Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/DIR/UŁ/2023 Remont instalacji elektrycznych starej części budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie zasilania głównego budynku

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2023 12:52:00
Składania : 31-01-2023 09:30:00
Otwarcia : 31-01-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu instalacji elektrycznych starej części Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie zasilania głównego budynku, mieszczącej się w Łodzi, przy ul. Matejki 32/38 - zgodnie z dokumentacją projektową (stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysami nakładczymi (stanowiącymi Załącznik nr 11 do SWZ)  - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.docx docx 59.79 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 24.83 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 106.31 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 58.22 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 26.38 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 26.49 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 30.16 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx docx 68.71 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
SWZ_(4).docx docx 150.24 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 145.65 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 69.34 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 27.86 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 1760.39 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Zał nr 11 do SWZ_Kosztorys nakładczy.zip zip 80.3 2023-01-10 12:52:00 Postępowanie
Lista obecności z dnia 25.01.2023.pdf pdf 182.58 2023-01-25 13:26:04 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 25.01.2023.pdf pdf 819.37 2023-01-25 13:26:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 185.59 2023-01-31 11:25:05 Publiczna wiadomość
MFC-L8690CDW-p220_052346.pdf pdf 349.41 2023-02-06 14:20:40 Publiczna wiadomość
MFC-L8690CDW-p220_052358.pdf pdf 353.65 2023-02-06 14:51:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-06 14:51 Anna Sochala Zamawiający w załączeniu przesyła Sprostowanie informacji o wyborze.
Zamawiający zaktualizował punktację w Rankingu Wykonawców

MFC-L8690CDW-p220_05 [...].pdf

2023-02-06 14:20 Anna Sochala W załączeniu Zamawiający przesyła inf. o wyborze .

MFC-L8690CDW-p220_05 [...].pdf

2023-02-06 14:19 Anna Sochala

Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) zwanej dalej Ustawą, zawiadamia, iż za ofertę najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu uznano ofertę:

Z.H.E. ELEKTROMAX Bolczak Krzysztof, Krubiczew 5, 05-155 Leoncin

Uzasadnienie wyboru

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości nie przekraczającej progów unijnych, oferty złożyło trzech Wykonawców:

EL TECH ŁÓDŹ K.M. Dąbrówka Sp. z o.o., ul. Tamka 16, 91-403 Łódź;

Z.H.E. ELEKTROMAX Bolczak Krzysztof, Krubiczew 5, 05-155 Leoncin;

Przedsiębiorstwo Elektromontażowe ELSTAR ELECTRIC A. Bygar, ul. Batalionów Chłopskich 71, 25-671 Kielce;
W prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

Przy uwzględnieniu kryteriów przyjętych w SWZ punktacja złożonych ofert przedstawia się następująco:

Uwzględniając powyższą punktację, jako najkorzystniejszą, do realizacji przedmiotowego zamówienia, została wybrana oferta firmy: Z.H.E. ELEKTROMAX Bolczak Krzysztof, Krubiczew 5, 05-155 Leoncin.

Firma Z.H.E. ELEKTROMAX Bolczak Krzysztof złożyła w wymaganym terminie aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe określone w pkt. 2 Rozdziału VIII SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Tym samym brak jest przeciwskazań do podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 
2023-01-31 11:25 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), publikuje Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-01-31 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 200 000,00 zł brutto
2023-01-25 13:26 Krzysztof Michalak Zamawiający zorganizował w dniu 25.01.2023 r., o godzinie 10:00, wizję lokalną dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przedstawia zapytania skierowane do Zamawiającego w trakcie wizji wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę.

Lista obecności z dn [...].pdf

Protokół z wizji lok [...].pdf

2023-01-23 14:28 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), publikuje w załączeniu odpowiedzi na pytanie Wykonawcy przesłane w dniu 17.01.2023 r., dotyczące zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
PYTANIE WYKONAWCY
W sprawie rozdzielnicy RGP na schemacie (rys. E01) pojawiają się obwody opisane jako zasilanie istniejących systemów bezpieczeństwa pożarowego budynku. Na schemacie zaznaczone są dwa odbiory jako rozłącznik bezp. 16A, między nimi są postawione kropki, jaka jest ilość tych odbiorów?
Czy w skład tego przetargu wchodzi wymiana zabezpieczeń w rozdzielnicy RGNN-04kV?
ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO
W rozdzielnicy RGP, poza zaprojektowanymi czterema rozłącznikami bezpiecznikowymi 16A zasilającymi sterowanie wyłącznika głównego oraz istniejących systemów bezpieczeństwa, należy dodatkowo przewidzieć 6 zapasowych rozłączników bezpiecznikowych. Należy przewidzieć montaż zabezpieczeń w rozdzielnicy RGNN-04kV.
2023-01-23 14:11 Sławomir Jaroszczak W związku z prośbą Wykonawcy przekazaną za pośrednictwem Platformy, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej do tyczące przedmiotowego zamówienia na dzień 25.01.2023 r. godz. 10:00.
Zbiórka zainteresowanych Wykonawców - przed głównym wejściem do Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32 w Łodzi

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 704