Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2023 15:06:00 |
Składania : | 29-11-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | 29-11-2023 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-01-08 08:12 | Joanna Kalisz | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-12-12 09:27 | Joanna Kalisz |
Informacja
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
w
zakresie
Części
16
oraz
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
Części
16
z
dnia
12.12.2023
r. |
2023-12-11 15:06 | Joanna Kalisz | Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie Części: 4 i 16 z dnia 11.12.2023 r. |
2023-12-06 16:27 | Joanna Kalisz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszych
ofert
w
zakresie
Części:
1,
2,
3,
4,
6,
9,
11,
18,
19
i
20 oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Części: 12 i 13 z dnia 06.12.2023 r. |
2023-12-05 21:42 | Joanna Kalisz | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zakresie Części: 7, 8, 14, 15, 16 i 17 oraz o unieważnieniu postępowania w zakresie Części: 5 i 10 z dnia 05.12.2023 r. |
2023-11-30 15:23 | Joanna Kalisz | Informacja z otwarcia ofert w dniu 29.11.2023 r. z dnia 30.11.2023 r. |
2023-11-29 09:45 | Joanna Kalisz |
Kwota,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
586
314,81
PLN
brutto: Część 1 - Wieszaki, ławki z siedziskami, rolety i moskitiery, tabliczki informacyjne, gabloty magnetyczne, kosze Brutto: 99 958,41 PLN Część 2 - Wózki do sprzątania Brutto: 12 286,05 PLN Część 3 - Maszyny sprzątające Brutto: 43 391,76 PLN Część 4 - Sala doświadczania świata Brutto: 58 083,01 PLN Część 5 - Napis zewnętrzny Brutto: 15 094,15 PLN Część 6 - Zestaw odbojnica płaska, odbojoporęcz, narożnik Brutto: 20 418,00 PLN Część 7 - Zestaw koszy Brutto: 40 130,73 PLN Część 8 - Narożniki, płyty ochronne 1 Brutto: 22 542,83 PLN Część 9 - Wyposażenie 1 Brutto: 5 710,01 PLN Część 10 - Tabliczki Brutto: 3 431,70 PLN Część 11 - Rolety i moskitiery 1 Brutto: 6 428,94 PLN Część 12 - Bezdotykowy dozownik do płynu dezynfekcyjnego Brutto: 9 643,34 PLN Część 13 - Kosze Brutto: 85 417,68 PLN Część 14 - Naczynia Brutto: 2 661,23 PLN Część 15 - Wyposażenie ogrodowe Brutto: 49 415,50 PLN Część 16 - Urządzenie do utylizacji Brutto: 38 850,01 PLN Część 17 - Wózki serwisowe i urządzenie czyszczące do mycia podłóg Brutto: 34 559,48 PLN Część 18 - Wyposażenie 2 Brutto: 14 621,44 PLN Część 19 - Narożniki, płyty ochronne 2 Brutto: 7 882,09 PLN Część 20 - Rolety i moskitiery 2 Brutto: 15 788,45 PLN |
2023-11-23 15:03 | Joanna Kalisz |
Wyjaśnienie
treści
SWZ
nr
2
oraz
zmiana
treści
SWZ
nr
2
z
dnia
23.11.2023
r.
Część 4 - Sala doświ [...].docx Część 4 - Sala doświ [...].pdf Część 13 - Kosze po [...].docx |
2023-11-22 20:35 | Joanna Kalisz | Wyjaśnienie treści SWZ nr 1 oraz zmiana treści SWZ nr 1 z dnia 22.11.2023 r. |
Komunikaty