Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR-O.2600.1.2023 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Department: Wydział Organizacyjny
Deadlines:
Published : 11-01-2023 08:53:00
Placing offers : 18-01-2023 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. sukcesywnej dostawy materiałów biurowych oraz papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest ., Pani Maja Olejnik nr tel. 52 3826445,
Pani Monika Lewandowska  nr tel.: 52 3826403

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, materiałów biurowych oraz papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie. Podane ilości w formularzu cenowym są wartościami szacowanymi, a ich zmniejszenie bądź zwiększenie nie będzie powodować roszczeń Wykonawcy do Zamawiającego.

Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku

II. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.

III. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

IV. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie                                           za pośrednictwem Platformy.

V.    Sposób złożenia oferty 
1.  Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VI.    Termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:   
do dnia 18.01.2023 r. do godz. 10:00
2.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

VIII. Pozostałe informacje
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    negocjacji;
c)    odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d)    Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)    Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty
2.    Zamawiający wymaga zawarcia umowy o treści stanowiącej załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem Platformy wybranemu Wykonawcy.
3.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)  zawiera załącznik nr 3.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Treść zapytania ofertowego nr OR-O.2600.100.2022.pdf pdf 833.47 2023-01-11 08:53:00 Proceeding
Załącznik nr 1-Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 22.33 2023-01-11 08:53:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - umowa dostawa materiałów biurowych.pdf pdf 270.88 2023-01-11 08:53:00 Proceeding
RODO.pdf pdf 132.4 2023-01-11 08:53:00 Criterion
materiały biurowe raport.pdf pdf 662.64 2023-01-19 11:56:56 Public message

Announcements

2023-01-19 11:56 Maja Olejnik Zakończono postępowanie. Dziękujemy za udział w zapytaniu ofertowym. Szczegółowy raport zamieszczono w załączniku w formacie pdf.

materiały biurowe ra [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Koronowie. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 1 - stanowiącego podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty. Attachment required (0)
7 Załącznik nr 2 - projekt umowy - Proszę o zapoznanie się z załącznikiem nr 2 - projekt umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 390