Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-09-2023 14:11:00 |
Placing offers : | 13-10-2023 11:00:00 |
Offers opening : | 13-10-2023 11:30:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-03-20 09:37 | Piotr Sobieraj | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2024-02-19 09:31 | Anna Kukawka | Ogłoszenie o udzieleniu zamóienia |
2024-02-16 13:55 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 7 |
2024-02-13 17:03 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 12 |
2024-02-13 16:58 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 11 |
2024-02-13 16:54 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 10 |
2024-02-13 16:49 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 8 |
2024-02-13 16:44 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w zadaniu nr 6 |
2024-02-07 15:58 | Anna Kukawka | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 4 |
2024-01-16 16:26 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 9 |
2024-01-16 16:25 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5 |
2024-01-16 16:24 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3 |
2024-01-16 16:23 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 2 |
2024-01-16 16:21 | Anna Kukawka | Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 |
2023-10-13 14:47 | Anna Kukawka | Informacja z otwarcia ofert |
2023-10-13 11:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
7
428
276,27
gross
w
PLN
,
w
tym: na zadanie nr 1 - 700 967,16 gross w PLN, na zadanie nr 2 - 1 717 387,50 gross w PLN, na zadanie nr 3 - 1 169 177,73 gross w PLN, na zadanie nr 4 - 452 209,50 gross w PLN, na zadanie nr 5 - 1 048 134,66 gross w PLN, na zadanie nr 6 - 355 826,70 gross w PLN, na zadanie nr 7 - 40 995,90 gross w PLN, na zadanie nr 8 - 330 058,20 gross w PLN, na zadanie nr 9 - 672 704,22 gross w PLN, na zadanie nr 10 - 291 325,50 gross w PLN, na zadanie nr 11 - 317 364,60 gross w PLN, na zadanie nr 12 - 332 124,60 gross w PLN |
2023-10-11 14:49 | Anna Kukawka | Pytanie, odpowiedź oraz zmiana treści SWZ |
2023-10-05 11:12 | Anna Kukawka |
Pytania,
odpowiedzi
i
zmiana
treści
SWZ
2023-OJS192-599851-p [...].pdf |
2023-09-29 16:04 | Piotr Sobieraj | Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ |
2023-09-29 09:25 | Piotr Sobieraj | Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ |
2023-09-20 16:20 | Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP-2446/2000/23 Warszawa, 20.09.2023 r. dotyczy: postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego, nr ref: WZP-2000/23/127/Ł. - Zadanie nr 1 – Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego marki HP PYTANIA I ODPOWIEDZI, ZMIANY TREŚCI SWZ Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1605), informuje o pytaniu wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego oraz zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w następującym zakresie: Pytanie Wykonawcy: Zamawiający w Formularzu cenowym dla Zadania nr 1 w pozycji nr 13 wymaga zaoferowania tuszu C6578D do drukarki HP DJ 970 oraz w pozycji nr 18 tuszu C8767EE do drukarki HP 5940. Jako certyfikowany partner Hewlett- Packard z zakresu materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących informujemy, że wskazane urządzenie drukujące jak i materiały eksploatacyjne do nich w wersji oryginalnej zostały wycofane z produkcji, w związku z powyższym wnosimy o całkowite wykreślenie tych pozycji z Formularza cenowego. Dodatkowo wyjaśniamy, że termin przydatności tuszy ma zapobiegać sytuacjom, które powodują awarie drukarek do, których przeznaczone są tusze. Po terminie przydatności zbiorniki z tuszem mają większą skłonność do zasychania i przestają działać, tusze nabierają powietrza do zbiorników następuje wówczas parowanie wody, co prowadzi do zmiany ich właściwości a to co z kolei powoduje awarie drukarek. Sytuacja ta wpływa także niekorzystnie na głowice, które są bardzo drogie, a ich wymiana jest nieopłacalna. W związku z tym, że Zamawiający wymaga aby termin ważności zaoferowanych produktów wynosił co najmniej 12 miesięcy, a w/w tusze zostały wycofane z produkcji w 2018 roku i 2021 roku istnieje duże ryzyko awarii drukarek. Mając na uwadze powyższe wnosimy o całkowite wykreślenie z Formularza cenowego pozycji nr 13 oraz 18 dla Zadania nr 1 przedmiotowego postępowania. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy. W związku z odpowiedzią na pytanie, Zamawiający dokonuje zmiany treści załącznika 5A do SWZ w następującym zakresie: — Pozycja 13 zostaje wykreślona; — Pozycja 18 zostaje wykreślona; — Pozycja 41 (Toner HP LaserJet Managed E82560dn, symbol W9037MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „60” — Pozycja 44 (Pojemnik na toner odpadowy HP LJ Managed E82560dn, symbol W9016MC) kol. 6 (szacunkowa ilość) otrzymuje brzmienie „23” Załącznik nr 5A do SWZ otrzymuje brzmienie jak w załączeniu do niniejszego pisma. Odpowiedzi na pytania oraz zmiany treści SWZ są wiążące i muszą zostać uwzględnione w składanych ofertach. |
Announcements