr 28/DIR/UŁ/2023 należy unieważnić.
W załączeniu pismo

unieważnienie 04.01. [...].pdf

2024-01-04 10:33 Anna Sochala Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), informuje, że po godz. 10.00 dnia
04.01.2024 r. otwarta została poniższe oferty:
W załączeniu plik

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-04 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 340 000,00 zł brutto.
2023-12-27 14:44 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) przekazuje w załączeniu odpowiedzi Zamawiającego na pytania Wykonawcy dotyczące zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Pytania i odpowiedzi [...].docx

SWZ_Strefa studenta [...].docx

2023-12-19 09:46 Anna Sochala Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi pytania Wykonawcy dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:  

Pytanie 1:
Branży budowlana. W kosztorysie poz. 25 jest oklejanie okien folią. Wykaz materiałów w poz. nie jest adekwatny do opisu prac. Czy przedmiar dotyczy tylko 1 okna, a oklejana jest szyba czy rama okienna? Norma czasu 1,27 r-g/kpl, przy założeniu 1 okna. Na rzucie jest 18 okien,
Proszę o wydłużenie czasu na opracowanie oferty ze względu na szeroki zakres zastosowanych materiałów i wyposażenia, a także okres Świąteczny, w którym będzie trudno uzyskać oferty od dostawców.

Odpowiedź:
Oklejenie okien dotyczy okien wewnętrznych, doświetleń do małych pomieszczeń, okleina w kolorze białym. Naświetla widoczne na pliku o nazwie: „BUŁ_ostatecznie_poprawka 2610_Scene 6.jpg”. Powyższe należy ująć w ofercie cenowej. Zgodnie z Rozdz. XVII pkt 6 SWZ „Podstawą do wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym nie ujęte w załączonych kosztorysach nakładczych/przedmiarach – patrz uwaga w pkt. III.7 SWZ) oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającego, tzn. za umówione wynagrodzenie wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich robót i usług z nimi związanych.” Zgodnie z Rozdziałem III ust. 7 „Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą”. Oferent na końcu danej branży kosztorysu może dopisać inne pozycje kosztorysowe nie zmieniając opisu i wielkości przedmiarów pozycji już istniejących.
Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu otwarcia ofert.


Pytanie 2:
Proszę o udzielenie odpowiedzi w następujących tematach: W kosztorysie na prace elektryczne należy wycenić rozdzielnię elektryczną. Nie ma schematu rozdzielni i informacji czy ma to być nowa rozdzielnia, czy rozbudowa istniejącej rozdzielni. Jeśli rozbudowa, proszę podać odległość pomieszczeń od istniejącej rozdzielni. Jeśli nowa, proszę o schemat rozdzielni.

Odpowiedź: Rozdzielnicę należy wycenić zgodnie ze schematem TP.S.17 i TP.S.18 (piki w załączniku nr 10 do SWZ_Dokumentacja) oraz opracowaniem „Koncepcja przyłączenia nowych punktów świetlnych oraz odbiorników energii na terenie Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego” będących częścią postępowania i zamieszczonych w dokumentacji.



Pytanie 3:
W kosztorysie na prace elektryczne należy wycenić rozdzielnię elektryczną. Nie ma schematu rozdzielni i informacji czy ma to być nowa rozdzielnia, czy rozbudowa istniejącej rozdzielni. Jeśli rozbudowa, proszę podać odległość pomieszczeń od istniejącej rozdzielni. Jeśli nowa, proszę o schemat rozdzielni.

Odpowiedź: Rozdzielnicę należy wycenić zgodnie ze schematem TP.S.17 i TP.S.18 (piki w załączniku nr 10 do SWZ_Dokumentacja) oraz opracowaniem „Koncepcja przyłączenia nowych punktów świetlnych oraz odbiorników energii na terenie Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego” będących częścią postępowania i zamieszczonych w dokumentacji.



Pytanie 4:
W kosztorysie - branża budowlana brakuje pozycji - wylewka samopoziomująca, wygładzająca pod posadzkę z paneli winylowych i wykładziny dywanowej. Prosimy o dodanie pozycji w kosztorysie.

Odpowiedź:
Należy uwzględnić wykonanie warstwy szczepnej, wyrównującej oraz wylewki samopoziomującej. Przy robotach rozbiórkowych należy przewidzieć usunięcie gruzu i innych materiałów z rozbiórki z budynku wraz z wywiezieniem na wysypisko i utylizacją. Powyższe należy ująć w ofercie cenowej. Co do parkietu Zamawiający po jego rozbiórce oceni jego stan i ewentualnie podejmie decyzję o jego pozostawieniu na obiekcie. Nie mniej jednak należy przewidzieć w wycenie jego wywóz i utylizację. Zgodnie z Rozdziałem III ust. 7 „Załączona do dokumentacji postępowania dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę do określenia ceny oferty zawiera kosztorysy nakładcze, które pełnią funkcję pomocniczą”. Oferent na końcu danej branży kosztorysu może dopisać inne pozycje kosztorysowe nie zmieniając opisu i wielkości przedmiarów pozycji już istniejących.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 696