Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.79.2023 Dostawa mebli biurowych wraz z montażem (w podziale na dwie części) w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2023 09:22:00
Składania : 06-04-2023 09:19:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Dostawę mebli biurowych wraz z montażem w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część I.docx docx 119.03 2023-03-24 09:22:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część II.docx docx 139.32 2023-03-24 09:22:00 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ CENOWY - część I.docx docx 22.47 2023-03-24 09:22:00 Kryterium
FORMULARZ CENOWY - część II.docx docx 44.2 2023-03-24 09:22:00 Kryterium
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWNE.docx docx 35.04 2023-03-24 09:22:00 Kryterium

Komunikaty

2023-04-06 11:49 Paweł Grześkowiak Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Z uwagi na powyższe postępowanie zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I - Dostawa wraz z montażem szaf aktowych wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].docx

1 dostawa - (0)
2 Część II - Dostawa wraz z montażem przystawek do biurek i stolików wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Próbka oferowanego koloru laminatu - Zamawiający wymaga aby najpóźniej w terminie składania ofert, Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego (ul. Matejki 57, 60-770 Poznań) próbkę laminatu w celu potwierdzenia wymogu kolorystycznego określonego w Opisie przedmiotu zamówienia. Minimalna wielkość próbki: 3 cm x 10 cm. Proszę o opisanie próbki nazwą postępowania: "Dostawa mebli biurowych wraz z montażem w pomieszczeniach biurowych Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu" oraz danymi jednoznacznie identyfikującymi Wykonawcę. (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 5 tygodni licząc od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w pole obok: "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję"

ISTOTNE POSTANOWIENI [...].docx

(0)
8 Karta techniczna melaminowanej płyty meblowej, z której zostaną wykonane oferowane meble - Proszę o dołączenie Karty technicznej producenta płyty meblowej, z której zostaną wykonane oferowane meble. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Formularz cenowy - Proszę o dołączenie wypełnionych Formularzy cenowych w zakresie składanej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

FORMULARZ CENOWY - c [...].docx

FORMULARZ CENOWY - c [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 488