Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.79.2023 Dostawa mebli biurowych wraz z montażem (w podziale na dwie części) w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu.

Deadlines:
Published : 24-03-2023 09:22:00
Placing offers : 06-04-2023 09:19:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Dostawę mebli biurowych wraz z montażem w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część I.docx docx 119.03 2023-03-24 09:22:00 Subject of the order
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część II.docx docx 139.32 2023-03-24 09:22:00 Subject of the order
FORMULARZ CENOWY - część I.docx docx 22.47 2023-03-24 09:22:00 Criterion
FORMULARZ CENOWY - część II.docx docx 44.2 2023-03-24 09:22:00 Criterion
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE.docx docx 35.04 2023-03-24 09:22:00 Criterion

Announcements

2023-04-06 11:49 Paweł Grześkowiak Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Z uwagi na powyższe postępowanie zostaje unieważnione.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część I - Dostawa wraz z montażem szaf aktowych wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].docx

1 delivery - (0)
2 Część II - Dostawa wraz z montażem przystawek do biurek i stolików wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].docx

1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Próbka oferowanego koloru laminatu - Zamawiający wymaga aby najpóźniej w terminie składania ofert, Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego (ul. Matejki 57, 60-770 Poznań) próbkę laminatu w celu potwierdzenia wymogu kolorystycznego określonego w Opisie przedmiotu zamówienia. Minimalna wielkość próbki: 3 cm x 10 cm. Proszę o opisanie próbki nazwą postępowania: "Dostawa mebli biurowych wraz z montażem w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu" oraz danymi jednoznacznie identyfikującymi Wykonawcę. (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 5 tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w pole obok: "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję"

ISTOTNE POSTANOWIENI [...].docx

(0)
8 Karta techniczna melaminowanej płyty meblowej, z której zostaną wykonane oferowane meble - Proszę o dołączenie Karty technicznej producenta płyty meblowej, z której zostaną wykonane oferowane meble. Attachment required (0)
9 Formularz cenowy - Proszę o dołączenie wypełnionych Formularzy cenowych w zakresie składanej oferty. Attachment required

FORMULARZ CENOWY - c [...].docx

FORMULARZ CENOWY - c [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 491