- Strona główna
- Postępowanie ID 842126
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-50-2023 Usługa przeprowadzki dotycząca przewozu wyposażenia pomieszczeń biurowych, dokumentów oraz akt sądowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-06 14:26:00
-
Składania2023-11-17 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-17 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzki dotycząca przewozu wyposażenia pomieszczeń biurowych, dokumentów oraz akt sądowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga by wykonawcy którzy ubiegają się o zamówienie publiczne wykazali że spełniają na dzień składania ofert następujące warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, iż:
1) dokonał wizji lokalnej budynków i jest mu znany układ komunikacyjny w budynkach oraz przed budynkami będących przedmiotem przeprowadzki i nie wnosi z tego tytułu zastrzeżeń;
2) prowadzi działalność gospodarczą związaną z przeprowadzkami, zgodnie z klasyfikacją działalności „PKD 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami” lub działalność pokrewną;
3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych) na jeden i wszystkie przypadki;
4) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Zamawiający nie dopuszcza sumowania kilku mniejszych zamówień których wartość jest mniejsza niż wskazana wartość.
Na potwierdzenie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa:
1) stosowne oświadczenie w którym potwierdzi, że jest mu znany układ komunikacyjny w budynkach będących przedmiotem przeprowadzki i nie wnosi z tego tytułu zastrzeżeń;
2) aktualny tj. nie starszy niż 3 miesiące wpis do działalności ewidencji gospodarczej (CEDIG lub KRS) na potwierdzenie że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą związaną z przeprowadzkami, zgodnie z klasyfikacją działalności „PKD 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami” lub działalność pokrewną;
3) skan polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie przewoźnika w ruchu krajowym) na wartość nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł;
4) wykaz zrealizowanych umów oraz skany listów referencyjnych (poświadczenia lub inne dokumenty) z których wynika że wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert – co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze przeprowadzki, której każde wykazane zamówienie wyniosło nie mniej niż 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
Oferty wykonawców którzy na dzień składania ofert nie potwierdzą, że spełniają wyżej wymienione warunki udziału - zostaną odrzucone.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) .
załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 3 - Projektowane Postanowienia Umowy Powierzenia .
załącznik nr 4 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 5 - Wykaz zrealizowanych umów.
Wizja lokalna
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej budynków do których będzie przeprowadzana przeprowadzka tj.:
1) budynek ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie;
2) budynek Jana Pankiewicza 4 w Warszawie;
3) budynek Jasna 2/4 w Warszawie.
2. Złożenie oferty przez wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej - skutkuje odrzuceniem złożonej oferty.
3. Zamawiający wyznacza termin ogólnodostępnej wizji lokalnej, która odbędzie się w budynkach wskazanych w ust. 1:
1) I termin - 10 listopada 2023 r. - od godz. 10.00 do godz. 13.00;
2) II termin - 15 listopada 2023 r. - od godz. 10.00 do godz. 13.00.
4. Wizja lokalna to oględziny miejsca, w którym będą wykonywane usługi przeprowadzki. Wykonawcy w trakcie wizji lokalnej muszą samodzielnie ocenić swoje możliwości w zakresie warunków przemieszczania się z ładunkiem w budynkach w oparciu o dostępne możliwości transportu poziomego i pionowego. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych i logistycznych na obiekcie i umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.
5. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 15.11.2023 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:
Przedmiotu zamówienia i/lub przeprowadzenia wizji lokalnej:
Tomasz Puchalski tel. 22 553-78-29,
Paweł Sobieraj tel. 22 553-70-83,
Marcin Kuć (etap III) tel. 22 553-78-29
Zagadnień proceduralnych:
Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,
Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-22
09:42:02
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty Pismo Adm-290/267/2023 z dn. 22.11.2023 Załączniki |
2023-11-16
13:03:00
|
Piotr Kosicki |
Wyjaśnienia
dotyczące
treści
zapytania
ofertowego.
1. Czy zamawiający zmieni termin złożenia OC o minimalnej wartości na 3 000 000 zł, tak żeby Wykonawcy nie musieli składać skanu OC razem z ofertą, tylko przed podpisaniem umowy. Jest to związane z tym, że Wykonawcy, którzy nie zostaną wybrani w tym postepowaniu i nie mają OC na wymagana kwotę, nie będą musieli wykupować/podwyższać ubezpieczenia przed złożeniem ofert. W większości przetargów Zamawiający wymagają OC w momencie podpisywania umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę warunków postępowania w tym zakresie. 2. Czy Zamawiający może wyłączyć z postępowania na przeprowadzkę transport sejfu, który waży powyżej 1,5 tony ? Zamawiający mając na uwadze specyficzny charakter transportu sejfu, wyłącza z zakresu przeprowadzki wskazany sejf. Uwaga: Wykonawcy którzy złożyli oferty przed terminem niniejszych wyjaśnień, mogą przed wyznaczonym terminem składania ofert wycofać złożoną ofertę, skorygować swoją ofertę (z uwzględnieniem przedmiotowych wyjaśnień) i złożyć ofertę jeszcze raz. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?