Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/63/2022 Świadczenie usług edukacyjnych w ramach prowadzenia warsztatów o charakterze debatanckim.

Deadlines:
Published : 15-12-2022 09:15:00
Placing offers : 22-12-2022 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. 


Opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert oraz zasady świadczenia usług zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wzory umów, które zamierza zawrzeć Zamawiający określają załączniki nr 2 i 3 do zapytania ofertowego. 

Wzór wykazu doświadczenia zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

Wzór wykazu doświadczenia podlegającego ocenie w kryteriach zawiera załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.


Składając ofertę Wykonawca deklaruje chęć zawarcia umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zapytania, na warunkach cenowych określonych przez Zamawiającego. 


Stawki za wykonywanie usług zostały wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Wykonawca wpisuje w pozycji „Cena” stawkę ustaloną przez Zamawiającego.

Wpisanie innych kwot, niż ustalone przez Zamawiającego nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował cenę ustaloną przez Zamawiającego.

Wykonawca składający ofertę jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, w rubryce dotyczącej podatku VAT wybiera opcję „nie podlega”. Taką samą opcje wybiera osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, niebędąca podatnikiem podatku VAT.


Cena nie jest kryterium oceny ofert. Kryteria oceny ofert są opisane w załączniku na 1 do zapytania ofertowego. 


Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych (w tym umówienie się na wizję lokalną), proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 2 do do zapytania ofertowego - wzór umowy (dz.g).docx docx 44.17 2022-12-15 09:15:00 Proceeding
załącznik nr 3 do do zapytania ofertowego - wzór umowy(os fiz).docx docx 33.97 2022-12-15 09:15:00 Proceeding
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - wykaz doświadczenia.docx docx 23.4 2022-12-15 09:15:00 Proceeding
załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - kryteria oceny.docx docx 23.04 2022-12-15 09:15:00 Proceeding
załącznik nr 1 do do zapytania ofertowego - opz.docx docx 42.32 2022-12-15 09:15:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena Należy podać cenę za 1 warsztaty (3 godzinne) 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 0% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunek udziału w postępowaniu - Oświadczam, iż osoba, która będzie świadczyć usługi spełnia warunki opisane przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" oraz załączyć wykaz doświadczenia przygotowany w oparciu o wzór formularza zawarty w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego Attachment required (0)
3 Oświadczenie dotyczące zakresu świadczenia usług - Oświadczam, iż zapoznałam/em się z treścią zapytania, w tym z warunkami świadczenia usług oraz z wzorem umowy i nie wnoszę do nich uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
4 Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy - Zobowiązuję się podpisać umowę zgodną z wzorem załączonym do niniejszego zapytania, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
5 Oświadczenie dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej - Należy wpisać czy Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą czy nie prowadzi działalności gospodarczej. (0)
6 Imię i nazwisko przewodnika - Należy wpisać imię i nazwisko osoby, która osobiście będzie świadczyła usługi. (0)
7 Dane adresowe - Należy wpisać adres zamieszkania lub adres wykonywania działalności gospodarczej. (0)
8 Kryteria oceny 60% W celu oceny oferty proszę załączyć formularz przygotowany w oparciu o wzór zawarty w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego. Attachment required (0)
9 Dane kontaktowe do osoby, która będzie świadczyła usługę. 40% Należy podać numer telefonu oraz adres e - mail do kontaktu, m.in w celu umówienia się na rozmowę podlegającą ocenie. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 245