Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSA-ZP-PP-50-2023 Usługa przeprowadzki dotycząca przewozu wyposażenia pomieszczeń biurowych, dokumentów oraz akt sądowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Deadlines:
Published : 06-11-2023 14:26:00
Placing offers : 17-11-2023 10:00:00
Offers opening : 17-11-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzki dotycząca przewozu wyposażenia pomieszczeń biurowych, dokumentów oraz akt sądowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.



Warunki udziału w postępowaniu 

Zamawiający wymaga by wykonawcy którzy ubiegają się o zamówienie publiczne wykazali że spełniają na dzień składania ofert następujące warunki udziału w postępowaniu. 


Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż:

1) dokonał wizji lokalnej budynków i jest mu znany układ komunikacyjny w budynkach oraz przed budynkami będących przedmiotem przeprowadzki i nie wnosi z tego tytułu zastrzeżeń;

2) prowadzi działalność gospodarczą związaną z przeprowadzkami, zgodnie z klasyfikacją działalności „PKD 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami” lub działalność pokrewną;

3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i wszystkie przypadki;

4) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku mniejszych zamówień których wartość jest mniejsza niż wskazana wartość. 


Na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa:

1) stosowne oświadczenie w którym potwierdzi, że jest mu znany układ komunikacyjny w budynkach będących przedmiotem przeprowadzki i nie wnosi z tego tytułu zastrzeżeń;

2) aktualny tj. nie starszy niż 3 miesiące wpis do działalności ewidencji gospodarczej (CEDIG lub KRS) na potwierdzenie że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą związaną z przeprowadzkami, zgodnie z klasyfikacją działalności „PKD 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami” lub działalność pokrewną;

3) skan polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie przewoźnika w ruchu krajowym) na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł;

4) wykaz zrealizowanych umów oraz skany listów referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto.


Oferty wykonawców którzy na dzień składania ofert nie potwierdzą, że spełniają wyżej wymienione warunki udziału - zostaną odrzucone. 



Załączniki do postępowania:

załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) .

załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

załącznik nr 3 - Projektowane Postanowienia Umowy Powierzenia .

załącznik nr 4 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

załącznik nr 5 - Wykaz zrealizowanych umów.


Wizja lokalna  


1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej budynków do których będzie przeprowadzana przeprowadzka tj.: 

1) budynek ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie;

2) budynek Jana Pankiewicza 4 w Warszawie;

3) budynek Jasna 2/4 w Warszawie.

2. Złożenie oferty przez wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej - skutkuje odrzuceniem złożonej oferty. 

3. Zamawiający wyznacza termin ogólnodostępnej wizji lokalnej, która odbędzie się w budynkach wskazanych w ust. 1:

1) I termin - 10 listopada 2023 r. - od godz. 10.00 do godz. 13.00;

2) II termin - 15 listopada 2023 r. - od godz. 10.00 do godz. 13.00.

4. Wizja lokalna to oględziny miejsca, w którym będą wykonywane usługi przeprowadzki. Wykonawcy w trakcie wizji lokalnej muszą samodzielnie ocenić swoje możliwości w zakresie warunków przemieszczania się z ładunkiem w budynkach w oparciu o dostępne możliwości transportu poziomego i pionowego. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych i logistycznych na obiekcie i umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

5. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia. 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 15.11.2023 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:


Przedmiotu zamówienia i/lub przeprowadzenia wizji lokalnej:

Tomasz Puchalski tel. 22 553-78-29,

Paweł Sobieraj tel. 22 553-70-83,

Marcin Kuć (etap III) tel. 22 553-78-29


Zagadnień proceduralnych:

Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,

Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.


W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-11-06 14:26:00 Proceeding
Projektowane postanowienia umowy przeprowadzka 2023.pdf pdf 285.42 2023-11-06 14:26:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).pdf pdf 375.87 2023-11-06 14:26:00 Proceeding
Projektowane postanowienia umowy powierzenia.pdf pdf 187.04 2023-11-06 14:26:00 Proceeding
Wykaz zrealizowanych umów.docx docx 15.51 2023-11-06 14:26:00 Proceeding
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-50-2023.pdf pdf 181 2023-11-22 09:42:02 Public message

Announcements

2023-11-22 09:42 Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Pismo Adm-290/267/2023 z dn. 22.11.2023

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-16 13:03 Piotr Kosicki Wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego.

1. Czy zamawiający zmieni termin złożenia OC o minimalnej wartości na 3 000 000 zł, tak żeby Wykonawcy nie musieli składać skanu OC razem z ofertą, tylko przed podpisaniem umowy. Jest to związane z tym, że Wykonawcy, którzy nie zostaną wybrani w tym postepowaniu i nie mają OC na wymagana kwotę, nie będą musieli wykupować/podwyższać ubezpieczenia przed złożeniem ofert. W większości przetargów Zamawiający wymagają OC w momencie podpisywania umowy.

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę warunków postępowania w tym zakresie.

2. Czy Zamawiający może wyłączyć z postępowania na przeprowadzkę transport sejfu, który waży powyżej 1,5 tony ?

Zamawiający mając na uwadze specyficzny charakter transportu sejfu, wyłącza z zakresu przeprowadzki wskazany sejf.

Uwaga: Wykonawcy którzy złożyli oferty przed terminem niniejszych wyjaśnień, mogą przed wyznaczonym terminem składania ofert wycofać złożoną ofertę, skorygować swoją ofertę (z uwzględnieniem przedmiotowych wyjaśnień) i złożyć ofertę jeszcze raz.






Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa przeprowadzki zgodnie z OPZ i Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU) - ETAP I,II,III,IV. 1 set - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Okres realizacji umowy od 27 grudnia 2023 r do 30 lipca 2024 r - w terminach wskazanych na wykonanie poszczególnych etapów przeprowadzki zgodnie z §1 ust. 1 PPU - Zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się z Projektowanymi Postanowieniami Umowy (PPU), zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Dodatkowe koszty - Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty wykonawcy związane z realizacją przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Ubezpieczenie OC w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł (trzy miliony zlotych) - Niniejszym oświadczam że na dzień składania ofert posiadam ważne ubezpieczanie OC (skan polisy należy załączyć do oferty). Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" Attachment required (0)
10 Oświadczenie o wizji lokalnej - Niniejszym oświadczam że przeprowadziłem wizję lokalną budynków i jest mi znany układ komunikacyjny w budynkach będących przedmiotem przeprowadzki i nie wnoszę z tego tytułu zastrzeżeń. Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
11 Oświadczenie o działalności gospodarczej - Niniejszym oświadczam że prowadzę działalność gospodarczą zgodnie z klasyfikacją działalności „PKD 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami” lub działalność pokrewną - na potwierdzenie tego należy załączyć aktualny tj. nie starszy niż 3 miesiące wpis do działalności ewidencji gospodarczej (CEDIG lub KRS). Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" Attachment required (0)
12 Oświadczenie o wymaganym doświadczeniu w zakresie przeprowadzek - Niniejszym oświadczam że posiadam wymagane doświadczenie w zakresie usług przeprowadzek, na potwierdzenie tego nalezy załączyć 1) wykaz zrealizowanych umów, 2) skany dwóch listów referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert –co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 434