Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-12-2023 Utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2023 12:11:00
Składania : 06-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 06-12-2023 11:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularze ofertowe.zip zip 294.81 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 2023-OJS210-661548-pl-ts.pdf pdf 152.58 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
OPZ załącznik nr 10 do SWZ.zip zip 1135.75 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
SWZ Utrzymanie czystości w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie WSA-ZP-12-2023.pdf pdf 881.53 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
załacznik nr 2 do SWZ - PPU Projektowane Postanowienia Umowy .pdf pdf 528.03 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
załącznik nr 13 i 10 do umowy.pdf pdf 367.7 2023-10-31 12:11:00 Postępowanie
Wyjaśnienia SWZ 07.11.2023.pdf pdf 188.44 2023-11-07 11:43:08 Publiczna wiadomość
Informacja o wniesieniu odwołania.pdf pdf 176.65 2023-11-13 10:07:54 Publiczna wiadomość
231109 odwołanie WSA Warszawa SWZ_99_439_433.pdf pdf 864.93 2023-11-13 10:07:54 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiany SWZ 15.11.2023.pdf pdf 331.29 2023-11-15 13:15:51 Publiczna wiadomość
Kosztorys ofertowy załącznik nr 1A do SWZ wer. 1.1.xlsx xlsx 18.54 2023-11-15 13:15:51 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia SWZ 20.11.2023.pdf pdf 177.01 2023-11-20 09:36:56 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiany SWZ 23.11.2023.pdf pdf 265.75 2023-11-23 14:40:19 Publiczna wiadomość
Kosztorys ofertowy załącznik nr 1A do SWZ wer. 1.1.xlsx xlsx 18.54 2023-12-05 12:40:28 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 06.12.2023.pdf pdf 258.02 2023-12-06 13:03:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 19.12.2023.pdf pdf 237.63 2023-12-19 11:15:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 11:15 Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pismo Adm-290/298/23 z dn. 19.12.2023 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-06 13:03 Piotr Kosicki Informacja z otwarcia ofert
Pismo Adm-290/285/23 z dn. 06.12.2023

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-06 11:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający najpóźniej przed otwarciem ofert udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia która wynosi: 4 427 656 zł.

2023-12-05 12:40 Piotr Kosicki Uwaga w kosztorysie ofertowym w opublikowanym formularzu nie sumują się ostatnie cztery pozycje w kolumnie 13.
Załączam odblokowany formularz w którym poprawiono sumowanie.

Kosztorys ofertowy z [...].xlsx

2023-11-23 14:40 Piotr Kosicki Wyjaśnienia i zmiany SWZ
Pismo Adm-290/269/23 z dn. 23.11.2023 r.

Wyjaśnienia i zmiany [...].pdf

2023-11-20 09:36 Piotr Kosicki Wyjaśnienia treści SWZ
Pismo Adm-290/262/23 z dn. 20.11.2023 r.

Wyjaśnienia SWZ 20.1 [...].pdf

2023-11-15 13:15 Piotr Kosicki Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ

1) Pismo Adm-290/243/23 z dn. 15.11.2023 r.
2) Kosztorys ofertowy – EXCEL (zał. nr 1A do SWZ wer. 1.1.)

Uwaga: zmiana formularza ofertowego zał. nr 1A do SWZ wer. 1.1.

Wyjaśnienia i zmiany [...].pdf

Kosztorys ofertowy z [...].xlsx

2023-11-13 10:07 Piotr Kosicki INFORMACJA O WNIESIENIU ODWOŁANIA ORAZ WEZWANIE DO PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO

1) Pismo znak pisma Adm-290/248/23 z dn. 13.11.2023 r.
2) Odwołanie - Impel S.A. z siedzibą ul. A. Słonimskiego 1, 50-304 Wrocław, NIP 8990106769

Informacja o wniesie [...].pdf

231109 odwołanie WSA [...].pdf

2023-11-08 13:22 Piotr Kosicki
Szanowni Państwo

Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) – zwaną dalej u.d.i.p.

Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje, zgodnie z art. 13 u.d.i.p., bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, podmiot obowiązany do jej udostępnienia powiadamia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Sposób udostępnienia informacji publicznej został wskazany na stronie internetowej zamawiającego pod adresem:
https://bip.warszawa.wsa.gov.pl/94/958/wniosek-o-udostepnienie-informacji-publicznej.html
2023-11-07 11:43 Piotr Kosicki Wyjaśnienia treści SWZ
Pismo Adm-290/243/23 z dn. 07.11.2023 r.

Wyjaśnienia SWZ 07.1 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1095