Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZp.380.3.39.2023.DPr.402,430,439 Dostawa wyposażenia w ramach projektu DIALOG dla potrzeb KLINICZNEGO SZPITALA PSYCHIATRYCZNEGO SPZOZ w Rybniku

Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2023 15:06:00
Składania : 29-11-2023 09:30:00
Otwarcia : 29-11-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularze asortymentowo - cenowe.zip zip 4180.53 2023-11-16 15:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_zamieszczone.pdf pdf 3558.42 2023-11-16 15:06:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 739.31 2023-11-16 15:06:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 527.13 2023-11-16 15:06:00 Postępowanie
Część 1 - Wieszaki, ławki z siedziskami, rolety i moskitiery, tabliczki informacyjne, gabloty magnetyczne, kosze po zmianie z dnia 22.11.2023 r..docx docx 2012.71 2023-11-22 20:35:16 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmiane ogłoszenia.pdf pdf 35.32 2023-11-22 20:35:16 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 oraz zmiana treści SWZ nr 1 z dnia 22.11.2023 r..pdf pdf 1974.63 2023-11-22 20:35:16 Publiczna wiadomość
Część 4 - Sala doświadczania świata po zmianie z dnia 23.11.2023 r..docx docx 28.69 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Część 4 - Sala doświadczania świata po zmianie z dnia 23.11.2023 r..pdf pdf 168.67 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Część 13 - Kosze po zmianie z dnia 23.11.2023 r..docx docx 592.39 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Część 13 - Kosze po zmianie z dnia 23.11.2023 r..pdf pdf 153.59 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 23.11.2023 r_zamieszczone.pdf pdf 181.37 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ nr 2 oraz zmiana treści SWZ nr 2 z dnia 23.11.2023 r..pdf pdf 194.5 2023-11-23 15:03:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert w dniu 29.11.2023 r. z dnia 30.11.2023 r.pdf pdf 221.4 2023-11-30 15:23:40 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku z dnia 05.12.2023 r._1.pdf pdf 1885.9 2023-12-05 21:42:14 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku z dnia 06.12.2023 r._2.pdf pdf 259.95 2023-12-06 16:27:18 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze w zakresie Części 4 i 16 z dnia 11.12.2023 r.pdf pdf 196.21 2023-12-11 15:06:32 Publiczna wiadomość
Pismo z dnia 12.12.2023 r.pdf pdf 188.76 2023-12-12 09:27:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_zamieszczone.pdf pdf 395.84 2024-01-08 08:12:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-08 08:12 Joanna Kalisz Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-12-12 09:27 Joanna Kalisz Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie Części 16 oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 16 z dnia 12.12.2023 r.

Pismo z dnia 12.12.2 [...].pdf

2023-12-11 15:06 Joanna Kalisz Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie Części: 4 i 16 z dnia 11.12.2023 r.

Informacja o ponowny [...].pdf

2023-12-06 16:27 Joanna Kalisz Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie Części: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 11, 18, 19 i 20
oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Części: 12 i 13 z dnia 06.12.2023 r.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-12-05 21:42 Joanna Kalisz Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie Części: 7, 8, 14, 15, 16 i 17 oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Części: 5 i 10 z dnia 05.12.2023 r.

Informacja o wyniku [...].pdf

2023-11-30 15:23 Joanna Kalisz Informacja z otwarcia ofert w dniu 29.11.2023 r. z dnia 30.11.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-29 09:45 Joanna Kalisz Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 586 314,81 PLN brutto:

Część 1 - Wieszaki, ławki z siedziskami, rolety i moskitiery, tabliczki informacyjne, gabloty magnetyczne, kosze Brutto: 99 958,41 PLN
Część 2 - Wózki do sprzątania Brutto: 12 286,05 PLN
Część 3 - Maszyny sprzątające Brutto: 43 391,76 PLN
Część 4 - Sala doświadczania świata Brutto: 58 083,01 PLN
Część 5 - Napis zewnętrzny Brutto: 15 094,15 PLN
Część 6 - Zestaw odbojnica płaska, odbojoporęcz, narożnik Brutto: 20 418,00 PLN
Część 7 - Zestaw koszy Brutto: 40 130,73 PLN
Część 8 - Narożniki, płyty ochronne 1 Brutto: 22 542,83 PLN
Część 9 - Wyposażenie 1 Brutto: 5 710,01 PLN
Część 10 - Tabliczki Brutto: 3 431,70 PLN
Część 11 - Rolety i moskitiery 1 Brutto: 6 428,94 PLN
Część 12 - Bezdotykowy dozownik do płynu dezynfekcyjnego Brutto: 9 643,34 PLN
Część 13 - Kosze Brutto: 85 417,68 PLN
Część 14 - Naczynia Brutto: 2 661,23 PLN
Część 15 - Wyposażenie ogrodowe Brutto: 49 415,50 PLN
Część 16 - Urządzenie do utylizacji Brutto: 38 850,01 PLN
Część 17 - Wózki serwisowe i urządzenie czyszczące do mycia podłóg Brutto: 34 559,48 PLN
Część 18 - Wyposażenie 2 Brutto: 14 621,44 PLN
Część 19 - Narożniki, płyty ochronne 2 Brutto: 7 882,09 PLN
Część 20 - Rolety i moskitiery 2 Brutto: 15 788,45 PLN

2023-11-23 15:03 Joanna Kalisz Wyjaśnienie treści SWZ nr 2 oraz zmiana treści SWZ nr 2 z dnia 23.11.2023 r.

Część 4 - Sala doświ [...].docx

Część 4 - Sala doświ [...].pdf

Część 13 - Kosze po [...].docx

Część 13 - Kosze po [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2023-11-22 20:35 Joanna Kalisz Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 oraz zmiana treści SWZ nr 1 z dnia 22.11.2023 r.

Część 1 - Wieszaki, [...].docx

Ogłoszenie o zmiane [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1286