Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2023 16:49:00 |
Składania : | 24-05-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 24-05-2023 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nr referencyjny zamawiającego: ZP.26.22.2023 Starachowice, dnia 17.05.2023r.
Zapytanie
ofertowe
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum
Usług Społecznych ul.
Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w
godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel.
41 275 41 41
|
Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach zaprasza do złożenia
oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie
Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków
publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w
Starachowicach, bez stosowania przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi „Mobilny
konserwator/usługi gospodarcze/sprzątanie nagrobków”.
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie
zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art.
15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r, poz. 2082).
II.
Opis
przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług „Mobilny konserwator/ usługi gospodarcze/ sprzątanie nagrobków” dla mieszkańców Miasta Starachowice, którzy ukończyli 70 rok życia oraz osób dorosłych posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu drobnych napraw oraz prac gospodarczych, montażowych oraz sprzątanie nagrobków niewymagających natychmiastowej interwencji, na terenie Miasta Starachowice.
3. Jedna usługa nie może przekroczyć 2 kolejnych godzin zegarowych pracy wykonywanej przez Wykonawcę.
4. Usługi będą odbywały się 6 dni w tygodniu (poniedziałek – sobota) w godzinach 07:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 19:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi), z wyłączeniem niedziel, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Przewidywana ilość usług – 490 godzin, tj. średnio 70 godzin miesięcznie.
6. Liczba godzin usług konserwacyjnych nie może przekroczyć ilości 50% wszystkich godzin usług objętych umową.
7. W ramach umowy świadczone będą drobne usługi naprawcze, gospodarcze, pomoc przy drobnych pracach i usterkach domowych oraz sprzątanie nagrobków, spełniające następujące kryteria:
a) niewymagające specjalistycznej wiedzy i specjalistycznych uprawnień,
b) niewymagające natychmiastowej interwencji,
c) niewymagające dużych nakładów czasu,
d) niewymagające dużych nakładów finansowych.
8. Rodzaje usług wykonywanych przez „Mobilnego Konserwatora/ usługi gospodarcze / sprzątanie nagrobków”:
a) regulacja drzwi i okien,
b) mocowanie luster, obrazów, karniszy, uchwytów, półek, listew itp.
c) montaż lub wymiana deski sedesowej,
d) naprawa lub wymiana mechanizmów spłuczki,
e) wymiana źródła światła (żarówki, świetlówki itp.),
f) udrażnianie zatkanych odpływów,
g) naprawa lub wymiana elementów armatury sanitarnej (uszczelek, baterii kuchennych i łazienkowych, pokręteł baterii, słuchawek, węży prysznicowych),
h) montaż lub naprawa klamek/zamków, zasuw, łańcuchów drzwiowych w drzwiach i oknach,
i) drobne prace związane z montażem i demontażem mebli oraz naprawa uszkodzonych mebli,
j) uszczelnianie silikonem przecieków armatury sanitarnej przy wannie, brodziku, umywalce, zlewie, etc.
k) odpowietrzanie kaloryferów,
l) inne drobne czynności naprawcze i montażowe, które zostaną zaakceptowane przez podmiot realizujący zadanie.
m)
mycie
okien, trzepanie dywanów, wieszanie firanek, zasłon itp.
n) drobne prace gospodarcze, które zostaną zaakceptowane przez podmiot realizujący zadanie typu: odśnieżanie, niezbędne prace porządkowe wokół domu wymagające siły, przygotowanie drewna na opał, koszenie trawy, niezbędne prace porządkowe wokół domu wymagające siły, przygotowanie drewna na opał itp.
o) sprzątanie nagrobków.
9. Działania nie będą obejmować:
·
usług wymagających specjalistycznych uprawnień w tym naprawy związane z instalacją gazową,
telewizyjną, elektroniczną lub elektryczną,
· serwisowania sprzętu elektrycznego,
· wnoszenia / wynoszenia mebli i sprzętu AGD/RTV z mieszkania,
napraw, które powinny zostać
wykonane na podstawie
umów ze wspólnotą mieszkaniową lub
administracją w zakresie funduszu remontowego.
10. Podmiot realizujący usługę „Mobilny Konserwator/usługi gospodarcze/sprzątanie nagrobków” musi dysponować zasobami umożliwiającymi jego realizację:
· wszelkie narzędzia i urządzenia niezbędne Wykonawcy do realizacji usługi,
· pojazd umożliwiający mobilność Wykonawcy.
11. W przypadku konieczności zakupu dodatkowych materiałów do wykonania usługi możliwa jest druga wizyta Wykonawcy w ramach jednego zgłoszenia, po ustaleniu terminu z odbiorcą usługi.
12. W sytuacji wystąpienia dodatkowych, nieprzewidzianych usterek po wykonaniu usługi zostaną one niezwłocznie usunięte przez osobę realizującą daną usługę bez dodatkowych kosztów dla klienta, a w przypadku naprawy nieobejmującej zakresem przedmiot zamówienia - zabezpieczone przez Wykonawcę do czasu naprawy przez specjalistę.
13. Podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy, na których należy potwierdzać wykonanie usługi oraz załączyć każdorazowo do faktury/rachunku.
14. Realizacja usługi wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez odbiorców usługi jak i osoby wykonujące usługę.
15. Podmiot realizujący zadanie zobowiązany jest zagwarantować osobie wykonującej zlecenie środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę lub przyłbicę oraz jednorazowe rękawiczki.
16. Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie.
18. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
19. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
22. Zamawiający nie przewiduje:
· zawarcia umowy ramowej,
· aukcji elektronicznej,
· zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne
III.
Termin
realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
2. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowania:
posiadanie niezbędnej wiedzy,
kwalifikacji i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz
osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia oraz aktualne
orzeczenie lekarskie o zdolności do udzielania usług w zakresie przedmiotu zamówienia.
W powyższym zakresie Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia o następujących kwalifikacjach zawodowych:
· wykształcenie zawodowe lub techniczne, oraz
· co najmniej roczne doświadczenie w zakresie konserwacji oraz drobnych naprawach objętych przedmiotem zamówienia
· stan zdrowia pozwalający na wykonywanie usług objętych umową.
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia.
3. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r, poz. 2082).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia.
V. Kryterium oceny i wyboru oferty
Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C)
Znaczenie kryterium: Cena oferty (C) - 100%
Zasady przyznawania punktów: Cena – 100 %
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie
wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ----------- x 100 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty.
VI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie
Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca
przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie
zakupowej OpenNexus oraz na załącznikach do postępowania.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-05 08:20 | Agnieszka Celuch |
Centrum
Usług
Społecznych
w
Starachowicach
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrał
ofertę
Wykonawcy: Powiatowej Spółdzielni Socjalnej INTEGRACJA ul. inż. Władysława rogowskiego 14 27-200 Strachowie |
Komunikaty